لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

ویزا اندونزی

ویزا اندونزی

چند سالی است که ویزای فرودگاهی اندونزی برای ایرانیان صادر نمی‌گردد و از همین رو اگر بخواهید به اندونزی سفر کنید نیاز به ویزا اندونزی دارید، در همین رابطه ما به توضیح راهنمای جامع گرفتن روادید اندونزی پرداخته‌ایم.

 

ما به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید چرا که آژانس مسافرتی معراج گشت آسمان به صورت مستقیم از سفارت، ویزای تور اندونزی را اخذ می‌کند و اطلاعات ارائه شده در مورد ویزای اندونزی در این صفحه کامل و جامع می‌باشد. همچنین اگر نیاز به تور و یا هتل دارید پیشنهاد می‌کنیم آفرهای لحظه‌آخری و هیجان‌انگیز ما را از دست ندهید و صفحه تور بالی را مشاهده فرمایید.

 

 انواع ویزای اندونزی از نظر نوع صدور  کشور اندونزی همانند اکثر کشورهای جهان دارای دو نوع ویزا از نظر نوع صدور می‌باشد.

 

1- ویزای فرودگاهی :

 

ویزای فرودگاهی اندونزی در بدو ورود مسافر به یکی از فرودگاه‌های کشور اندونزی به صورت مهر برای مسافر برروی پاسپورتش درج خواهد شد. لیست کشورهایی که ویزای آن اریوال یا VOA اندونزی برایشان صادر می‌گردد در ادامه مطلب آمده است.

 

2- ویزای معمولی :

 

ویزای بالی برای بعضی کشورها از جمله ایران به صورت فرودگاهی صادر نمی‌شود و مسافرانی که می‌خواهند به اندونزی سفر کنند باید از قبل و از طریق سفارت و یا معراج گشت آسمان نسبت به اخذ ویزا اقدام نمایند.  انواع ویزای بالی از نظر نوع کاربرد  در حالت کلی می‌توان ویزای اندونزی از نظر نوع کاربرد شخص متقاضی را به 5 گروه تقسیم کرد، که در ادامه به معرفی انواع ویزای اندونزی خواهیم پرداخت. 1- ویزای توریستی اندونزی 2- ویزای تجاری و ویزای بیزنس اندونزی

 

3- ویزای خبرنگاری اندونزی

 

4- ویزای مقامات رسمی یا ویزای دیپلمات اندونزی

 

5- ویزای تحصیلی اندونزی

 

 

 ویزای توریستی اندونزی

 

 

 ویزای توریستی اندونزی معروف ترین و پر کاربرد ترین ویزای این کشور است. این ویزا برای افرادی صادر می‌گردد که به قصد بازدید از کشور اندونزی و جاذبه‌های طبیعی و بی‌نظیر این کشور، نسبت به دریافت صدور و سفر به کشور اندونزی اقدام می‌نمایند.  

 

مدت اعتبار ورود ویزای توریستی اندونزی:

ویزای توریستی اندونزی سه ماه اعتبار دارد به این معنی که پس از صادر شدن ویزا شما 3 ماه فرصت دارید، تا بدون مشکل وارد کشور اندونزی شوید.  

 

مدت اقامت ویزای توریستی: ویزای بالی می‌تواند 7 و 14 و یا 30 روز اعتبار داشته باشید، به این صورت که پس از وارد شدن به یکی از مرزهای اندونزی شما فقط به تعداد روزهای درج شده در لیبل پاسپورت می‌توانید در این کشور بمانید و در صورت اقامت بیشتر دچار مشکل و جریمه در هنگام خروج از اندونزی خواهید شد.

 

آیا می‌توان چندبار از ویزای توریستی استفاده کرد؟

 

جواب این سوال خیر می‌باشد. ویزای توریستی اندونزی یک بار ورود است و پس از خارج شدن از این کشور در صورت نیاز به مسافرت مجدد، دوباره باید اقدام به دریافت ویزای توریستی کنید. همچنین باید توجه داشته باشید که با ویزای توریستی، اجازه تحصیل در اندونزی یا کار در کشور اندونزی را نخواهید داشت. در صورت نیاز به ویزای مولتی اندونزی، با کارشناسان معراج گشت آسمان تماس حاصل کنید.

