لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

رستوران ایرانی در شهر سن پترزبورگ

رستوران ایرانی در شهر سن پترزبورگ

رستوران ایرانی در شهر سن پترزبورگ طرفداران زیادی دارد و اینکه در سفر به روسيه اغلب ايرانی ها مشتاق اين هستند كه دستپخت آشپزهای روسی را تجربه کنند و طعم و مزه غذاهای سنتی روسی را با غذاهای ايرانی مقايسه كنند. اما در اين ميان ميل به غذاهای ايرانی آنها را به سمت رستوران هايی می کشاند که بوی دستپخت وطنشان را بدهد و همچنین در ميان جاذبه های مهم گردشگری تور سنت پترزبورگ رستوران ها و كافه های اين شهر خودنمايی می كند و مهمتر قسمتی از برنامه گشت تور روسيه می باشد ؛ اما جالبه بدونید که با توجه به استقبال سرآشپزهای ایرانی در این شهر جذاب توانسته اند بهترين هنرهای خود را در رستوران های اين شهر به نمايش گذاشته اند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

در بسیاری از نقاط دنیا دستپخت ایرانی همیشه زبانزد عام و خاص است که در روسیه هم کلی رستوران های ایرانی وجود دارد

رستوران ایرانی در شهر سنت پترزبورگ

با اینکه در بسیاری از نقاط دنیا دستپخت ایرانی همیشه زبانزد عام و خاص است و اینکه در مجموعه غذاهای خاورمیانه و عربی همیشه در صدر قرار گرفته اند و اما در واقع تفاوت های زیادی وجود دارد که تنها با امتحان کردن آنها می شود این تفاوت ها را حس کرد و یکی از جذابیت های رفتن به رستوران های ایرانی خارج از کشور می تواند این باشد که غیر از اینکه مزه خوب غذای وطنی را می چشیم، بازخورد خارجی هایی را که غذای ما را می خورند از نزدیک می بینیم ؛ در ادامه رستوران های ایرانی سنت پترزبورگ را معرفی می کنیم تا اگر در سفر به روسیه با کسی دوست شدید او را به یکی از این رستوران ها ببرید و با خوراک ایرانی آشنا کنید.

 

رستوران میراژ | Mirage

رستوران میراژ رستورانی کاملا ایرانی با منویی متنوع، بوفه بزرگ و فضایی دلنشین، همه روزه پذیرای مشتریان روس و غیرروس است. تنوع غذاها و کباب های لذیذ این رستوران گزینه خوبی برای تست غذاهای ایرانی درشهر سن پترزبورگ است و اینکه رستوران میراژ سنت پترزبورگ فضای گرم و صمیمی، خدمات عالی کارکنان، غذاهای سالم و خوشمزه و دسرهای متنوع از مزیت های این رستوران است که بسیاری از روس تبارها را از شهرهایی مثل مسکو نیز با دستپخت ایرانی آشنا کرده است و همچنین انجا رستورانی کاملا ایرانی با منویی متنوع، بوفه بزرگ و فضایی دلنشین، همه روزه پذیرای مشتریان روس و غیرروس است. تنوع غذاها و کباب های لذیذ این رستوران گزینه خوبی برای تست غذاهای ایرانی درشهر سن پترزبورگ است. 

 

میراژ

 

رستوران کباب پارسی | Persia House of Kababs

این رستوران در حقیقت سفره شگفت انگیز ایرانی را با غذاهای گریل شده برای مشتریان باز می کند. خوشمزه ترین و خوش طمع ترین گوشت و جوجه کبابی را می توان در این رستوان امتحان کرد و اینکه غذای ایرانی علاوه بر کباب های متنوع، دسرهای لذیذ و نوشیدنی های مختلف، در بخشی از این رستوران فروشگاه مواد غذایی قرار دارد که به شما امکان خرید مواد غذایی ایرانی از جمله نان لواش، ترشیجات و ... را هم می دهد.

 

Persia House of Kababs

 

کافه رستوران مورا  | Morae’s Cafe​

کافه رستوران مورا غذاهای هیجان انگیز کافه مورابا گزینه های متنوعی از گوشت بره، گاو یا مرغ، غذاهایی با حبوبات و سبزیجات، دسرها و باقلواها، نوشیدنی ها و چای ایرانی، تجربه ای فراموش نشدنی از فضا را برای مشتریانش در سن پترزبورگ رقم می زند و اگرچه این رستوران خیلی بزرگ نیست اما دکوراسیون بی نظیر داخلی رستوران، محیطی آرام و دلنشین ایجاد کرده است. قیمت مناسب و طعم های دل انگیز از ویژگی های خاص این رستوران است و اگر به این رستوران سری زدید دلمه را فراموش نکنید چون در سفارش مشتریان این رستوران همیشه دلمه برگ مو دیده می شود.  

 

Morae’s Cafe​

 

رستوران پارسی | Persian Resturant

رستوران پارسی در  سفر به روسیه اگر شهر سن پترزبورگ را در برنامه خود داشتید حتما یه سری بزنید و مزه هایش را بچشید ، این رستوران در اصل ایرانی نیست و غذاهای مختلفی از سراسر دنیا را در منوی خود دارد که غذای ایرانی هم در آن جای خود را باز کرده. این رستوران از دو سالن تشکیل شده است. سالن اول با آینه های کوچک تزئین شده و سالن دوم  از تزئینات چرمی روی دیوارها بهره برده است و دیوار ها و کف تمامی سالن های این رستوران با فرش های ایرانی پوشیده شده و گردشگران در میان نقش های هنر فرش ایرانی می توانند انواع غذاهای هندی و اروپایی را سفارش دهند ؛ در آخر با اینکه در سفرهای خارج از کشور زمان خیلی سریع می گذرد اما گنجاندن برنامه هایی برای رستوران گردی می تواند سفر ما را خاطره انگیزتر و البته خوشمزه تر کند.

 

Persian Resturant


 

 


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 4.9 از 5 | از بین 11 امتیاز دهنده به رستوران ایرانی در شهر سن پترزبورگ
معراج گشت آسمان