لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

ویزا انگلستان

ویزا انگلستان

کشور بزرگ انگلیس کشوری در شمال قاره اروپاست اما با این وجود عضو منطقه شینگن نیست و برای ورود به آن باید برای اخذ ویزای انگلیس به طور جداگانه اقدام کنید.

اما بد نیست بدانید که با اخذ ویزای انگلستان، می‌توان به کشورهای اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی نیز سفر کرد. قدرت و اعتبار ویزای انگلیس باعث شده است تا افراد زیادی متقاضی دریافت ویزای انگلیس باشند. آژانس هواپیمایی معراج گشت آسمان  با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه اخذ ویزای توریستی کشورهای مختلف از جمله ویزای انگلیس، آماده است تا شما را در اخد ویزای توریستی انگلیس یاری کند. اما پیش از هر چیز بهتر است شرایط و مراحل دریافت ویزای انگلستان آشنا شویم.

 

شاید جالب باشد که بدانید  مورد کشور انگلیس و تاریخ، فرهنگ چند ملیتی، طبیعت کارت پستالی و استانداردهای زندگی این کشور بسیار گفته و نوشته شده است اما شاید ندانید بر اساس تحقیقی بین‌المللی در ۱۸۹ کشور جهان، از هر ۶ نفر ساکن زمین، یک نفر متقاضی دریافت ویزای کار انگلیس است. کشوری با خلاقیت‌های بی پایان که می‌تواند دورنمایی بسیار جذاب برای کار، تحصیل و زندگی در اختیار هر سلیقه‌ای قرار دهد.

 

 

 

آژانس معراج گشت با ۱دهه تجربه در اخذ ویزا انگلستان در خدمت شما عزیزان میباشد

 

شرایط اخذ ویزای انگلیس چیست ؟

از آنجاییکه ویزای انگلیس از اعتبار بسیار زیادی برخوردار است و متقاضیانی بسیاری دارد، در حال حاضر سفارت انگلیس نسبت به صدور ویزای انگلیس برای شهروندان ایرانی سختگیری نشان می‌دهد.

 

به طور کلی شرایط ویزای انگلیس شامل سه مورد زیر است:

 

سابقه دریافت ویزاهای معتبر مانند ویزای شینگن، ویزای کانادا، ویزای ژاپن، ویزای استرالیا و ...

 

تمکن مالی بالا و ارائه مدارک شغلی که دلیل محکمی برای بازگشت شما باشد

 

برنامه سفر مشخص که افسر ویزای سفارت را متقاعد کند.

 

مدارک ویزای انگلیس چیست :

 

❌ برای اینکه به افسر ویزای سفارت انگلیس نشان دهید که صلاحیت دریافت ویزای توریستی انگلیس و سفر به این کشور را دارید، باید مدارک هویتی، سوابق سفر، شرایط مالی و شغلی خود را به سفارت تحویل دهید. به طور کلی مدارک لازم برای ویزای انگلیس به شرح زیر است:  

❌ اصل پاسپورت با حداقل اعتبار 6 ماهه و پاسپورت‌های قبلی به همراه یک نسخه کپی از تمامی آنها کپی فرم تکمیل شده

❌ درخواست آنلاین ویزای انگلیس به انضمام برگ تاییدیه وقت سفارت

❌ 2 قطعه عکس شناسنامه

❌ ترجمه رسمی کارت ملی به همراه ترجمه رسمی سند ازدواج به همراه ترجمه رسمی (در صورت سفر به همراه همسر)

❌ مدارک شغلی به همراه ترجمه رسمی آنها (مدارکی مانند گواهی اشتغال به کار، جواز کسب، پروانه فعالیت، حکم بازنشستگی، کارت بازرگانی و ... که اشتغال شما در ایران را نشان دهد)

❌ پرینت گردش حساب بانکی برای حداقل 3 ماه گذشته به همراه ترجمه رسمی (در صورتیکه که مدیر و مالک کسب و کار هستید، باید گردش حساب کسب و کار را نیز ضمیمه کنید)

❌نامه تمکن مالی صادر شده از طرف بانک

❌ترجمه رسمی سند ملکی

❌بلیت رسمی بلیط پرواز رفت و برگشت به انگلیس

❌دعوتنامه معتبر از فرد ساکن انگلستان به همراه مدارک میزبان (شامل پاسپورت و مدارک هویتی، مدارک شغلی و پرینت حساب بانکی، سند ملکی و یا اجاره نامه محل اقامت، گواهی پرداخت مالیات و ...)

❌واچر هتل برای مدت اقامت در انگلیس (در صورت نداشتن دعوتنامه)

❌  تمامی مدارک باید در سایز A4 ارائه شوند

❌ به مدارک نباید هیچ منگنه، گیره و یا سوزنی وصل باشد.