توجه داشته باشید زمان اخذ ویزا توسط معراج گشت آسمان بین 4 الی 7 روز است

 

آموزش گرفتن ویزای توریستی اندونزی  برای گرفتن ویزای توریستی اندونزی ابتدا باید توجه داشته باشید که پروسه‌ی گرفتن ویزا بین 7 الی 10 روز کاری از طریق آژانس معراج گشت آسمان  زمان خواهد برد و شنبه‌ها و جمعه‌ها، روزهای تعطیل سفارت اندونزی در ایران هستند.

 

زمان مناسب برای اقدام به اخذ ویزای توریستی اندونزی 2 الی 3 هفته قبل از پرواز است. برای گرفتن ویزا ابتدا باید مدارکی که در ادامه نام می‌بریم را جمع آوری کرده و به سفارت اندونزی واقع در خیابان قائم مقام فراهانی، جنب ساختمان پزشکان 200، پلاک 180 مراجعه کنید. زمان کاری سفارت اندونزی از ساعت 9 صبح الی 12 ظهر می‌باشد.

 

هرچه زودتر به سفارت بروید، سفارت خلوت تر می‌باشد. پس از ارائه مدارک به سفارت اندونزی، سفارت به شما یک فیش یا همان برگه‌ی پیگیری خواهند داد.

 

پرداخت های سفارت به دلار است و فقط هزینه ویزای بالی به صورت دلار و نقدا دریافت می‌گردد. برای اطمینان 10 روز صبر کنید و پس از 10 روز به سفارت بروید و با ارائه فیش در صورت موفق بودن مراحل صدور ویزا، پاسپورت شما با یک برچسب یا لیبل به شما تحویل داده خواهد شد.

 

 نکته: توجه داشته باشید زمان اخذ ویزا توسط معراج گشت آسمان بین 4 الی 7 روز است.

 

مراحل اخذ ویزای اندونزی از طریق معراج گشت آسمان  پرواز جزو معدود کارگزارهای اصلی اخذ ویزا و رزرو هتل و تور بالی در کشور ایران است و اکثر آژانس‌های مسافرتی نیز برای دریافت ویزای توریستی یا ویزای فوری اندونزی، از طریق معراج گشت آسمان اقدام به دریافت ویزا می‌کنند.

 

پروسه‌ی دریافت ویزا از طریق معراج گشت آسمان  بسیار ساده‌تر از رفتن به سفارت است و حتی حضور مسافر برای اخذ ویزا، الزامی ندارد. در ادامه مراحل دریافت ویزای بالی از معراج گشت آسمان ارائه شده است:  

 

1- جمع آوری مدارک مورد نیاز و در صورت نیاز تماس با معراج گشت آسمان  برای بهره‌مندی از مشاوره رایگان

 2- ارسال مدارک به صورت غیرحضوری و یا حضور در آژانس و ارائه مدارک به کارشناس بخش ویزا

 3- پرداخت هزینه به صورت ریالی و یا دلاری بنا به انتخاب خودتان

 4- دریافت پاسپورت به همراه لیبل ویزا اندونزی بعد از 5 روز


 

مدارک مورد نیاز برای ویزای اندونزی  

 

1- پاسپورت معتبر به همراه حداقل 6 ماه اعتبار- کپی پاسپورت

2- دو قطعه عکس 6*4 زمینه سفید ( خیلی قدیمی نباشد)

3- نامه‌ی تمکن مالی بانک و پرینت گردش حساب با مهر برجسته و انگلیسی  

4- رزرو بلیط هواپیما و واچر هتل برای سفارت اندونزی  

5- فرم پر شده سفارت

6- شناسنامه و کارت ملی متقاضی به همراه کپی از تمام صفحات برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از مدارک بالا و مشاهده‌ی نمونه مدارک مورد نیاز برای ویزای اندونزی می‌توانید مطلب تهیه شده مدارک مورد نیاز برای ویزای اندونزی را مطالعه فرمایید.

