لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

ویزا دبی

ویزا دبی

ویزا توریستی تور دبی ( ویزای توریستی تور امارات دسته‌بندی ویزای امارات بر حسب هدف و مدت سفر متغیر است و به چند گروه مختلف تقسیم می‌شود. در واقع، تعیین مدت ویزا رابطه مستقیمی با هدف از سفر دارد و از اینرو، ویزاهای توریستی دارای زمان‌هایی متغیر هستند.

 

 

همچنین، کلیه این ویزاها گروه یکبار و چندبار ورود تقسیم می‌شوند. بسیاری از کشورها ویزای خود را از طریق سفارت کشورشان انجام می دهند اما امارات متحده عربی این وظیفه را به اداره مهاجرت و کار سپرده است. متقاضیان سفر های توریستی نیز می بایست برای سفر خود به دبی ویزای مربوطه را دریافت نمایند. برای دریافت این نوع از ویزا نیازی به مصاحبه و مراجعه به سفارت و اداره مهاجرت نیست بلکه از طریق آژانس های مسافرتی می توانید نسبت به اخذ ویزای مد نظرتان اقدام نمایید .

 

 

قیمت ویزا دبی 

در بعضی موارد ویزای 14 روزه به ویزای 1 ماهه تمدید میشود .

 

 انواع ویزای توریستی امارات بسته به نوع سفر مسافر به شرح زیر است :

 ویزای عادی 14 روزه  

ویزای فوری 14 روزه

ویزای عادی 29 روزه

ویزای مولتی 29 روزه ( چند بار ورود )

ویزای عادی 90 روزه

 ویزای مولتی 90 روزه ( چند بار ورود ) 

 

 

ویزای امارات به صورت الکترونیک میباشد. باید توجه داشته باشید در صورت تایید و اخد ویزای توریستی بیش از حد اجازه نمی توانید در دبی بمانید و اگر بیش از تاریخ تعیین شده در دبی بمانید می بایست روزانه 100 درهم جریمه بپردازید و بعد از این عملکرد درخواست بعدی مسافر برای اخذ ویزا رد خواهد شد

 


 

 تمام ویزاهای امارات از تاریخ اخذ ویزا به مدت 2 ماه قابل استتفاده میباشد . و بسته به نوع ان در کشور امارات  مدت زمان اقامت مشخصی دارد.

مدارک مورد نیاز:

در بعضی موارد ویزای 14 روزه به ویزای 1 ماهه تمدید میشود .  

 

برای اخذ ویزای امارات باید مدارک زیر را اماده کنید  اسکن رنگی پاسپورت ( حداقل 6 ماه اعتبار ) اسکن رنگی صفحه اول شناسنامه اسکن رنگی کارت ملی اسکن رنگی یک قطعه عکس پرسنلی  ویزای امارات از زمان دریافت مدارک بین 1 تا 3 روز کاری در زمان های عادی و 1 تا 5 روز کاری در زمانهای شلوغ زمان میبرد ویزای امارات در روزهای شنبه به علت تعطیلی اداره جوازات ارسال نمیشود .

 

 

بعضی موارد باعث میشود که ویزای مسافرین زمان بیشتری ببرد یا بنا به دلایلی ریجکت شوند  که البته در این موارد با توجه به پیگیری از طرف اژانس موانع رفع و ویزا به دست مسافر میرسد .  

 

در صورتی که مسافر  از ویزای خود استفاده نکند . بعد از 2 ماه به اصطلاح ویزای شما اکسپایر میشود . و باید برای ورود بعدی ویزای جدید برای مسافر درخواست شود .

 

در صورتی که بنا به دلایلی درخواست کنسلی ویزای خود را داشته باشید با هزینه اعلام شده .

ویزای شما کنسل میشود.   

 •    به دلیل عدم دخالت سفارت برای صدور ویزای امارات، نیازی به مصاحبه حضوری متقاضی نیست.   

 •    مدت اعتبار ویزای کشور امارات متحده عربی ۱۴ روز است؛ به عبارت دیگر، مسافر ملزم است که قبل از اتمام تاریخ اعتبار ویزا به این کشور ورود کند. همچنین، مسافر می‌تواند پس از ورود به کشور امارات فقط ۱۴ روز در آن کشور اقامت داشته باشد و در صورت تاخیر مسافر مشمول جریمه خواهد شد.   

 

 •    خانم‌های مجرد، دختران و پسرانی که ویزای آن‌ها به واسطه صدور ویزای همراهشان صادر شده است، بدون همراه خود نباید به دبی وارد شوند؛ در غیر اینصورت جریمه سنگین و زندان در انتظار آن‌ها خواهد بود.     

 

•    همراه داشتن هرگونه قرص خواب‌آور، مسکن، آرام‌بخش و قرص‌های کدئین‌دار و هرگونه مواد مخدر ممنوع است و در صورت مشاهده جریمه در پی خواهد داشت   در کشور امارات شما میتوانید از خدمات سفارت های امریکا .

 

 


بعضی موارد باعث میشود که ویزای مسافرین زمان بیشتری ببرد یا بنا به دلایلی ریجکت شوند که البته در این موارد با توجه به پیگیری از طرف اژانس موانع رفع و ویزا به دست مسافر میرسد .

 

انگلیس و کانادا بهره ببرید سفارت امریکا در شهر دبی و ابوظبی و سفارت انگلیس در شهر دبی خدمات ویزا و مهاجرت را انجام میدهند سفارت کانادا برای انگشت نگاری از مسافرین جهت اخذ ویزا در شهر دبی مسقر میباشد  همچنین شما میتوانید خدمات پیکاپ پاسپورت خود را از طریق آژانس هواپیمایی معراج گشت انجام دهید.    

 

 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به ویزا دبی
معراج گشت آسمان