لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

چگونه میتوانیم سفر بسیار ارزانی به مالدیو داشته باشیم

چگونه میتوانیم سفر بسیار ارزانی به مالدیو داشته باشیم

همان طور که می دانید تور مالدیو یک سفر لوکس و گران محسوب می شود. اما ما می خواهیم راه ارزان سفر کردن به مالدیو را به شما یاد دهیم. در ادامه به شما می گوییم که چگونه می توانید با همان بودجه ای که بقیه بابت یک شب اقامت در هتل های لاکچری مالدیو پرداخت می کنند، یک هفته کامل در مالدیو اقامت کنید و خوش بگذرانید. با ما همراه باشید.

در این مقاله جالب و کاربردی به شما یاد میدهیم که چگونه و با چه روش هایی میتوانید سفر بسیار ارزانی به مالدیو داشته باشید...

پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان مالدیو
 

شما برای سفر ارزان به مالدیو، اول از همه باید به دنبال یک بلیط هواپیما ارزان مالدیو باشید. اما سوال این است که چه زمانی بلیط هواپیما مالدیو از همیشه ارزانتر می شود؟ اصولا قیمت بلیط هواپیما مالدیو در ماه های اردیبهشت تا مهر ارزانتر از همیشه می شود. البته اگر شما این ماه ها را برای سفر به مالدیو انتخاب کنید، باید با این مساله کنار بیایید که ممکن است در بعضی از روزهای اقامتتان در مالدیو، هوا بارانی بشود و امکان تجربه یک سری از تفریحات برایتان وجود نداشته باشد. اما حتی اگر این اتفاق بیفتد و هوا بارانی و طوفانی بشود، باز هم می توانید مطمئن باشید که مالدیو به قدری زیباست که بارانی بودن هوا نمی تواند جذابیت سفر به مالدیو را برایتان کم کند.

دسترسی ارزان به جزایر مالدیو
 

وقتی به فرودگاه ماله رسیدید، باید به دنبال پیدا کردن یک راه ارزان برای رفتن به جزیره مورد نظرتان از فرودگاه ماله باشید. پیشنهاد ما به شما این است که از بندر فرودگاه ماله سوار قایق ها و کشتی های عمومی ماله شوید تا بتوانید با ارزانترین قیمت ممکن از فرودگاه به پایتخت مالدیو یعنی جزیره ماله دسترسی پیدا کنید. این قایق ها و کشتی هایی که در موردشان صحبت می کنیم، هر 10 تا 15 دقیقه یک بار (به جز زمان های اقامه نماز) از فرودگاه به سمت جزیره ماله حرکت می کنند و قیمت بلیط آن ها حدود 2 دلار است. اگر شما قصدتان اقامت در جزیره ماله باشد که با همین کشتی ها و پرداخت همین دو دلار می توانید به مقصد خودتان برسید. اما اگر برنامه تان بازدید از جزیره دیگری به جز ماله باشد، باید بعد از پیاده شدن از کشتی با پرداخت حدود 5 دلار سوار یک تاکسی شوید و به اسکله اصلی ماله برسانید و از آنجا با یک کشتی دیگر به جزیره مورد نظرتان بروید. لازم به ذکر است که معمولا قیمت بلیط کشتی های ماله به جزایر دیگر مالدیو بین 5 تا 25 دلار است.

 البته نکته اینجاست که ممکن است در روزی که شما به ماله می رسید، هیچ کشتی به مقصد جزیره مورد نظرتان وجود نداشته باشد. در این صورت باید یا یک شب را در ماله بگذرانید و فردای آن روز دوباره به اسکله مراجعه کنید یا اینکه همان با پرداخت 300 تا 400 دلار با یک قایق سرعتی دربستی به جزیره مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