 

نکته مهم: با توجه باینکه سفارت انگلیس تاریخچه سفرهای قبلی(Travel History)را با اهمیت میداند بهتر است ویزای کانادا،ویزای شینگن،ویزای ژاپن یا دیگر ویزاهای معتبر را در پاسپورت خود داشته باشید.

 لازم به ذکر است که تمامی مدارک فوق باید توسط دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی ترجمه شود اما نیازی به مهر وزارت داددگستری و وزارت امور خارجه ندارد


 

 

✅ دریافت ویزای انگلیس شامل مراحل زیر می شود :

 

❌  یک حساب کاربری در سایت سفارت انگلستان باز کنید ویزای مورد نظر را با دقت انتخاب کنید.

❌ فرم اطلاعات شخصی را برای هر شخصی که قصد اخذ ویزا دارد پر کنید.

❌ با امضای الکترونیک اطلاعات را تایید کنید.

❌ وقت سفارت را دریافت کنید. هزینه های اخذ ویزای انگلیس را پرداخت کنید.

❌ اطلاعات گذرنامه را ثبت کنید.

 

 

در حال حاضر انگشت نگاری ویزای انگلیس در سه کشور ایران، امارات و ترکیه (تهران، دبی، ابوظبی، آنکارا و استانبول) انجام می شود.  

همچنین تمامی مراحل تکمیل فرم آنلاین درخواست ویزای انگلیس به زبان انگلیسی بوده و همانطور که اشاره شد می‌بایست بیشترین دقت و وسواس در تکمیل این فرم اعمال شود. توجه داشته باشید که فرم درخواست آنلاین ویزای انگلیس برای هر فرد بصورت جداگانه پر می‌شود. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان اجرایی دپارتمان ویزا و وقت سفارت انگلیس، ضمن اخذ مشاوره رایگان برای درخواست ویزای انگلیس، تمامی مراحل درخواست ویزای خود را با خیالی آسوده به ما بسپارید تا ضمن اطمینان از طی شدن درست و دقیق مراحل درخواست ویزای انگلیس، شانس خود برای دریافت این ویزا را به حداکثر برسانید.

 

مدت زمان صدور ویزای انگلیس  

بنابر اعلام وب سایت رسمی سفارت انگلیس، مدت زمان صدور ویزای انگلیس حدود ۳ هفته به طول می‌انجامد اما به دلیل ترافیک بالای متقاضیان برای ارائه وقت سفارت انگلیس، یک هفته تا ۱۰ روز باید به زمان فوق اضافه کرد. مجموعا می‌توان گفت در صورت کامل بودن مدارک متقاضی، مدت زمان صدور ویزای انگلیس (بررسی مدارک در سفارت، انگشت نگاری و صدور ویزا) بین ۴۰ تا ۵۰ روز کاری خواهد بود.

 


 

نکاتی مهم درباره فرم آنلاین صدور ویزا انگلیس:

 در فرم درخواست صدور ویزای این کشور اطلاعات زیادی از شما دریافت می شوند، نکته اولی که  درباره این فرم باید بدانید این است که تمامی اطلاعات به زبان انگلیسی نوشته شده ‌اند و به زبان انگلیسی نیز از شما دریافت می شوند. در بخش اول این فرم اطلاعاتی از قبیل نوع ویزای درخواستی، مدت زمان اعتبار ویزای درخواستی و یا همان مدت زمانی که شما قصد اقامت در کشور انگلیس را دارید و تعیین محل مورد نظر برای وقت مصاحبه و انگشت نگاری از شما دریافت می شود.

 

در بخش دوم اطلاعات مربوط به شخص درخواست دهنده دریافت می‌ شود که این اطلاعات شامل اطلاعات شخصی فرد متقاضی، اطلاعات مربوط به پاسپورت فرد متقاضی، وضعیت شغلی، تاریخ سفر، اطلاعات مربوط به همسر فرد متقاضی در صورتی که فرد متقاضی متاهل باشد، اطلاعات مربوط به والدین فرد متقاضی و … . آخرین قسمت از فرم درخواست صدور ویزای انگلیس اطلاعات مربوط به اقامت شما در کشور انگلستان می باشد که از جمله این اطلاعات می توان به اطلاعات اقامت در این کشور، خدمات پزشکی در کشور انگلستان، تاریخچه سفر شما به کشور انگلستان و غیره  اشاره کرد. نکته آخری که باید درباره این فرم بدانید این است که هر شخص متقاضی باید به صورت جداگانه اقدام به پر کردن این فرم کند.

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به ویزا انگلستان
معراج گشت آسمان