لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

اهمیت سابقه سفر برای ویزای شینگن

اهمیت سابقه سفر برای ویزای شینگن

آیا شما به هم به دنبال اخذ ویزای شینگن هستید؟ در این صورت واجب است این را بدانید که داشتن سابقه سفر می تواند کمک شایانی به شما برای دریافت ویزای شینگن کند.چراکه خیلی از متقاضیان اخذ ویزا به دلیل اینکه پاسپورت شان خالی از مهر کشورهای دیگر بوده و به خاطر اینکه تاریخچه سفر قابل قبول نداشته اند،ریجکت شده اند.برای اینکه این اتفاق تلخ برای شما پیش نیاید، بهتر است که این مقاله ارزشمند را مطالعه کنید. چراکه ما در ادامه می خواهیم درباره سابقه سفر و اهمیت آن برای دریافت ویزای شینگن با شما صحبت کنیم و به شما یاد بدهیم که اگر سابقه سفر ندارید، چگونه می توانید قبل از اقدام برای اخذ ویزای شینگن آن را برای خودتان تهیه کنید تا شانس خود را برای اخذ ویزای شینگن بالاتر ببرید. پس با ما همراه باشید.

ما در این مقاله ارزشمند می خواهیم درباره سابقه سفر و اهمیت آن برای دریافت ویزای شینگن با شما صحبت کنیم و به شما یاد بدهیم که اگر سابقه سفر ندارید،چگونه می توانید قبل از اقدام برای اخذ ویزای شینگن آن را تهیه کنید

سابقه سفر دقیقا چیست و چه کاربردی دارد؟
 

سابقه سفر یا تراول هیستوری به مجموع سفرهای خارجی گفته می شود که تا به حال در زندگی تجربه کرده اید و مربوط به تمام برچسب های ویزا و مهرهایی می شود که تا به حال در پاسپورت یا گذرنامه یک نفر زده شده است.کسی که تجربه سفرهای مختلفی را داشته و ویزاهای مختلفی را دریافت کرده، پاسپورت معتبرتری به نسبت کسی دارد که تا به حال هیچ سفری نداشته یا سفرهای کمی را تجربه کرده است. در نتیجه کسی که تراول هیستوری کامل تری دارد، راحت تر می تواند برای اخذ ویزای شینگن یا ویزاهای معتبر دیگر مثل ویزای کانادا اقدام کند.

سابقه سفر دقیقا چیست و چه کاربردی دارد

سابقه سفر چه اهمیتی در اخذ ویزای شینگن دارد؟
 

 نکته ای که باید در همین ابتدا از آن مطلع باشید، این است که سابقه سفر جزء مدارک اصلی اخذ ویزای شینگن نیست و کسی آن را به صورت مستقیم از شما درخواست نمی کند.اما مساله اینجاست که آفیسر سفارت به کسانی که همیشه اهل سفر بوده اند و حالا تقاضای اخذ ویزای شینگن دارند، راحت تر اعتماد می کند تا کسانی که بدون سفر به کشورهای دیگر، قصد دریافت ویزای شینگن و سفر به اروپا را دارند. چراکه آفیسر سفارت به کسانی که اولین بارشان است که می خواهند به سفر خارجی بروند و حالا تقاضای اخذ ویزای شینگن را دارند، به این چشم نگاه می کند که ممکن است قصد مهاجرت به اروپا را داشته باشند و برای پیدا کردن شغل در اروپاست که می خواهند از طریق ویزای توریستی یا هر مدل ویزای دیگری به اروپا سفر کنند و قصد دارند بعد از انقضاء ویزا در اروپا بمانند و همانجا زندگی کنند. با این اوصاف مشخص است که چرا کسانی که سابقه سفر یا تراول هیستوری کامل تری دارند، در اخذ ویزای شینگن موفق تر از کسانی هستند که در گذشته زیاد اهل سفر نبوده اند.

