لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

ویزای دانمارک

به مسافرین تور اروپا که قصد دیدن کشور دانمارک را دارند پیشنهاد میشود برای اخذ ویزای دانمارک پیشنهاد میشود با مشاورین تور اروپا  آژانس معراج گشت تماس حاصل فرمایند .

ویزای کشور اروپایی دانمارک بسته به اهداف سفر شما  انواع مختلفی دارد که مدت زمان و شرایط و قوانین متفاوتی دارند که ویزا این کشور جز ویزا شینگن میباشد.

اتباع خارجی که مایل به سفر به کشور زیبا دانمارک هستند باید دارای ویزای معتبر از قبل در پاسپورت خود باشند، مگر اینکه تبعه کشورهایی باشند که برای اقامت در شنگن بیش از سه ماه (۹۰ روز) در مدت شش ماه (۱۸۰ روز) نیاز به ویزا ندارند. لطفا توجه داشته باشید که باید درخواست خود را ۹۰ روز قبل از تاریخ سفر خود ارائه دهید. درخواست هایی که کمتر از ۹۰ روز از تاریخ سفر ارائه می شوند، پذیرفته نمی شوند. 

یکی دیگر از ویزای سخت در قاره اروپا  ویزای دانمارک و معمولا به گردگران وتوریست های ایرانی به سختی ویزا میدهند .اخذ ویزای دانمارک در حال حاضر فقط با ارائه دعوتنامه معتبر انکان پذیر است.

 

 

وقت سفارت برای اخذ ویزای کشور دانمارک مصاحبه حضوری ندارد و متقاضی فقط برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به دفتر کارگزاری ویزای دانمارک مراجعه باستی کند و بعد از حدودا ۱۴ تا ۲۱ روز کاری پس از ارائه درخواست ، جواب ویزا برای شما صادر می‌شود. توجه داشته باشید که بدون دعوتنامه موفق به اخذ ویزای دانمارک نمی‌شوید.

 شرایط اخذ ویزای دانمارک :

شرط اصلی اخذ ویزای دانمارک، ارائه دادن دعوت‌نامه می‌باشد. در کنار دعوتنامه حتما باید تمکن مالی خوب و گردش حساب مورد تائید سفارت را نیز ارائه کنید.

به توضیحات شرایط اخذ ویزای دانمارک دقت کنید :

_ ارائه دعوت‌نامه : دعوتنامه ویزای دانمارک می‌تواند از سوی اعضای خانواده، یک دوست و یا یک شرکت ارسال شود. در متن دعوت نامه مدت زمان اقامت، رابطه میان دعوت کننده و متقاضی، آدرس دعوت کننده، محل اقامت متقاضی و شغل دعوت کننده باید ذکر شود. توجه داشته باشید در صورتی که برای اخذ ویزای دانمارک دعوت نامه ارائه نکنید، درخواست ویزای شما رد می‌شود.

_  گردش حساب: منظور از گردش حساب، مبالغ ورودی و یا خروجی از حساب نیست و فقط تعداد تراکنشات است که اهمیت دارد. هرچه تعداد تراکنشات حساب شما بیشتر باشد، شانس بیشتری برای اخذ ویزای دانمارک دارید. گردش حساب مورد نیاز ویزای دانمارک، باید برای سه ماه اخیر باشد.

_ تمکن مالی: تمکن مالی ویزای دانمارک باید به یورو صادر شود و حتما باید توسط مدیر شعبه صادر کننده به مهر و امضاء برسد. ایده آل ترین تمکن مالی برای ویزای دانمارک، بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان برای هر نفر است.

تعیین وقت سفارت دانمارک :

برای این کار بایتی به گروه کارگزاری VFSGlobal معراجه کنیدو این شرکت  عهده دار وقت سفارت دانمارک در تهران است. پس از ارسال ایمیل درخواست وقت سفارت دانمارک، حدودا ۲ هفته کاری بعد می‌توانید در دفتر کارگزاری ویزای این کشور حضور داشته باشید. برای حضور در دفتر وی اف اس گلوبال دانمارک باید به آدرس تهران، میدان هروی، خیابان شهید موسوی (گلستان ۵)، مجتمع تجاری هروی سنتر، طبقه ۴ و در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۸ تا ۱۷ مراجعه کنید. 

 

 

مدارک لازم برای صدور ویزای دانمارک چیست ؟

تکمیل و امضای فرم درخواست ویزای شنگن

پاسپورت به همراه حداقل دو صفحه ی خالی که حداقل ۳ ماه تاریخ داشته باشد.