دسترسی ارزان به جزایر مالدیو

نکته کلیدی برای سفر ارزان به مالدیو
 

یکی از علت هایی که سفر به مالدیو را به یک سفر لوکس و گران تبدیل کرده، این است که قیمت هتل های مالدیو بسیار زیاد است. مخصوصا آن هتل هایی که در جزایر توریستی مالدیو واقع شده اند، معمولا قیمت بسیار بالایی دارند. اگر شما نمی خواهید هزینه بالای اقامت در چنین هتل های لوکسی را بپردازید، چاره کار برای شما این است که به یکی از جزایر محلی مالدیو بروید و در یکی از مهمانخانه های محلی مالدیو اقامت کنید. در واقع کلید اصلی سفر ارزان به مالدیو این است که از اقامت در جزیره های توریستی مالدیو خودداری کنید و به دنبال تجربه یک سفر هیجان انگیز به یکی از جزایر محلی و غیر توریستی مالدیو باشید.


اقامت در یک هتل ارزان در مالدیو
 

در سال 2009 بود که دولت مالدیو به مردم اجازه داد که مهمانخانه های خصوصی خودشان را در جزایر محلی مالدیو تاسیس کنند. از آن موقع بود که امکان سفر ارزان به مالدیو برای توریستان سراسر جهان مهیا شد. حالا با وجود این مهمانخانه های خصوصی در جزیره های محلی مالدیو، این امکان برای شما فراهم شده که به جای سفر به جزایر توریستی، در جزایر محلی مالدیو اقامت کنید. شما در این جزایر می توانید با پرداخت حدود 40 دلار یک شب را در یک اتاق خصوصی در یک مهمانخانه یا یک هتل ارزان سپری کنید.

اقامت در یک هتل ارزان در مالدیو

خوردن غذای ارزان در مالدیو
 

در خیلی از مهمانخانه های محلی مالدیو، غذاها به صورت رایگان برای مهمانان سرو می شود. اما حتی اگر شما به هتل یا مهمانخانه ای بروید که چنین خدماتی نداشته باشد، می توانید با مراجعه به رستوران های کوچکی که در جزایر محلی مالدیو ساخته شده اند، یک غذای خوشمزه را با یک قیمت مناسب نوش جان کنید. در جزایر محلی مالدیو معمولا یک سری قهوه خانه ساخته شده اند که در آن ها علاوه بر قهوه، انواع خوراکی ها، ساندویچ ها و نودل ها با قیمت حدود 4 تا 5 دلار سرو می شود. با این حساب شما می توانید با مراجعه به این قهوه خانه ها، ناهار یا شام خودتان را با هزینه کمتر از 5 دلار تهیه کنید و یک قدم موثر برای سفر ارزان به مالدیو برای خودتان بردارید.  

تفریحات ارزان در مالدیو
 

معمولا صاحبان مهمانخانه های جزایر محلی مالدیو، برای مهمانانشان برنامه های تفریحی جالبی را در قالب تورهای یک روزه تدارک می بینند. اگر شما در تورهای یک روزه این مهمانخانه ها شرکت کنید، می توانید تفریحات مهیج مالدیو مثل غواصی یا ماهیگیری را با هزینه بسیار کمی تجربه کنید. در صورتی که بخواهید همین تفریحات را در هتل های لاکچری در جزایر توریستی مالدیو تجربه کنید، هزینه ها برایتان خیلی بالاتر تمام خواهند شد. ضمن اینکه شما می توانید از ماهیگیران و قایقرانان محلی مالدیو درخواست کنید که با گرفتن یک مبلغ مشخص شما را برای ماهیگری یا جزیره گردی همراهی کنند و بدین شکل این تفریحات را با قیمت مناسب در مالدیو تجربه کنید.

تفریحات ارزان در مالدیو


 

 

 

 

 

 

برای اطلاع از قیمت ارزانترین تور مالدیو می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی معراج گشت تماس بگیرید.


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 1 امتیاز دهنده به چگونه میتوانیم سفر بسیار ارزانی به مالدیو داشته باشیم
معراج گشت آسمان