لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

ویزا کره جنوبی

اطلاعات در مورد اخذ ویزای کره جنوبی ، شرایط و راهنمای اخذ انواع ویزا جهت ورود به کشور کره جنوبی و همینطور نقش موسسه و وکیل معتبر در اخذ ویزای کره جنوبی در مقاله پیش رو به طور مفصل و علمی مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت. انواع ویزای کره جنوبی کدام اند؟ آیا داشتن ویزای تحصیلی کره جنوبی منجر به اخذ اقامت و پاسپورت کره جنوبی می گردد؟ چه شرایط و عواملی در دریافت ویزای کره جنوبی موثر می باشند؟ در ادامه به بررسی راه های ورود به این کشور و ویزای آن خواهیم پرداخت. شما عزیزان می توانید برای بررسی شرایط خود جهت امر مهاجرت از طریق شماره تلفن های ذکرشده در همین سایت با مشاورین ما در آژانس مهراج گشت آسمان و همکار MIE اتریش تماس برقرار کرده و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند گردید. هم چنین این امکان نیز برای شما همراهان گرامی فراهم شده که بتوانید در هر ساعتی از شبانه روز سوالات خود را در قسمت پرسش و پاسخ همگانی همین سایت مطرح کرده و جواب آن ها را دریافت نمایید.

معراج گشت با با سال ها تجربه در اخذ ویزا کره جنوبی در خدمت شما عزیزان میباشد

مدارک مورد نیاز اخذ ویزا کره جنوبی :

 

 کلیه مدارک نیاز به ترجمه رسمی به زبان انگلیسی دارند. (بدون نیاز به تائیدیه دادگستری و امور خارجه)

 

 1) اصل گذرنامه با امضا، به همراه گذرنامه‌­های قبلی  مدت اعتبار حداقل 7 ماه از تاریخ ورود و داشتن دو صفحه سفید روبه‌روی هم ارائه گذرنامه جداگانه برای هر نفر الزامی است.

 

2) 2 قطعه عکس 4*3 رنگی، تمام رخ با زمینه سفید، کاملاً از روبه‌رو، بدون لبخند، بدون عینک، گردی صورت کاملاً مشخص باشد، حداکثر برای 3 ماه اخیر (عکس با گذرنامه و ویزاهای قبلی یکی نباشد.)

 

 3) اصل و ترجمه شناسنامه و کارت ملی

 

 4) اصل گواهی تمکن حساب بانکی با مهر و امضا بانک فقط به زبان انگلیسی (زمان صدور گواهی حساب بانکی حداکثر 3 روز قبل از تاریخ تحویل مدارک به سفارت و سایز پرینت بانکی A4 باشد.)  باید حداقل موجودی حساب یا سپرده برای هر نفر 400،000،000 ريال باشد.

 

5) اصل و ترجمه مدارک شغلی :

 

 الف) پزشکان:  پروانه مطب یا حکم کارگزینی از محل کار و کارت نظام پزشکی (پروانه دائم پزشکی اختیاری است.)

 

 ب) وکلا: پروانه وکالت

 

 ج) مشاغل دولتی: حکم کارگزینی، و یا نامه از سازمان مربوطه با ذکر مدت اشتغال، سمت، میزان حقوق دریافتی وتاییدیه مرخصی

 

 د) بازنشسته­‌ها: حکم بازنشستگی

 

 ه) مشاغل غیردولتی: گواهی اشتغال به کار در سربرگ شرکت با مهر و امضا، میزان حقوق دریافتی، سمت و تاریخ شروع به کار (سابقه بیمه تامین اجتماعی با مهر سازمان اختیاری است.)  

 

و) در صورت خویش فرما بودن: جواز کسب / آخرین آگهی تغییرات

 

ز) معلمان، اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه: اصل حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار (سابقه بیمه تامین اجتماعی با مهر سازمان اختیاری است.)

 

ح) دانش آموزان و دانشجویان: اصل و ترجمه نامه اشتغال به تحصیل  جهت دانش آموزانی که در سال تحصیلی قصد سفر دارند، علاوه بر نامه اشتغال به تحصیل، ارائه اصل و ترجمه رضایت‌­نامه کتبی از مدیریت مدرسه با ذکر تاریخ سفر الزامی می‌­باشد.

 

6) برای فرزندان زیر 18 سال که بدون همراهی والدین یا با یکی از آن‌ها سفر می کنند رضایت‌نامه محضری الزامی است و نیاز به ترجمه به زبان انگلیسی دارد.

 

7) اصل و ترجمه مدارک شغلی و مالی همسر برای خانم‌­های خانه­‌دار  

 

تکمیل فرم مشخصات فردی به صورت کامل و دقیق حضور مسافرین در سفارت الزامینمی‌باشد ولی در صورت درخواست سفارت، حضور فرد در سفارت به منظور مصاحبه الزامی می‌­باشد.

اصل مدارک تا زمان بازگشت مسافر از سفر، نزد آژانس باقی می­‌ماند.

