لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

مراکز خرید باتومی

مراکز خرید باتومی

اگر از گردشگران تور گرجستان هستید بهتر است سری هم به شهر بندری زیبای تور باتومی بزنید که با پس زمینه ای از تپه های پیچیده در مه به عنوان پایتخت تفریحی و گردشگری گرجستان مورد توجه گردشگران از سراسر دنیا قرار گرفته است.

اگر در سفر به گرجستان به دنبال خرید جدیدترین و بهترین محصولات از برندهای برتر هستید، مرکز خرید باتومی بهترین انتخاب است

معرفی مراکز خرید باتومی

مرکز خرید متروسیتی فوروم

متروسیتی فوروم یکی از بزرگ‌ ترین مراکز خرید باتومی است که این مرکز خرید جذاب که از جاذبه های گردشگری باتومی نیز محسوب ‌ می شود مملو از اجناس با کیفیت و ارزان قیمت است وعلاوه بر فروشگاه های متنوع ، امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان ، سینما و سالن بولینگ نیز در آن وجود دارد که می‌تواند لحظات خاطره انگیزی را برای شما فراهم آورد. این مرکز خرید که در بلوار جدید باتومی قرار گرفته 16000متر مربع مساحت دارد و در دو طبقه ساخته شده است که بخش هایی مانند هتل پنج ستاره اِفوریا باتومی ( Hotel Euphoria Batumi ) ، کلاب ایکس او از دیگر ویژگیهای این مرکز خرید است؛ پس از یک خرید لذت بخش و گشت و پرسه زدن در این مکان دیدنی می‌توانید به رستوران های اطراف این مرکز خرید بروید و غذاهای لذیذی را با طعمی متفاوت میل کنید . 

 

مرکز خرید مترو سیتی

 

باتومی مال

در مرکز شهر باتومی مرکز خرید باتومی مال که  یک مجموعه‌ی چهار طبقه تجاری و تفریحی با بیش از ۵۰ فروشگاه است ، قرار دارد و همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب در خدمت مشتریان خود است. . امکانات تفریحی برای کودکان و بزرگسالان، وای فای رایگان و پارکینگ از ویژگیهای این مجموعه است؛ اگر در سفر به گرجستان به دنبال خرید جدیدترین و بهترین محصولات از برندهای برتر  هستید، مرکز خرید باتومی بهترین انتخاب است. به علاوه مراکز خدماتی دیگری مثل آرایشگاه زنانه و مردانه، مرکز تناسب اندام و کافه هم در این مجموعه وجود دارد . 

 

مرکز خرید باتومی مال

 

مرکز خرید باتومی پلازا

باتومی پلازا یک مجموعه چند منظوره منحصر به فرد است که که علاوه بر فروشگاه ها ، مراکز اداری و تجاری ، سینما ، رستوران ، کافه ، سالن زیبایی ، باشگاه ورزشی ، استخر استاندارد المپیک ، هتل چهار ستاره ، پارکینگ در طبقات زیر همکف و واحدهای مسکونی در آن وجود دارد و اگر به دنبال خرید  محصولات تولید داخلی از جمله انواع زیورآلات و محصولات نقره ، عینک آفتابی و ... هستید این مرکز خرید را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ خوب است بدانید که رستوران این مجموعه نسبتا ارزان بوده و غذاهای محلی گرجستانی بسیار لذیذی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

 

هوپا بازار

یکی از بازارهای قدیمی شهر باتومی هوپا بازار است که در آن می‌توانید مواد غذایی تازه با کمترین قیمت خریداری کنید، در این بازار هر علاوه بر مواد غذایی هر آنچه فکرش را بکنید با ارزانترین قیمت می‌ توانید در آن بیابید و اگر اهل چانه زنی هستید مطمئن باشید جای خوبی آمده اید ، هرچند برای کسانی که به منظور خرید کالاهای لوکس به باتومی آمده اند گزینه مناسبی نیست اما می‌ توانید انواع سوغاتی‌ های خوراکی را از این بازار بخرید و اینکه آشنایی با اهالی شهر باتومی و سبک زندگی روزمره آنها سبب می‌ شود تا گردشگران گرجستان سری هم به این بازار بزنند. 

 

مراکز خرید در باتومی

 

مرکز تجارتی مسکو

در خیابان 132 پوشکینی  مرکز تجاری مسکو واقع شده است که در آن می‌توانید لباس و پوشاک و حتی لوازم خانگی  مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب تهیه کنید؛ همچنین به دلیل قیمت مناسب اجناس در مرکز خرید مسکو نسبت به سایر مراکز خرید باتومی بسیار مورد توجه مسافران و گردشگران باتومی قرار گرفته است. وجود سیستم حمل و نقل دسترسی به این مرکز را برای مشتریان خود آسان کرده است.

 

مرکز خرید فرودگاه بین‌المللی باتومی

اگر از گردشگران باتومی هستید بهتر است بدانید که در صورتی که با هواپیما به این شهر وارد شده اید، در فرودگاه بین المللی آن درست پس از قسمت کنترل پاسپورت ها با یک مرکز تجاری بزرگ مواجه می‌ شوید؛ در این مرکز خرید که همه روزه و به طور 24 ساعته مشغول به فعالیت است ، لوکسترین اجناس از بهترین برندهای دنیا با بهترین قیمت را می‌توانید خریداری کنید و از آنجا که این مرکز خرید معاف از مالیات است بنابراین قیمت اجناس از سایر مراکز خرید باتومی مناسبتر است. 

 

خرید در شهر باتومی

 

بازارهای فروش جواهرات در باتومی

از جمله مراکز خرید جالب توجه شهر باتومی بازارهای فروش جواهرات با نام بازار Universal Stock و Gold Stock  است که به‌ ترتیب در خیابان‌های نهم آوریل و لرمونتیُوی قرار دارند؛ این بازارها مکان منحصر به فردی برای طرفداران جواهرات و وسائل تزئینی است و پس از گشت زنی در این بازارها می توانید از چندین رستوران و کافه تریا  که در نزدیکی آنها وجود دارد لذت ببرید.


 

 


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به مراکز خرید باتومی
معراج گشت آسمان