 

 قیمت ویزای اندونزی قیمت ویزای اندونزی با توجه به نرخ ارز متفاوت خواهد بود، چرا که هزینه ویزا بصورت دلاری محاسبه می‌شود.

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی معراج گشت  پارس با داشتن سابقه طولانی و اجرای تور‌های بی‌شمار در مسیر‌های بالی و اندونزی، بهترین نرخ دریافت ویزا را ارائه می‌کند.

 

قیمت ویزای بالی 65 دلار است که در هنگام پرداخت هم به صورت ریالی و هم به صورت دلاری امکان پرداخت وجود دارد.

 

آژانس مسافرتی معراج گشت مجری تور بالی با خدمات و کیفیت بی نظیر


شرکت خدمات مسافرت هوایی معراج گشت پارس با داشتن سابقه طولانی و اجرای تور‌های بی‌شمار در مسیر‌های بالی و اندونزی، بهترین نرخ دریافت ویزا را ارائه می‌کند.

 

پیش نیاز ویزای فرودگاهی اندونزی  برای گرفتن ویزای فرودگاهی اندونزی، فقط نیاز به پاسپورت یکی از کشور مورد تایید دولت اندونزی که در بالا مشاهده می‌کنید دارید.

 

البته پاسپورت شما باید حداقل دارای 6 ماه اعتبار و برای ویزای سوشال اندونزی باید دارای 12 ماه اعتبار باشد.  مقدار جریمه دیر کرد ویزای فرودگاهی اندونزی  مقدار جریمه ای که دولت اندونزی برای دیرکرد هر مسافری که بیش از 30 روز اقامت داشته باشد در نظر گرفته است، مبلغ 300.000 روپیه اندونزیست.

 

 ویزای فوری اندونزی

 

  در صورتی که نیاز به ویزای فوری اندونزی دارید و قادر نیستید برای دریافت ویزای توریستی اندونزی 7 روز صبر کنید اصلا نگران نباشید چراکه معراج گشت آسمان تنها آژانس مسافرتی است که می‌تواند برایتان ویزای فوری را به صورت یک روزه با قیمت مناسب اخذ نماید.

 

در صورت نیاز به ویزای فوری می‌توانید مطلب "ویزای فوری اندونزی" را مشاهده فرمایید.

 

اطلاعات تماس سفارت اندونزی در تهران  

 

ایمیل سفارت اندونزی: tehran.kbri@kemlu.go.id

 

سایت سفارت اندونزی در ایران: www.kemlu.go.id

 

 ساعات کاری سفارت اندونزی: تمام روزهای هفته به جز شنبه و جمعه - از ساعت 9 صبح الی 12 ظهر

 

 

ویزای تحصیلی اندونزی این نوع از ویزا برای افرادی صادر می گردد که قصد ادامه تحصیل در مقطع دلخواه خود هستند. بیاد توجه داشته باشید که می بایست از قبل از اقدام نسبت به مکانی که قصد تحصی در آن را دارید باید تحقیقات و بررسی های لازم را انجام دهید.

 

شما با اخذ این نوع ویزا و اقامت در مدت زمان معیین و در نزدیکی اتمام زمان ویزا می توانید برای اقامت خود در این کشور در صورت تمایل اقدام نمایید تا در صورت بررسی و تایید اقامت کشور اندونزی برای شما صادر گردد. تمامی موسسات آموزی و دانشگاه ها زیر نظر وزارت آموزش و پرورش ملی کشور اندونزی فعالیت های خود را انجام می دهند.

 

در کشور اندونزی دانشگاه ها به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم خواهند شد، این در حالیست که اکثر این دانشگاه ها خصوصی می باشند. در ادامه مطلب به برخی از دانشگاه های مطرح و معتبر کشور اندونزی اشاره خواهیم کرد: دانشگاه Diponegoro  دانشگاه Airlangga دانشگاه Muhammadiyah Surakarta دانشگاه Brawijaya

 

 

 

آژانس معراج گشت آسمان همراه شما در اخذ ویزا انگلستان و ویزا شینگن  با بهترین قیمت و بهترین خدمات


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به ویزا اندونزی
معراج گشت آسمان