لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

مراکز خرید مالزی

مراکز خرید مالزی

در سال های اخیر تور مالزی تقریبا به یک مقصد خرید بسیار مهم تبدیل شده است که تعداد بیشماری مراکز خرید ، فروشگاه ها و برندهای معروف دنیا را در دل خود جای داده است و اینکه فروشگاه های بسیار متنوع خیابانی در تور کوالالامپور به خوبی تجربه خرید به سبک مردم مالزی را به زیبایی نشان می دهد و جالب است بدانید که خرید در مالزی بخصوص در کوالالامپور با قیمت ‌های مناسب و حراج‌ های بزرگ مواجه می شوید .

شما فروشگاه‌ های بزرگ و مراكز تجاری لوکس و متفاوت بسیاری نیز در این شهر خواهید یافت كه با توجه به آب و هوای گرم و شرجی كوالالامپور ، لذت خرید شما را با تهویه مطبوع دو چندان خواهد کرد و به راحتی امکان این را دارید که با خیال راحت به خریدتان برسید و همچنین بازار‌های ارزان ‌قیمت در روز‌های یكشنبه و فروشگاه‌ های مدرن و منحصر به فرد منطقه بانگسار نیز بخشی دیگر از جاذبه های گردشگری مالزی هستند .

کشور مالزی انواع مراکز خرید ، فروشگاه ها و برندهای معروف دنیا را در دل خود جای داده است

برترین مراکز خرید مالزی

مرکز خرید تایمز اسکوئر

این مرکز خرید بسیار بزرگ با بیش از 1000 مغازه و 65 رستوران های متنوع بدون شک مکانی بیشتر از یک پاساژ ساده است که شما در وحله اول می بینید ، شما می توانید یکی از مجهزترین شهربازی های سر پوشیده کشور مالزی و قطار تفریحی بسیار وحشتناک و مهیج آن را در طبقه پنجم این پاساژ تجربه کنید .

 

همچنین از طبقه سوم این مجموعه به بعد ، مغازه های پوشاک و کیف و کفش وجود دارد و مهم است بدانید قیمت ها مناسب است پس نگران نباشید و در ضمن می توانید پوشاک خانگی و راحتی خود را از مغازه های این طبقات که اکثرا خیلی شلوغ و پر هیاهو هستند خریداری نمایید و اینکه اینجا برای خرید سوغاتی های ارزان قیمت بهترین مکان می باشد .

 

این مرکز خرید ، بسیار به خیابان معروف پودو ( Jalan Pudu ) نزدیک است و همچنین به ایستگاه Bukit Bintang منوریل که دیدن این ها هم خالی از لطف نیست ، این مرکز خرید در زمینی به مساحت بیش از 2 میلیون متر مربع در جنوب شرق آسیا قرار گرفته است و یکی از بزرگترین مراکز خرید مالزی بشمار می رود ، فاصله این مجتمع تجاری از برج های دوقلو مالزی با تاکسی کمتر از 15 دقیقه و پیاده در حدود سی دقیقه می باشد .


از امکانات عمومی مجتمع تجاری تایمز اسکور می توان به : سالن های غذاخوری محلی ، مک دونالد ، شهربازی ، سالن های آرایش و ماساژ ، سالن سینما ، پارکینگ اشاره نمود . امکانات بانکی مجتمع تجاری تایمز اسکور در مجتمع تایمز اسکور دستگاههای خودپرداز "می بانک مالزی" و "سی آی ام بی" و همچنین صرافی نیز وجود دارد  .

 

تایمز اسکوئر

 

مرکز خرید سوریا  " Suria KLCC "

 

مرکز تجاری Suria KLCC در دومین برج بلند دنیا یعنی در برج های دوقلو پتروناس قرار گرفته است و در این مرکز تجاری تنها شعبه از شرکت های مطرح و معتبر دنیا را می بینید که اجناس ارائه شده برای همه افراد جذابیت فراوانی دارد . همچنین در هر 6 طبقه این بازار تنها از شرکت های معتبری مانند :  Tiffany ، DKNY،  Polo ، calvin Klein می باشند و برخی از شرکت های معتبر ژاپنی با نام تجاری Kinokuniya  در این مرکز نیز وجود دارند .

 

شاید برایتان جالب باشد که ارکستر سمفونی مالزی نیز در این مرکز می باشد و در این مرکز تجاری شما می توانید محل های مناسبی برای استراحت و نوشیدن یک فنجان قهوه و یا یک شام خوشمزه پیدا کنید و در ضمن بازدید کنندگان و توریست های عزیز علاوه بر خرید می توانند از منظره زیبای  پارک ، فواره ها و استخر کوچک آن لذت ببرند ، در ضمن این بازار از طریق یک تونل به آکواریوم KLCC و ایستگاه  LRTبه یکدیگر متصل می شود .  

 

سوریا

 

مرکز خرید " Pavilion "

 

این مرکز خرید نیز یکی دیگر از مراکز خرید بسیار شیک و مدرن پایتخت مالزی ، کوآلالامپور می باشد که در منطقه Bukit قرار گرفته است و در اینجا نیز مانند سوریا KLCC بسیاری از برندها و مارک های مطرح دنیا را مشاهده می کنید . پاویلیون با هزینه ساختی حدود یک میلیارد دلار آمریکا یکی از مدرنترین و بزرگترین مراکز خرید شهر کوالالامپور بشمار می رود .

 

همچنین این مرکز بیش از 450 فروشگاه و مغازه دارد و اکثر آنها دارای مساحت های بسیار زیاد و دکورهای مجلل و پرهزینه هستند . در اینجا شما عزیزان مجموعه ای از معروفترین و گرانترین مارک ها و علامت های تجاری صاحب نام جهان گرد هم آمده است که این باعث شده هر روزه جمعیت زیادی اعم از بازدید کننده ، خریدار و گردشگر از آن دیدن می کنید .