ضمانت­نامه بانکی حداقل به مبلغ 50,000,000 تومان و حداکثر به مبلغ  200,000,000 تومان به‌ازای هر فرد در وجه آژانس محل ثبت نام جهت تضمین بازگشت (حسن انجام تعهدات) لازم بذکر است با توجه به مدارک ارائه شده و نظر سفارت ممکن است مدارک دیگری از مسافر در خواست گردد که تهیه و ارائه آنها جهت اخذ ویزا الزامی می‌باشد.


روادید یا ویزای کره جنوبی :

 

مجوزی است که جهت ورود به این کشور با توجه به روش انتخابی شما صادر می گردد.

 

ویزاها انواع مختلفی دارند.

از لحاظ مدت زمان اعتبار جهت اقامت، ویزای کره جنوبی به دو دسته ویزاهای کوتاه مدت و ویزاهای بلند مدت تقسیم بندی می شود.

ویزاهای کوتاه مدت ، دسته ویزاهایی هستند که در آن شخص می تواند در هر 180 روز 90 روز را در این کشور بگذراند.

به ویزاهای بیشتر از 90 روز ویزای بلند مدت می گویند.

 

انواع ویزای کره جنوبی بر اساس تعداد دفعات مجاز جهت ورود به سه دسته تقسیم می شود:  

 

Single Entry Visa: با داشتن این ویزا تنها مجاز به یک بار ورود به کشور هستید. مدت زمان اعتبار این ویزا 90 روز از زمان صدور آن می باشد.

 

Double Entry Visa: افرادی که مایل به دو بار سفر به کره جنوبی در طی شش ماه هستند، می بایست این ویزای کره جنوبی را درخواست نمایند. دارندگان این نوع ویزای کره جنوبی می توانند به مدت 30 روز از شش ماه را در این کشور اقامت داشته باشند.

 

Multiple-Entry Visa: افراد با دارا بودن این ویزا می توانند تا مادامی که ویزای شان معتبر است به تعداد دلخواه به کشور کره جنوبی وارد و یا از آن خارج شوند.

به طور کلی مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزاهای تجاری به شرح زیر می باشد:

 

اصل پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار از زمان ورود به کره جنوبی

 

کپی صفحه اول پاسپورت کپی کارت ملی و شناسنامه صفحات اول و دوم (با ترجمه انگلیسی)

 

فرم تکمیل شده درخواست ویزا رسید

 

پرداخت هزینه ویزا

 

2 عکس پاسپورتی

 

دعوت نامه ای از طرف شرکت کره ای،

 

همراه با پیوست آخرین گواهی پرداخت مالیات گواهی

 

اشتغال به کار (برای شرکت های ایرانی)

 

پرینت 3 ماهه بانکی و جواز کسب همراه با ترجمه رسمی آن (اگر استخدام شرکتی نباشد) 

 

انواع ویزا کشور کره جنوبی : ویزا توریستی ویزا تجاری - کار ویزا تحصیل ویزا کنفرانس کره جنوبی 

 


معراج گشت مجری تور های گروهی و انفرادی کره جنوبی

آدرس سفارت‌خانه کره‌جنوبی در ایران کجاست؟

سفارت‌خانه کره‌جنوبی در تهران  میدان ونک، خیابان شیخ بهائی شمالی، کوچه دانشور غربی، شماره 2 روزهای کاری: یکشنبه الی پنجشنبه (بجز تعطیلات رسمی ایرانی) ساعت پذیرش متقاضیان ویزا: 08:00 الی 12:00 صبح و 13:00 الی 15:00 بعدازظهر تحویل گذرنامه ها: 1 الی 2 روز کاری تلفن: 4-88054900 ( 021) فکس:  88054899 ( 021) صندوق پستی: 3581-11155

 

اخذ ویزای تحصیلی کره جنوبی کره جنوبی کشوری توسع یافته در زمینه علم و دانش است و دارای دانشگاه های معتبر جهانی می باشد که هرساله پذیرای بسیاری از دانشجویان کره ای و خارجی می باشد. فرد متقاضی پس از انجام تمامی مراحل جست و جو برای دانشگاه مربوط به رشته درخواستی تحصیلی خود می بایست اقدام به گرفتن نامه و تاییده از دانشگاه مربوطه برای تحصیل باشد تا بتواند آن را به همراه دیگر مدارک به سفارن کشور کره جنوبی ارائه داده و در صورت تایید ویزای خود را اخذ نماید. برای تحصیل در کره جنوبی داشتن مدرک زبان انگلیسی ضروری می باشد. متقاضیان محترم خواستار تحصیل در کشور کره جنوبی می بایست توجه داشته باشند کخ مدت زمان دوره کارشناسی در اغلب دانشگاههای کره جنوبی ۴ سال، کارشناسی ارشد۲ سال و دکتراهم حدود ۳ سال است.

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به ویزا کره جنوبی
معراج گشت آسمان