لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

سفر به بالی بهتر است یا سفر به مالدیو

سفر به بالی بهتر است یا سفر به مالدیو

وقتی صحبت از سفر لوکس و لاکچری به میان می آید، خیلی از مردم سراسر دنیا به  تور مالدیو و تور بالی فکر می کنند. واقعیت این است که سفر به هر کدام از این ها یک سفر لوکس محسوب می شود و از هر نظر سفر بی نقصی است. اما مشکل از آنجایی شروع می شود که هر دو آن ها مقاصد گردشگری جذابی هستند و خیلی اوقات مسافران بین یک دو راهی خیلی سخت بین آن ها می مانند. اگر احیانا شما نیز در این دو راهی مانده اید و می خواهید بدانید که واقعا کدامشان بیشتر ارزش دیدن دارند و باید بودجه تان را صرف سفر به بالی یا مالدیو کنید، با ما همراه باشید. 

ما در ادامه یک مقایسه کامل و صادقانه بین بالی و مالدیو انجام می دهیم، آن ها را از جهات مختلف با هم مقایسه می کنیم تا شما متوجه شوید که سفر به بالی برایتان بهتر است یا سفر به مالدیو؟

بالی برای تفریح بهتر است یا مالدیو؟

 

اگر شما شیفته هیجان هستید، بهتر است که به جای مالدیو به بالی سفر کنید. چراکه جزیره بالی یکی از بهترین جزایر دنیا برای تجربه انواع ورزش های آبی، موج سواری، غواصی و صدها تفریح مفرح دیگر است. مخصوصا اگر کسی اهل طبیعت گردی باشد و از کشف جاهای دیدنی جدید خوشش بیاید، مطمئنا عاشق بالی و زیبایش و همچنین ویژگی های منحصر به فرد این جزیره می شود. چراکه بالی یکی از بهترین جزایر جهان برای طبیعت گردی نیز هست و مسیرهای خاصی برای گشت و گذار و طبیعت گردی در آن در نظر گرفته شده است که هر کسی در آن ها قدم بگذارد، یک دنیا تجربه جدید و حس و حال خوب به دست می آورد. البته در مالدیو نیز امکانات متعددی برای تجربه تفریحات آبی وجود دارد و از طرفی جزیره گردی در مالدیو بین توریستان بسیار باب است. اما اگر بحث مقایسه باشد، بالی به نسبت امکانات تفریحی متنوع تری دارد و برای کسب هیجان گزینه مناسب تری است.

بالی برای تفریح بهتر است یا مالدیو

بالی لوکس تر است یا مالدیو؟

 

اگر بخواهیم میزان لوکس بودن مالدیو و بالی را با یکدیگر مقایسه کنیم، بدون شک مالدیو در این رقابت برنده می شود. در جزایر توریستی مالدیو همه چیز به گونه ای برنامه ریزی شده است که توریستان بتوانند از لحظه ورودشان به مالدیو از بهترین خدمات استفاده کنند. البته در مورد بالی نیز شرایط به همین گونه است. اما به هر حال بین این دو مقصد گردشگری، این مالدیو است که گزینه بهتری برای تجربه یک اقامت لوکس محسوب می شود.

بالی زیباتر است یا مالدیو؟

 

بالی و مالدیو هر دو به عنوان زیباترین مقاصد گردشگری دنیا شناخته می شوند و واقعا مقایسه بین آن ها کار سختی است. بالی یک جزیره سرسبز است که به هر سویش که نگاه کنید یا جنگل ها و شالیزارهای سرسبز می بینید یا سواحل شگفت انگیز. از آن طرف مالدیو پر از جزایر ریز و درشتی است که سواحل هر کدامشان از تمیزی برق می زنند و آب های دریای اطراف جزایرش به قدری شفاف هستند که به راحتی می توان ماهی ها و موجودات دریایی را از بالای آب به چشم دید. بالی و مالدیو هر دو از نظر زیبایی کم و کاستی ندارند و این شما هستید که می توانید با تماشای تصاویر بالی و مالدیو به این نتیجه برسید که کدامشان از نظر زیبایی در رده بالاتری قرار می گیرند. اگر به دنبال اقامت در جزیره ای هستید که مدام از این سو به آن سو بروید و به دنبال کشف طبیعت هستید، بالی برایتان بهتر است. اما اگر می خواهید در جایی ریلکس کنید و در جزیره هایی اقامت کنید که آرامش بیشتری دارند، ما به شما سفر به مالدیو را پیشنهاد می کنیم.