 

در طبقه های مختلف این مرکز و در قسمت هایی که مشرف به خیابان های اطراف آن است رستوران ها و کافه های متنوعی با منوهای متفاوت ، غذاها و نوشیدنی های جالب و متنوع سعی میکنند بازدید کنندگان را به غذا خوری های خود جلب نمایند . همچنین تعداد زیادی از این رستوران ها و کافی شاپ ها که جزو لوکس ترین و معروف ترین های دنیا هستند برای اولین بار در مالزی و به صورت انحصاری در پاولیون شعبه زده اند .

 

پاویلیون

 

مرکز خرید بزرگ میدولی " Mid Valley Megamall  "

 

مرکز خرید مگامال میدولی با قرار گرفتن در کنار بزرگراه فدرال ، بین کوالالامپور و پتالینگ جایا ، یکی از بزرگترین مراکز خرید آسیا بشمار می رود که در نوع خود بی نظیر است . این مرکز خرید به وسعت 1.7 میلیون فوت مربع و در 5 طبقه یکی از پر طرفدارترین مراکز خرید مالزی می باشد .

 

مهمترین فروشگاهها در این مرکز خرید عبارتند از فروشگاههای زنجیره ای " مترو جایا " ، فروشگاه زنجیره ای جاسکو و کارفور که بسیار شلوغ هستند و این مرکز مستاجران دیگری نیز دارد : شرکتهای تجاری متوسط و کوچک ، فروشگاههای تخصصی لباس و مد ، وسایل الکتریکی ، مجصولات کامپیوتری و... کتاب فروشی ، مرکز بدنسازی ، سالن بولینگ ، سینما و نیز مجموعه بزرگی از رستوران های متنوع دیگر نیز در مجموعه میدولی وجود دارد .

 

همچنین در این مجتمع تجاری مهم 2 سالن غذاخوری بزرگ وجود دارد که در منوی آن انواع غذاهای بین المللی را خواهید دید و برخی از بزرگترین طراحان دنیا مانند طراحان جواهر و ساعت قطعا در این مجتمع نیز یک شعبه نیز دارند . این مرکز تجاری شرایط خرید خاطره انگیزی را برای هم بازدید کنندگان محلی و هم گردشگران فراهم می کند .

میدولی

 

آلاماندا - پوتراچایا  " Alamanda-Putrajay "

 

مرکز خرید بزرگی در شهر پوتراجایا می باشد که شامل رستوران ها و قهوه سراها و فروشگاه هایی از جمله کتاب فروشی ، شعبه ای از فروشگاه های زنجیره ای کافور معروف  ، عکاسی ، آرایشگاه ، فروشگاه های لباس و کفش و کیف ، لوازم الکترونیکی و رستوران های متنوع و غذاخوری های محبوب می باشد و از جمله کالاهایی که در این مرکز می توانید تهیه کنید می توان به کتاب ، دوربین های دیجیتالی ، اجناس مد روز ( لباس ، کیف ، کفش ، زیورآلات ) لوازم منزل و اسباب بازی اشاره نمود . این مرکز دارای سینمایی پیشرفته و مدرن نیز می باشد که شما عزیزان می تواند یکی از گزینه های تفریحی را به دلخواهتان انتخاب کنید .

 

آلاماندا

 

مرکز خرید " IKEA  "

 

بازار و مرکز خرید ایکیا یکی از مکان های بسیار بزرگ در منطقه دامنسر است که به ارائه انواع لوازم خانگی و اداری پرداخته است و در واقع مبلمان و سرویس خواب و لوازم خانگی و حتی اتومبیل بسیاری از مالزیایی ها از این مکان بزرگ تامین می گردد و جالب است بدانید که قیمت ها عالی است و کیفیت هم به بهترین شکل در اختیار شما  قرار می گیرد .

 

محصولات ایکیا یک برند بسیار جذاب با طرح و رنگ مختلف است که بسیار هم در کشور خودمان ایران طرفدار دارد که قادر است هر سلیقه ای را تحت پوشش خود قرار دهد و یکی از برجستگی های این بازار این است که امکان عبور و مرور و حمل و نقل وسایل بسیار راحت می باشد پس نگران نباشید و اینکه شما می توانید در روزهای غیر تعطیل از ساعت 10 صبح تا 10 شب به اینجا بروید و از محصولات دیدن و خرید نمایید ، در روزهای تعطیل و جمعه هم می توانید از ساعت 10 صبح تا 11 شب به این مرکز خرید مراجعه کنید .

 

ایکیا

 

برج و مرکز خرید " ولد "

 

این بازار بزرگ در راستای خیابان راجا چولان قرار گرفته است و نزدیکی به برج مخابراتی کوالالامپور رفت و آمد بسیار زیاد است . هرچند تعداد فروشگاه های این مرکز 35 تا بیشتر نیست اما رستوران هایی دارد که می توانید حسابی در آن ها تجربه های هیجان انگیزی را از آن خود کنید ، غذاهای بین المللی و خوش طعم این مرکز بسیار تعریف کردنی و پرطرفدار است .

 

ولد مالزی

 

در ضمن در واحد های فروش این مرکز می توانید انواع پوشاک و لوازم تزیینی و لوکس را خریداری نمایید و اگر از اتومبیل کرایه ای استفاده می کنید نگران پارکینگ هم نباشید چرا که ظرفیت پارکینگ این مرکز خرید همیشه برای شما جا خواهد داشت و این مرکز خرید همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت 10 صبح تا 10 شب میزبان شما می باشد .


 

 


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 21 امتیاز دهنده به مراکز خرید مالزی
معراج گشت آسمان