لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

ارزانترین مناطق استانبول برای خرید ملک

ارزانترین مناطق استانبول برای خرید ملک

این روزها خیلی از ایرانیان به خرید ملک در استانبول و زندگی در این شهر مدرن رو آورده اند. اگر شما هم چنین قصدی دارید و می خواهید زندگی جدیدی را در استانبول برای خودتان بسازید، این مطلب را حتما بخوانید. ما در ادامه ارزانترین مناطق استانبول برای خرید ملک را به شما معرفی می کنیم. با خواندن این مطلب می توانید متوجه شوید که چگونه و در کدام منطقه می توانید با یک قیمت مناسب یک ملک خوب در استانبول تهیه کنید. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تور ترکیه با مشاورین و کارشناسان معراج گشت در ارتباط باشید.

در ادامه این مقاله ارزشمند درباره مناطقی در استانبول صحبت می کنیم که قیمت متراژ خانه در آن ها به نسبت دیگر مناطق استانبول پایین تر است و شما می توانید یک ملک لوکس و خوب را با یک قیمت مناسب در آن ها خریداری کنید...

منطقه کورت کوی استانبول

 

منطقه کورت کوی یکی از شلوغ ترین و پرجمعیت ترین مناطق استانبول است. محبوبیت این منطقه به خاطر این است که اولا خانه های بسیار لاکچری در آن ساخته شده است و دوما اینکه قیمت خانه های نوساز در آن بسیار مناسب است. این منطقه از قدیم الایام مورد توجه سرمایه گذاران خارجی بوده است و به همین دلیل ملک های خوبی در آن ساخته می شود. شما می توانید انتظار این را داشته باشید که با حدود 185 هزار تا 310 هزار لیره در این منطقه ارزان در استانبول یک خونه خوب پیدا کنید.

منطقه کورت کوی استانبول

منطقه پیندیک استانبول

 

منطقه پیندیک که در کنار دریا قرار گرفته، خانه های خوب و ارزان زیادی دارد. این منطقه شرایط بسیار ایده آلی برای سرمایه گذاری دارد و شما می توانید با کمترین هزینه ممکن در آن صاحب یک ملک بزرگ شوید. این منطقه جدای از اینکه خانه ها و واحدهای آپارتمانی بسیار خوب و باکیفیتی دارد، لوکیشین بسیار زیبایی نیز دارد. در این منطقه مجموعه های مسکونی متعددی وجود دارد که قیمت خانه در آن ها از 195 هزار لیره شروع می شود. پس اگر بودجه تان در این حدود است، می توانید به خرید ملک در این منطقه از استانبول فکر کنید.

 

منطقه بیلیک دوزو استانبول

 

منطقه بیلیک دوزو یکی از بهترین مناطق استانبول برای خرید ویلای ارزان قیمت است. در این منطقه ویلاهای بسیار لوکسی ساخته شده است که به طرز غیر قابل باورز ارزان هستند. در این منطقه ویلاها بنا بر موقعیت مکانی و امکاناتی که دارند، قیمت های متنوعی دارند. اما شما می توانید مطمئن باشید که با حدود 192 هزار تا 370 هزار لیره میتوانید یک ویلای خوب در منطقه بیلیک دوزو استانبول خرید کنید. پس اگر ترجیح می دهید که به جای یک واحد آپارتمانی، یک خانه ویلایی خوب و ارزان قیمت در استانبول تهیه کنید، بهتر است که به فکر خرید خانه در منطقه بیلیک دوزو باشید.

منطقه بیلیک دوزو استانبول

منطقه باشاک شهیر استانبول

 

منطقه باشاک شهیر به عنوان یکی از بهترین مناطق استانبول برای سرمایه گذاری شناخته می شود. این منطقه همیشه مورد توجه سرمایه گذاران ترکیه ای و خارجی بوده است و جدیدا ایرانیان نیز به خرید ملک در آن علاقه مند شده اند. در سال های اخیر بزرگترین کمپانی ها و شرکت های ساخت و ساز ترکیه در این منطقه اقدام به ساخت ملک کرده اند و انصافا آپارتمان های بسیار خوبی در این منطقه از استانبول ساخته اند.آپارتمان هایی که از هر نظر موقعیت بی نظیری دارند، قیمت بسیار مناسبی دارند و با اینکه قیمت شان به نسبت قیمت آپارتمان های مناطق دیگر این لیست کمی بالاتر است، اما با این حال باز هم جزء آپارتمان های ارزان استانبول محسوب می شوند. لازم به ذکر است که قیمت ملک در این منطقه ارزان در استانبول از 385 هزار لیره شروع می شود و شما می توانید با چنین بودجه ای یک خانه زیبا در این منطقه خریداری کنید.

 

منطقه باشاک شهیر استانبول


 

 


 

 

 

 

شما فکر می کنید که کدامیک از این مناطق برای شما برای خرید ملک مناسب تر هستند؟ توصیه ما به شما این است که هر کدام از این مناطق را که برای خرید ملک انتخاب کردید، خوب درباره آن تحقیق کنید و با آگاهی کامل نسبت به خرید ملک در آن منطقه اقدام کنید. امیداوریم که بتوانید با توجه به بودجه ای که دارید، بهترین خانه ممکن را در استانبول خریداری کنید. اگر احیانا می خواهید که برای سر زدن به این مناطق و بررسی ملک های موجود در استانبول به این شهر سفر کنید، می توانید برای رزرو تور استانبول با همکاران ما در آژانس مسافرتی معراج گشت تماس بگیرید.


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 38 امتیاز دهنده به ارزانترین مناطق استانبول برای خرید ملک
معراج گشت آسمان