لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

بهترین زمان سفر به دبی چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به دبی چه زمانی است؟

دبی را امروزه بدون هیچ تردیدی می توان یکی از از قطب های گردشگری در دنیا نام برد . شهری که فصل خاصی برای ازدحام و شلوغی ندارد. از بوجود آمدن و گسترش و بنام شدن دبی در جهان زمان زیادی نمی گذرد اما با این وجود به دلیل پیشرفت روز افزون و چشمگیری که نسبت به شهر های دیگر دارد به عنوان یک شهر مدرن و پر گردشگر زبانزد مردم کل جهان شده است .  گردشگران زیادی از سراسر دنیا در طول سال به این شهر سفر می کنند و نکته ی دیگر این است که به دلیل آب و هوای نه چندان مطلوب تا حدی برخی از گردشگران را نیز دچار تردید می کند ، با این وجود ، برای دانستن زمان مناسب برای سفر به این کشور لوکس با ما همراه باشید . البته از همین حالا باید بدانید که نوروز و تور دبی نوروز یکی از بهترین فرصت ها برای سفر به این شهر با تور دبی محسوب می شود. 

 

بهترین زمان سفر به دبی بین ماه های دسامبر و مارچ می باشد

بهترین ماه سفر به دبی از نظر هزینه

تور دبی هتل 5 ستاره در طول کریسمس و تعطیلات سال نو و همچنین فصل های پر گردشگر یعنی ماه سپتامبر تا ماه می در گرانترین حالت خود قرار دارند و فصل های گرم سال یعنی از ماه ژوئن تا آگوست را می توان فصل های کم گردشگر نامید که در این ماه ها شما می توانید با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تر پیدا کنید . ارزان ترین فصل تابستان است ، تابستان شهر دبی بسیار گرم است و دمای هوای آن بین ماه های خرداد تا شهریور به 24 تا 40 درجه سانتی گراد می رسد ، همچنین برای خرید نیز بهترین ماه ژانویه تا فوریه می باشد زیرا در این مدت دبی وارد حراجی بزرگی می شود ولی هزینه سفر نیز از حالت طبیعی گران تر می شود .

 


بهترین ماه سفر به دبی از نظر آب و هوا

فصول دبی به دو فصل گرم و گرم تر تقسیم بندی می شود که زمان بهتر برای سفر به این شهر بین ماه های نوامبر تا مارس می باشد که طی این ماه های به اصلاح زمستانی ، هوا مطبوع تر و نرمال تر است و نکته قابل تعمل اینجاست که با این آب و هوای گرم و خشک به هیچ عنوان از انبوه گردشگران این شهر زیبا کم نمیشود .

 

بهترین زمان سفر به دبی از نظر آب و هوا


اگر برای آفتاب گرفتن ، دریا و تفریحات ساحلی به دبی می کنید فصل بهار و پاییز بهترین فصل است در این هوا می توانید حمام آفتاب بگیرید و از سفرتان لذت ببرید و شب ها هم در رستوران های دبی ، مراکز خرید دبی و مناطق گردشگری دبی که بسیار متنوع هستند دیدن کنید . برای داشتن فرصت مناسب لذت بردن از همه ی این تفریحات می توانید با تور دبی 7 شب و 8 روز سفر کنید.

 

اکثر گردشگران در سراسر دنیا ترجیح می دهند در فصل تابستان به دبی سفر نکنند زیرا گرمای شدید هوا اجازه لذت بردن و گردش های متنوع را به آنها نمی دهد ولی هزینه سفر این فصل در تور امارات دبی بسیار پایین تر است .

 


 

 

 

با توجه به تمام توضیحاتی که گفته شد آفتاب و سواحل از اصلی ترین جاذبه ها و مناطق گردشگری دبی محسوب می شود ، پس جای تعجب ندارد که در فصل تابستان هم نیز با ازدحام و هجوم گردشگران روبرو شویم و در نتیجه توصیه می کنیم در صورت سفر به این شهر در این فصل ، حتما نکات ایمنی از جمله قرار گرفتن در تابش مستقیم نور خورشید اجتناب کنید و سعی کنید از تفریحات بسیار زیادی مانند اسکی سرپوشیده ، آکواریوم دبی ، اسکی رو یخ و شهربازی دبی که در فضای سرپوشیده می باشند استفاده نمایید .

 

به طور کلی بهترین زمان سفر به دبی با استفاده بین ماه های دسامبر و مارچ است که هوا دلپذیر تر و عصرهای آن هوای ملایم و خنک تری نیز دارد و این را در نظر داشته باشید شهر دبی مرطوب و شرجی می باشد که در این فصل ها از رطوبت آن کاسته می شود و هوا خنک تر و قابل پذیرش تر می شود .

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 29 امتیاز دهنده به بهترین زمان سفر به دبی چه زمانی است؟
معراج گشت آسمان