سابقه سفر چه اهمیتی در اخذ ویزای شینگن دارد


چگونه بدون داشتن سابقه سفر برای اخذ ویزای شینگن اقدام کنیم؟
 

شما بدون داشتن تجربه سفر نیز می توانید برای اخذ ویزای شینگن اقدام کنید. اما در این صورت شانس شما خیلی پایین می آید و احتمال ریجکت شدن بسیار بالا می رود. حالا با این اوصاف اگر شما تا به حال تجربه سفرهای کمی را داشته اید، اما دلتان نمی خواهد که چنین مساله ای شانس شما را برای دریافت ویزای شینگن پایین بیاورد، باید به فکر درست کردن یک تاریخچه سفر برای خودتان باشید.در واقع راه حل شما این است که قبل از اینکه مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن را جمع آوری کنید و قبل از اینکه به دنبال گرفتن وقت سفارت اروپا باشید، اول به چند کشور مختلف سفر کنید تا پاسپورت تان پر از مهر ورود و خروج شود.

چگونه می توانیم یک سابقه سفر برای اخذ ویزای شینگن درست کنیم؟
 

کاری که باید برای درست کردن سابقه سفر انجام دهید، این است که اول از سفر به کشورهایی شروع کنید که راحت تر به ما ایرانی ها ویزا می دهند یا اینکه کشورهایی را برای سفر انتخاب کنید که به ما ایرانی ها ویزای فرودگاهی میدهند و شما می توانید بدون طی کردن پروسه خاصی و تنها با داشتن پاسپورت به آن ها سفر کنید و ویزای خود را در فرودگاه و به محض ورود به آن کشور دریافت کنید. در این صورت می توانید بدون اینکه نگران ریجکت شدن ویزای خود برای سفر به آن کشورها باشید، برای سفر به آن ها اقدام کنید و قدم اول را برای معتبرتر کردن پاسپورت خود بردارید. بعد از این کار بهتر است که به سراغ کشورهایی بروید که اعتبار بیشتری از نظر سفارت های اروپا دارند و کمی پروسه اخذ ویزای پیچیده تری دارند. چراکه واقعیت این است که سفر به کشورهایی مثل تایلند و سریلانکا کمک خیلی زیادی به شما برای اخذ ویزای شینگن نمی کنند و اصولا داشتن تجربه سفر به کشورهای برجسته تر و معتبرتر مثل چین و روسیه بیشتر باعث بالا رفتن اعتبار پاسپورت شما می شود.اگر شما به 5 یا 6 کشور معتبر مختلف سفر کنید و بعد برای اخذ ویزای شینگن اقدام کنید، شانستان برای پذیرفته شدن خیلی بالا می رود.

چگونه می توانیم یک سابقه سفر برای اخذ ویزای شینگن درست کنیم

 


برای اطلاعات بیشتر و دریافت تور اروپا همراه با خدمات ویزا شیگن

 

 

در آخر توصیه دیگری که برای شما داریم، این است که حتما یک فاصله 1 ماهه یا 2 ماهه بین سفرهایتان بگذارید تا آفیسر سفارت فکر نکند که شما فقط برای درست کردن سابقه سفر به کشورهای مختلف سفر کرده اید. در واقع شما در عین اینکه در حال ساختن سابقه سفر هستید و قصدتان این است که اعتبار پاسپورتتان برای اخذ ویزای شینگن بیشتر شود، نباید اجازه دهید که آفیسر سفارت متوجه قصد و نیت شما شود. برای این منظور بهتر است که حتما با یک فاصله مشخص به سفرهای مختلف  بروید تا به نظر برسد که سفرهای تان توریستی بوده اند. اگر سوال دیگری برای اخذ ویزای شینگن دارید، حتما با همکاران ما در آژانس مسافرتی معراج گشت تماس بگیرید. ما به شما کمک می کنیم تا روند دریافت ویزای شینگن برایتان ساده تر شود. با ما تماس بگیرید.


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به اهمیت سابقه سفر برای ویزای شینگن
معراج گشت آسمان