لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

زمان باز شدن مرز روسیه

زمان باز شدن مرز روسیه

بعد از بسته شدن مرز کشور روسیه با ابران در برج ۱۲ شمسی با با گسترش ویروس کرونا در تمامی جهان تمامی مرز روسیه بر روی تمامی کشور ها بسته شد . در حال حاضر مرز زمینی و مرز هوایی روسیه با ایران و دیگر کشور ها بسته شده است .

آژانس معراج گشت مجری تور روسیه با بهترین قیمت و بهترین خدمات

 

 

کشور روسیه در مرداد ماه ۹۹ اعلام کرد که اولین کشوری بوده است که به واسن ویروس کرونا دست پیدا کرده است و در تاریخ ۲۵ مرداد ماه آن را برای تمامی مردم آمارده میکند و به همین دلیل بیشتر احتمال از اینه اولین کشوری که مرز خود را با ایران باز کند روسیه میباشد.

در حال حاضر هیچ تور مسافرتی به مقسط روسیه انجام نمیشود ولی احتمال میرود ک در زمستان ۱۳۹۹ تور های مسافرتی روسیه بازگشایی شود.

زمان دقیق باز شدن مرز روسیه با ایران :

طبق آخرین اخبار دمیتری چرنیشنکو در جلسه دولت این کشور که به ریاست میخاییل میشوستین نخست وزیر در فرمت وبینار برگزار شد، گفت: سران مناطق روسیه (سران جمهوری‌ها و استان‌ها) تا روز ۱۵ ماه ژوئن (۲۶ خرداد) برنامه آغاز فصل گردشگری را تنظیم خواهند کرد.

 

 

 

همچنی دمیتری چرنیشنکو افزود که : این برنامه با مشارکت آژانس فدرال گردشگری روسیه، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و وزارت بهداشت روسیه تنظیم خواهد شد.   به گفته معاون نخست وزیر روسیه، در زمان حاضر در ۲۵ منطقه روسیه هتل‌ها فعالیت می‌کنند و فقط گردشگران محلی را می پذیرند.

 

همچنی دمیتری چرنیشنکو افزود که  : انتظار داریم در هفته‌های آینده در نیمی از مناطق روسیه (بیش از ۴۰ جمهوری و استان) هتل‌ها فعالیت خود را آغاز کنند امروز در بیش از ۴۰ منطقه روسیه شرایط برای فعالیت هتل ها فراهم شده است.

میشوستین نخست وزیر روسیه نیز در جلسه امروز گفت که مردم روسیه می‌توانند برای کار، ملاقات با بستگان و آموزش به خارج سفر کنند.

سخن وزیر روسیه درباره باز شدن مرز :

معاون وزیر خارجه روسیه در واکنش به این پرسش که آیا ناتو آماده است تا به صورت سازنده در مورد تصمیم نیروهای مسلح روسیه مبنی بر عدم برگزاری رزمایش بزرگ در نزدیکی مرزهای کشورهای ناتو پاسخ دهد، گفت: چنین آمادگی ازسوی ناتو دیده نمیشود.

 

 

 گروشکو در پاسخ به این سوال که آیا این نگرانی وجود دارد که ناتو اقدامات تحریک‌آمیز در هنگام برگزاری رژه جشن پیروزی انجام دهد، خاطرنشان کرد: می‌خواهیم امیدوار باشیم که ناتو از منطق پیروی می‌کند اما باتوجه به اینکه پیمان ناتو اوج فعالیت‌های خود را برای روز ۹ ماه می (روز پیروزی) برنامه ریزی کرده بود، چنین اطمینانی نداریم.  به دستور ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه رژه جشن پیروزی که قرار بود روز ۹ ماه می در میدان سرخ مسکو برگزار شود به دلیل انتشار ویروس کرونا برگزار نشد و قرار است روز ۲۴ ماه ژوئن جاری برگزار شود.

 

 پوتین به شایگو گفته است: ما این رژه را روز ۲۴ ماه ژوئن، روزی که در سال ۱۹۴۵ میلادی ارتش شوروی پس از پیروزی در نبردهای مسکو، لنینگراد، استالینگراد و آزاد کننده اروپا از نیروهای آلمان نازی در میدان سرخ رژه رفتند، برگزار می‌کنیم.  رئیس جمهوری روسیه همچنین به ارتش روسیه دستور داده است که با تدابیر مخصوص کرونا رژه روز پیروزی برگزار شود.

 

 روز پیروزی تاریخچه سنتی خود را هم همچنان حفظ کرده است و برای روسها که از کودکی به بزرگی شوروی می‌بالنند بزرگترین جشن دولتی و ملی به حساب می‌آید و کرملین به صورت سنتی در آن تلاش دارد پیروزی بر آلمان نازی را به جانفشانی‌ ارتش سرخ نسبت دهد، ضمن اینکه تازه‌ترین تسلیحات نظامی روسیه نوین در قالب رژه در میدان سرخ‌ به نمایش درمی‌آید و رییس جمهور روسیه نطقی سیاسی خطاب می‌کند که معمولا با چاشنی انتقاد از غرب همراه است.


آیا با باز شدن مرز روسیه بر روی ایرانی ها نیاز به قرنطینه است ؟

 

در حال خاضر هنوز چیزی از طرف روسیه اعلام نشده است ولی احتمال میرود که تا از بین نرفتن بیماری کرونا در جهان روسیه مرز های خود را باز نمیکند

 


 

 

 

 

 

 

سوالات متداول زمان باز شدن مرز روسیه + تمامی اطلاعات لازم

1- آیا با ویزای توریستی میتوان به روسه سفر کرد


خیر در ایام کرونا نمیشود


2- آیا مرز روسیه بر روی دیگر کشور ها باز است


بله ولی با پرواز های قطر میتوان به روسیه سفر کرد


3- آیا برای ورود به روسیه نیاز به قرنطینه شدن است ؟


در حال حاضر بابت پروتکول های بهداشتی چیزی اعلام نشده است


4- چه کسانی میتوانند به روسیه سفر کنند 


کسانی که کارت اقامت و یا ویزا تحصیلی دارند



مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 8 امتیاز دهنده به زمان باز شدن مرز روسیه
معراج گشت آسمان