لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

در کجای استانبول اقامت کنیم

در کجای استانبول اقامت کنیم

انتخاب منطقه درست برای اقامت در شهر بزرگی مثل استانبول یک مساله بسیار مهم است. فکرش را بکنید که استانبول هفت برابر تهران وسعت دارد و این یعنی اگر شما بخواهید از این سمت شهر تا آن سمت شهر بروید، باید مسافت زیادی را طی کنید. به خاطر همین هم هست که انتخاب هتل درست در یک منطقه خوب استانبول می تواند برای هر مسافری به یک چالش بزرگ تبدیل شود. مخصوصا اینکه مناطق استانبول بسیار متنوع هستند و به هر منطقه اش که بروید، حال و هوای متفاوتی را تجربه می کنید. با این اوصاف شما باید هم مناطق استانبول را بشناسید و هم بدانید که هر کدامشان برای چه تفریحاتی و چه تجربه هایی مناسب تر هستند تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید و بتوانید هتل خود را در بهترین منطقه استانبول برای اقامت رزرو کنید. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی که برای این تصمیم گیری به آن ها نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهیم.

انتخاب یک منطقه درست برای اقامت در شهر بزرگی مثل استانبول یک مساله بسیار مهم و حیاتی است

بهترین منطقه استانبول برای بازدید از اماکن تاریخی
 

شما باید ببینید که در تور استانبول چه تفریحی برایتان جذاب تر است و خودتان چه سبک از سفر را دوست دارید تا بتوانید متوجه شوید که بهترین منطقه استانبول برای اقامت شما کدام منطقه میباشد. مثلا اگر شما از آن آدم هایی هستید که عاشق تاریخ هستند و دلشان می خواهد در جایی اقامت کنند که حال و هوای تاریخی در آنجا احساس شود و دلشان می خواهد که بتوانند از موزه ها، کاخ ها و مساجد به صورت مرتب و منظم بازدید کنند، بدون شک بهترین منطقه استانبول برای اقامت شما منطقه فاتح است. در این صورت توصیه ما به شما این است که یکی از محله های منطقه فاتح مثل محله سلطان احمد، سیرکچی یا بالات را برای اقامت انتخاب کنید و با رزرو یکی از هتل های این محله ها و مناطق سفر به استانبول را برای خودتان جذاب تر و دلچسب تر کنید. چراکه در این صورت است که می توانید درست در قلب قسطنطنیه باستانی اقامت کنید و احساس اقامت در یک پایتخت سلطنتی باستانی را تجربه کنید.

بهترین منطقه استانبول برای بازدید از اماکن تاریخی

بهترین منطقه استانبول برای شب زنده داری و تفریح
 

اگر هیچ وقت بازدید از اماکن تاریخی برای تان جالب نبوده و نظرتان این است که سفر به استانبول وقتی جذاب است که در مراکز شلوغ آن اقامت داشته باشید، به شما توصیه می کنیم که یا منطقه بی اوغلو و یا منطقه بشیکتاش را برای اقامت انتخاب کنید. در این صورت می توانید هم از شب های سرزنده این دو منطقه و خیابان های شلوغ و پرهیاهوی آنها لذت ببرید و هم در عین حال از یک سری از موزه هایی که تم هنر مدرن دارند، دیدن کنید. اگر چنین اقامتی برای شما جذاب تر به نظر می رسد، بهتر است که محله های کاراکوی، گالاتا، تونل، تکسیم یا محله جهانگیر در منطقه بی اوغلو را برای اقامت انتخاب کنید و یا یکی از هتل های مرکز بشیکتاش یا محله اورتاکوی در منطقه بشیکتاش را برای خودتان رزرو کنید.


بهترین منطقه استانبول برای خرید لباس
 

اگر صرفاً فقط برای خرید می خواهید به استانبول سفر کنید، بهتر است که خودتان را از مراکز خرید استانبول دور نکنید و در جایی اقامت کنید که پر از خیابان های خرید و مراکز خرید باشد. در این صورت بهتر است که یکی از محله های مرکز بشیکتاش، تکسیم، نیشان تاشی یا کاراکوی را برای اقامت انتخاب کنید تا خیالتان راحت باشد که هر وقت از درب هتل خارج می شوید، با یک عالمه فروشگاه و بوتیک احاطه می شوید و می توانید صبح تا شب را به پاساژگردی و خرید اختصاص دهید.