بالی زیباتر است یا مالدیو

تردد در بالی راحت تر است یا در مالدیو؟

 

یکی از سوالاتی که برای توریستان در مقایسه بالی و مالدیو پیش می آید، این است که تردد و گشت و گذار در مالدیو با بالی چه تفاوت هایی دارد و آن ها در هر کدام از این مقاصد گردشگری باید از چه وسیله نقلیه ای برای تردد بین جاذبه های گردشگری استفاده کنند. شما در بالی می توانید با وسایل مختلف مثل تاکسی و حتی یک دوچرخه گشت و گذار کنید و بعضی از مسافت ها را بدین ترتیب طی کنید. البته باید بدانید که بالی جزیره بزرگی است و تردد با دوچرخه در همه مسیرهای آن ممکن نیست. در مورد مالدیو اما شرایط متفاوت است. مالدیو یک مجمع الجزایر است و مثل بالی یک تک جزیره نیست. شما برای اینکه بتوانید از جزیره های مختلف مالدیو که یکی از آن یکی زیباترند دیدن کنید، می توانید از وسایلی مثل قایق سرعتی یا هواپیماهای دریایی استفاده کنید و انصافا باید بگوییم که تجربه تردد با این وسایل نقلیه نیز بسیار جالب است. حالا شما باید ببینید که از نظر سهولت تردد سفر به بالی برایتان دلچسب تر به نظر می رسد یا مالدیو؟ شما به دنبال سفر به جایی هستید که بتوانید با دوچرخه و تاکسی در آن گشت بزنید و یا اینکه سفری برایتان دلنشین تر است که با قایق در آن جزیره گردی کنید؟

هزینه سفر به مالدیو بیشتر است یا بالی؟

 

یکی از مواردی که می تواند به شما برای مقایسه بهتر بین مالدیو و بالی کمک کند تا بتوانید یکی از آن ها را برای سفر انتخاب کنید، مقایسه بین هزینه های سفر به بالی و مالدیو است. سوال این است که سفر به مالدیو گرانتر است یا سفر به بالی؟ اگر هزینه تمام شده سفر برای شما اهمیت زیادی دارد و به دنبال یک سفر ارزان هستید، ما به شما سفر به بالی را پیشنهاد می کنیم. چراکه سفر به بالی به نسبت مالدیو ارزانتر است. اما این را باید به شما بگوییم که سفر به مالدیو به نسبت بالی تجربه بسیار لوکس تری را برای شما فراهم می کند و حس و حال اقامت در مالدیو زمین تا آسمان با بالی متفاوت است. این بدین معنی است که اگر شما هزینه بیشتر سفر به مالدیو را پرداخت کنید، مطمئنا به همان نسبت تجربه خاص تری نیز در انتظارتان خواهد بود.

هزینه سفر به مالدیو بیشتر است یا بالی

آب و هوای مالدیو بهتر است یا بالی؟

 

شما برای اینکه بتوانید تصمیم نهاییتان را بین سفر به مالدیو یا بالی بگیرید، باید به شرایط آب و هوایی بالی و مالدیو نیز توجه کنید و ببینید که با توجه به زمانی که شما قصد سفر دارید، کدام مقصد گردشگری برایتان گزینه مناسب تری است. نکته اول اینکه دمای میانگین بالی در کل سال بین 28 تا 32 درجه سانتیگراد است و در مقابل مالدیو دمای میانگین 29 تا 33 درجه سانتیگراد را تجربه می کند و با این اوصاف باید بگوییم که بالی و مالدیو از نظر گرما و سرمای هوا تفاوت چندانی ندارند. اما مساله اینجاست که هوای بالی و مالدیو هر کدام در یک بازه زمانی مشخص بارانی و در یک زمان دیگر خشک می شود و بهترین زمان و بدترین زمان سفر برای هر کدام با دیگری متفاوت است. اگر به دنبال ایده آل ترین هوا هستید، بهتر است که از اواسط اردیبهشت تا اواسط مهر به بالی و از اواسط آذر تا اواسط اسفند به مالدیو سفر کنید. لازم به ذکر است که حوالی نوروز نیز برای سفر به هر دو مقصد گردشگری بالی و مالدیو مناسب است.


 

 


 

 

 

 

حالا با همه مواردی که گفته شد، شما بالی را برای سفر ترجیح می دهید یا مالدیو را ؟ به نظر شما سفر به بالی بهتر است یا مالدیو؟ در آخر اینکه ما بهترین و ارزانترین تور بالی و تور مالدیو را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. برای اینکه یک سفر جذاب به هر کدام از این مقاصد گردشگری را با کمترین هزینه ممکن تجربه کنید، با ما در آژانس مسافرتی معراج گشت تماس بگیرید.


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 4.5 از 5 | از بین 42 امتیاز دهنده به سفر به بالی بهتر است یا سفر به مالدیو
معراج گشت آسمان