لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

معرفی بانک های دبی

معرفی بانک های دبی

بررسی ها نشان می دهد که ایرانی ها در سال 2013 بیشتر از 1.5 میلیارد دلار در بانک های معروف دبی به منظور خرید ملک و املاک سرمایه گذاری کرده اند و بعد از کشور پاکستان در رتبه دوم قرار گرفته است و 7 کشور اعم از پاکستان ، ایران ، کانادا ، آمریکا ، فرانسه ، چین و آلمان به ترتیب از سرمایه گذاران در بخش املاک در دبی می باشند. شاید در سفر نوروز و تور دبی به کارهای بانکی نیاز پیدا کنید پس با ما همراه باشید و اطلاعات لازم را به دست آورید. 

ایرانی ها یشتر از 1.5 میلیارد دلار در بانک های دبی سرمایه گذاری کرده اند

مهمترین بانک های دبی

بهتر است زمانی که برای سرمایه گذاری به دبی سفر می کنید بدانید که چه بانک هایی در دبی از نظر اقتصادی در صدر قرار دارند تا بتوانید با برقراری ارتباط با این بانک های قدمتان را محکم تر بردارید .

 

بانک المشرق ( Al Mashreq )

یکی از موسسات مالی موفق و بنام در دبی است که در سال 1967 میلادی تاسیس و راه اندازی شد و امکان دسترسی مشتریان را به خدمات نو آورانه و طیف وسیعی از محصولات را فراهم کرد و توانست بیشتر ساکنان آن منطقه را جذب خود کند .

 

این بانک یک شبکه بزرگ از مراکز خدمت به مشتریان ، شبکه های ATM و 12 دفتر در خارج از کشور در 9 کشور را داراست .

 

بانک المشرق دبی

 

بانک آر بی سی ( RBC )

این بانک دفتر نمایندگی RBC در دبی می باشد که امکان دسترسی مشتریان این شهر را به شبکه جهانی RBC امکان می سازد .

 

جالب است شما گردشگران بدانید که در کشور امارات و و مراکز مهم مالی در دنیا دفاتری نیز دارد و مدیریت ثروت این موسسه در خدمت ارزش خالص بالای آن و شرکت های وابسته و مشتریان آن می باشد .

 

بانک rbc دبی

 

بانک  " Standard Chartered UAE "

این بانک یکی از بانکهای پیشرو و موفق در دبی بشمار می رود که در سال 1958 کار خود را در کشور امارات متحده عربی شروع کرده است و طیف وسیعی از خدمات بانکداری اسلامی ، محصولات جدید برای مشتریان شخصی ، شرکت های چند ملیتی و شرکت های مالی اسلامی را ارائه کرده است .

 

این بانک در حال حاضر به عنوان گسترده ترین شبکه با 11 شاخه ، 5 واحد بانکداری الکترونیک و بیش از 130 دستگاه های خودپرداز و CDMS در میان بانک های بین المللی خارجی را دارا است .

 

بانک Standard Chartered دبی

 

بانک ابوظبی کامرشیال ( Abu dhabi commercial bank )

این بانک کار خود را در سال 1985 در ابوظبی آغاز کرده است و امروز بزرگترین بانک از جهت منابع مالی سهامداران و بازار سرمای هدر در کشور امارات است و دارای 48 شعبه در امارات متحده عربی است و خدماتی همچون خرده فروشی ، سرمایه گذاری ، کارگزاری و صندوق بازارهای مدیریت و ... را ارائه می دهد و هدفش قرار گرفتن در صدر بانک های امارات و دبی از طریق نوآوری ، موفقیت های مالی و احترام به مشتریان می باشد .

 

بانک Abu dhabi commercial دبی

 

بانک ان بی دی امارات ( Emirates NBD bank )

این بانک یکی از بزرگترین موسسه بانکداری از جهت دارایی در امارات متحده عربی در خاورمیانه میباشد و دفاتر مختلفی در کشورهای عربستان ، قطر ، انگلستان ، هند ، ایران و سنگاپور نیز دارد ، ضمنا مسافران بدانید که این بانک در 16 اکتبر در سال 2007 از ادغام بانک امارات و بانک ملی دبی تاسیس شد .