بهترین منطقه استانبول برای خرید لباس

بهترین منطقه استانبول برای ماه عسل عاشقانه
 

 زوج های زیادی برای ماه عسل به تور ترکیه و استانبول سفر می کنند. اگر شما هم یکی از این زوج های عاشق و جوان هستید، به شما توصیه می کنیم برای اینکه ماه عسل جذاب تری را بتوانید در استانبول تجربه کنید، در هتلی اقامت کنید که به تنگه بسفر چشم انداز داشته باشد تا صبح ها با  منظره دریا از خواب بیدار شوید. البته این را هم بگوییم که حتی اگر هتل شما در کنار تنگه بسفر هم نباشد و چنین منظره چشم نوازی را هم نداشته باشد، باز هم می توانید ماه عسل خوب و به یادماندنی را در تور استانبول تجربه کنید. چراکه جذابیت اصلی این شهر به اماکن تفریحی و حال و هوای خیابان های آن است و مسلما وقتی که از هتل تان خارج می شوید، تجربه های بسیار متنوعی در انتظارتان هستند. حالا اگر برایتان سوال پیش آمده که کدام مناطق استانبول برای اقامت شما به عنوان یک زوج جوان بهتر هستند، باید به شما بگوییم که محله های اورتاکوی، تکسیم، کاراکوی، سلطان احمد و همین طور جزایر پرنس می توانند تجربه های جالب و فراموش نشدنی را در اختیارتان بگذارند و این بستگی به این دارد که شما به عنوان یک زوج جوان به چه تفریحاتی علاقه بیشتری داشته باشید.

 


بهترین منطقه استانبول برای وقت گذرانی با مردم محلی
 

بعضی از مسافران ترجیح می دهند که به هر شهری که سفر می کنند، با مردم همان شهر وقت بگذرانند و دلشان می خواهد که در عین اینکه در مرکز شهر و شلوغی هایش هستند، بتوانند مردم محلی و زندگی عادیشان را هم از نزدیک ببینند. اگر شما هم جزئی از همین مسافر ها هستید و چنین انتظاری از سفر به استانبول دارید، بهتر است که در محله مرکز بشیکتاش ، کادیکوی یا اسکودار اقامت کنید.

بهترین منطقه استانبول برای وقت گذرانی با مردم محلی

بهترین منطقه استانبول برای تجربه یک سفر کاری
 

ما اصولا به آن دسته از مسافرانی که برای سفر تجاری به استانبول سفر می کنند و می خواهند در یک نمایشگاه، کنفرانس یا یک جلسه خاص شرکت کنند، توصیه می کنیم که یکی از هتل های لاکچری محله هایی مثل لونت، مسلک، شیشلی، باکرکوی، مرکز بشیکتاش یا تکسیم را برای اقامت انتخاب کنند. چراکه این دسته از افراد معمولا زمان زیادی برای استراحت و ریلکس کردن ندارند و اگر هتلشان کیفیت بالایی داشته باشد، آرامش شان در حین اقامت بیشتر خواهد بود.

بهترین منطقه استانبول برای تجربه یک سفر کاری

چند توصیه مهم برای رزرو هتل در استانبول
 

به شما توصیه می کنیم که حتما هتلتان در استانبول را در جایی رزرو کنید که به وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی نزدیکتری داشته باشد. در واقع پیشنهاد ما به شما این است که تا جای ممکن در مناطق مرکزی استانبول اقامت کنید و از اقامت در هتل های ارزانی که خیلی از مرکز شهر دور هستند، اجتناب کنید. چراکه در این صورت همان پولی که می توانستید بابت اقامت در یک هتل بهتر بدهید را باید هزینه تاکسی و اتوبوس کنید و زمان زیادی را در ترافیک های سنگین استانبول بگذرانید.

یک نکته دیگر اینکه اصلی ترین محله تاریخی استانبول محله سلطان احمد است و اصلی ترین محله تجاری استانبول محله تکسیم میباشد. حالا اگر نمی توانید بین بودن در مرکز تاریخی شهر یعنی محله سلطان احمد و بودن در منطقه اصلی استانبول برای خرید یعنی تکسیم یکی را انتخاب کنید، بهتر است که در محله کاراکوی اقامت کنید. چراکه کاراکوی به هر دو محله نزدیک است و شما با اقامت در هتل های آن می توانید به راحتی با پای پیاده یا با تراموا به سلطان احمد و اماکن تاریخی جذاب آن دسترسی پیدا کنید و خیلی راحت با پای پیاده یا با یک قطار خودتان را به محله تکسیم و پاساژها و بوتیک هایش برسانید.

در آخر به شما توصیه می کنیم که اگر احیانا شلوغی برای شما خیلی جذاب نیست و می خواهید در یک هتل آرام در یک جای آرام در استانبول اقامت داشته باشید، هتلتان را در جزایر پرنس رزرو کنید و یا یکی از محله های کنار تنگه بسفر مثل محله آرناووت کوی، ببک یا ساریر در بخش اروپایی استانبول یا یکی از محله های کنار تنگه بسفر مثل مودا، بیلربیی یا جنگلکوی در بخش آسیایی استانبول را برای اقامت انتخاب کنید.

 

 

در نهایت اینکه ما ( آژانس مسافرتی معراج گشت ) می توانیم به شما کمک کنیم تا با توجه به سبکی که هر کدام از شما عزیزان در سفر دارید، به شما در انجام یک جمع بندی و تصمیم گیری کمک کنیم و به شما یک هتل خوب در یک منطقه خوب در تور ارزان استانبول را برای اقامت پیشنهاد دهیم. پس با ما تماس بگیرید.


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به در کجای استانبول اقامت کنیم
معراج گشت آسمان