تمامی پاسپورت های قبلی

یک عکس رنگی پاسپورتی (۳۵*۴۵ میلیمتری) تمام رخ زمینه روشن

یک نامه از متقاضی که در آن توصیفی از دلیل درخواست ویزای دانمارک جهت درمان ذکر شود و باید خطاب به سفارت باشد.

بیمه ی سلامت مسافرتی

نامه بانکی شش ماه گذشته جهت

مدرک تمکن مالی جهت ویزای دانمارک

مدارک سفر و بلیط های رفت و برگشت

مدارک ازدواج و تولد و طلاق

مدارک تصدیق والدین برای فرزندان زیر سن قانونی

مدرک تمکن مالی کافی برای پرداخت هزینه های درمان و پیش پرداخت




هزینه درخواست ویزای دانمارک :

هزینه درخواست ویزای دانمارک در گروه مسافرتی معراج گشت ، ۳۵۰ یورو می‌باشد. این هزینه شامل پر کردن فرم ویزای دانمارک، تعیین وقت سفارت، رزرو بلیط رفت و برگشت، واچر هتل و بیمه مسافرتی می‌باشد. توجه داشته باشید که پرداخت کلیه هزینه‌های داخل سفارت به عهده متقاضی می‌باشد.

مدت زمان جوابدهی ویزای دانمارک :

حدودا بین ۱۴ تا ۲۱ روز کاری بعد از حضور در دفتر کارگزاری ویزای دانمارک، جواب آن برای شما صادر می‌شود. برای دریافت جواب ویزای دانمارک شخص متقاضی حتما باید به همراه کارت شناسنایی و رسید دریافتی به دفتر VFSGlobal مراجعه کنند.


ویزای دانمارک و انواع ویزا بطور کلی  به چند دسته تقسیم میشود :

اگر بهخوایم به صورت کلی بگویم ویزای دانمارک و شنگن را در قالب یکی از این چهار نوع ویزا میتوان اقدام نمود :  

ویزای نوع A دانمارک :

این نوع ویزای دانمارک اجازه می دهد جهت ترانزیت و وقفه ی کوتاه مدت چند ساعته در فرودگاه دانمارک وارد شده و پس از آن به مقصد کشور مورد نظر خود پرواز کنند. شخص در این نوع ویزا اجازه ی خروج از محدوده فرودگاهی دانمارک را نداشته و صرفا به منظور تعویض پرواز میتواند از این ویزا استفاده کند.

 ویزای نوع B دانمارک :

این تایپ ویزای دانمارک مانند ویزای نوع A به افراد این اجازه را می دهد تا در خطوط ترانزیتی و فرودگاه های کشور های عضو شنگن توقف داشته باشند. تفاوت ویزاهای تایپ B و تایپ A در این است که در نوع B شخص اجازه دارد به مدت ۵ روز از فرودگاه خارج شده و همچنین از خطوط زمینی و یا راههای دیگر از کشورهای ذکر شده در ویزا عبور کند.

 ویزای نوع C دانمارک :

این نوع ویزای دانمارک یک نوع ویزای توریستی است که اجازه می دهد فرد مدت زمان مشخصی در کشور دانمارک و یا سایر کشورهای عضو شنگن حضور داشته باشد. معمولا در مرتبه ی اول به صورت یکبار ورود و ۹۰ روزه صادر شده که شخص تا ۳۰ روز میتواند در کشور مقصد حضور داشته باشد. در مرتبه ی دوم دو برابر دفعه ی قبل (۶ ماهه) و برای مرتبه ی سوم یکساله صادر میشود و پس از آن میتوان برای دریافت ویزای مولتی اقدام کرد.

 ویزای تایپ D دانمارک :

ویزا های تایپ D به منظور اقامت بلند مدت در دانمارک صادر می شود از جمله تحصیل، کار، سرمایه گذاری و ازدواج.


 

 

 

مراحل اخذ ویزای دانمارک چیست ؟

شما بایستی در ابتدا تعیین نوع ویزا در طول  سفر را انتخاب کنید . هر کسی قبل از اقدام به سفر از قصد سفر خود مطلع هست و بر اساس آن به بررسی شرایط خود می پردازد. مسافرانی که قصد سفر به دانمارک داشته باشند می توانند پس از بررسی انواع ویزای دانمارک که در بالا به آن پرداخته ایم نسبت به بررسی شرایط خود و گذر به مرحله دوم اقدام نمایند.