 

بانک NBD دبی

 

بانک اچ اس بی سی ( HSBC UAE )

این بانک بزرگترین و گسترده ترین نمایندگی بانک های بین المللی در خاورمیانه بشمار می رود که در سال 1959 تاسیس شده است و امروزه دارای 24 شعبه است .

 

بانک HSBC دبی

 

بانک فرست گلف ( First gulf bank  )

این بانک خدمات خزانه داری ، سرمایه گذاری ، خدمات مالی و ... را از طریق شبکه توزیع گسترده از شاخه ها و دستگاه های خود پرداز را ارائه می دهد .

 

بانک first gulf دبی


بانک های ایرانی در دبی

بیش از 50 شعبه بانک های تجاری ایران در خارج از کشور فعالیت می کنند که بعد از لغو تحریم ها فعالیت های آنها بیشتر گسترش یافته است و با رونق و درآمد بیشتری همراه خواهند بود . بانک های صادرات ، ملی ، سپه ، تجارت ، ملت و ... در اکثر نقاط جهان کار می کنند که زمانی که به این شهر سفر می کنید میتوانید بانک های  صادرات ، ملی و ملت را مشاهده نمایید . گردشگران از بین بانک های ایرانی بانک صادرات با 23 شعبه در خارج از کشور بیشترین شعب خارجی را در اختیار دارد که نشان از پتانسیل بالای این بانک در بهری گیری از فرصت موجود و افزایش سودآوری حاصل از آن دارد .

 

بانک صادرات دبی


کارت های شتاب در دبی

بانک صادرات ایران در راستای جلب رضایت مشتریان ، همسویی با بانکداری بین المللی و تسهیل در مراودات تجاری هموطنان گرامی ، بعنوان اولین بانک کشور امکان پرداخت وجه به دارندگان کارتهای سپهر و کارت های عضو شبکه شتاب را در دبی فراهم نموده است . کلیه دارندگان کارت بانکهای الکترونیکی ( Debit ) عضو شبکه شتاب ، در صورت سفر به شهر دبی قادر خواهند بود با مراجعه به شعبه المکتوم دبی بانک صادرات پول محلی دریافت نمایند گفتنی است این شعبه در دبی با استفاده از کارت بانک های شبکه شتاب کشور ایران نسبت به تبدیل ریال به ارز محلی اقدام و تا سقف دو هزار درهم در روز به مشتریان پول پرداخت می کند و شما می توانید از خدمات آن استفاده نمایید 

اگر سفر به سایر شهر های امارات مد نظرتان هست می توانید با مشاهده تور امارات اطلاعات کسب کنید.

 

 

سوالات متداول معرفی بانک های دبی

1- درباره بانک صادرات دبی


بانک صادرات دبی یک بانک تجاری اماراتی است که در امارات متحده عربی و دبی فعالیت می کند. این بانک در سال ۱۹۶۰ تأسیس شده است و دارای بیش از ۳۵۰ شعبه و مرکز خدمات بانکی در سراسر دنیا است. بانک صادرات دبی به عنوان یکی از بانک های بزرگ منطقه خاورمیانه شناخته می شود و خدمات مالی گسترده ای را به مشتریان خود ارائه می دهد، از جمله خدمات بانکی، بیمه، سرمایه گذاری و مدیریت دارایی ها. همچنین، بانک صادرات دبی با شعب و دفاتر فعال در کشورهایی مانند بحرین، عمان، هند، چین، هنگ کنگ، سنگاپور، بریتانیا، آمریکا، کانادا و استرالیا، به عنوان یکی از بانک های بین المللی شناخته می شود.

مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 4.5 از 5 | از بین 8 امتیاز دهنده به معرفی بانک های دبی
معراج گشت آسمان