مرحله دون انجام کار  تعیین تاریخ سفر به دانمارک  تعیین تاریخ سفر اصلی ترین قدم در سفر، مخصوصا سفرهایی است که نیازمند یک سری اقدامات از قبل مانند اخذ ویزا هستند. در صورت سفر برای دیدار با خانواده تعیین کردن وقت سفر با توجه به تعطیلات و یا مرخصی و در صورت سفر با هدف تجاری، شرکت درنمایشگاه، شرکت در کنگره و یا رقابت ورزشی داشتن زمان معین شده طبق برنامه برای اخذ ویزا باعث می شود تا بقیه مراحل دیگر را با آرامش خاطر و به طرز صحیح طی کنید.

 

 مرحله سوم برای اخذ ویزای دانمارک  اخذ وقت انگشت نگاری ویزای دانمارک  پس از تغییرات بوجود آمده در مراحل اخذ ویزای شنگن از ابتدای سال 2020 متقاضیان ویزا می توانند از 6 ماه قبل از تاریخ سفر به مرکز درخواست ویزای دانمارک مراجعه و مدارک خود را جهت بررسی ارائه نمایند. مهمترین بخش این مرحله اقدام به موقع برای اخذ وقت کارگزاری ویزای دانمارک جهت انگشت نگاری و ارائه مدارک است.

مرحله چهارم  اقدام برای پر کردن فرم آنلاین ویزای دانمارک  پس از تغییرات بوجود آمده در مراحل اخذ ویزای دانمارم در سال 2019 متقاضیان ویزا می بایستی اقدام به پرکردن فرم آنلاین، پرداخت آن بصورت آنلاین و در نهایت پرینت نامه کانفیرم نموده و رسید آن را برای وقت انگشت نگاری همراه خود داشته باشند.

مرحله  پنجم جمع آوری مدارک جهت اخذ ویزای دانمارک  پس بر اقدام به موقع برای تعیین وقت سفارت باید مدت زمان لازم برای جمع آوری مدارک را نیز در نظر داشته باشید تا در زمان انگشت نگاری و ارائه مدارک تمامی مدارک لازم را مطابق مدارک مورد نوع ویزای درخواستی به همراه داشته باشید. از آنجایی که در بعضی موارد ترجمه مدارک زمان بر است حتما به این مورد توجه لازم داشته باشید. توجه داشته باشید که این مرحله مهم ترین مرحله اخذ ویزای شنگن است.  

مرحله  ششم  آماده سازی خود برای وقت کارگزاری سفارت دانمارک  پس از طی کردم 5 مرحله قبلی اکنون زمان آن است که در زمانی مناسب مدارک خود را بررسی کرده و طبق اطلاعات ارائه داده شده آن ها را بررسی نمایند. پیشنهاد ما به شما این است که پس از بررسی، مدارک را مطابق چک لیست ارائه داده شده مرتب نمایید.

مرحله هفتم  مراجعه به کارگزاری سفارت دانمارک جهت ارائه مدارک  شما باید در تاریخ وقت انگشت نگاری و ساعت اعلام شده در مرکز درخواست ویزای دانمارک حضور پیدا کرده و پس از رسیدن نوبت خود مدارک را در باجه ای که به شما احتصاص می دهند تحویل دهید. در صورتی که از شما در باره هدف سفر، تاریخ و یا هر جزئیات دیگری سوال پرسیده شد با کمال آرامش و صداقت به آنها پاسخ دهید. در این مرحله شما علاوه بر ارائه مدارک، و ارائه اثر انگشت می بایستی هزینه اخذ ویزای دانمارک را پرداخت نمایید. هزینه های بروز ویزای شنگن در پایان این صفحه ارائه داده شده است. پس از دریافت مدارک، هزینه ویزا و گرفتن اثر انگشت رسید دریافت پاسپورت به شما ارائه خواهد شد.  

و سپس قدم آخر  پس از طی 7 مرحله قبل اکنون نوبت این است که منتظر جواب درخواست ویزای شنگن خود باشید. معمولا این مرحله بین 2 تا 4 هفته طول می کشد. شما می توانید با وارد شدن به سایت پیگیری ویزای دانمارک از وضعیت روند بررسی ویزای دانمارک خود مطلع شوید.

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به ویزای دانمارک
معراج گشت آسمان