لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

آلکازار شو پاتایا ( Alcazar Show )

آلکازار شو پاتایا ( Alcazar Show )

شهر پاتایا یکی از شهرهای ساحلی تور تایلند می باشد که در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار گرفته است و نیز در 165 کیلومتری جنوب شرقی شهر بانکوک واقع شده و با اتوبوس در حدود 2 ساعت و نیم فاصله دارد و شما در سفر بدانید که شهر پاتایا دارای آب و هوای مرطوب و خشک است که به 3 فصل تقسیم می شود : فصل گرم و خشک از نوامبر تا فوریه با رطوبت 50% و درجه حرارت 20 - 30 درجه سانتیگراد و دارای باران و رگبارهای کوتاه است . بهترین زمان برای سفر و لذت بردن از آب و هوا با تور پاتایا ، فصل گرم و مرطوب از مارس تا می باشد که با رطوبت 75% و درجه حرارت 30 - 40 درجه سانتیگراد و بارندگی های گاه و بیگاه آن لذتی فوق العاده را تجربه خواهید کرد .

پاتایا یکی از مناطق گردشگری تایلند بشمار می رود و سالانه بیش از پنج میلیون توریست و گردشگر را جذب می کند . تفریحاتی همچون شنا ، جت اسکی ، موج سواری ، اسکی روی آب ، قایق سواری و غواصی در سواحل معروف تایلند بخصوص در پاتایا از دیگر امکانات تفریحی برای شما می باشد .

اکثر گردشگران تایلند شو بزرگ آلکازارا را با شو معروف moulin rouge پاریس برابر و یکسان می دانند

معرفی آلکازارا شو پاتایا

آلکازا شو پاتایا یکی از کلاب های پرطرفدار در شهر پاتایا است که مورد استقبال تعداد کثیری از گردشگران  قرار گرفته است و همچنین در شهر پاتایا چندین شو برگزار می شود که شو آلکازا یکی از پرطرفدارترین و معروفترین آنها شناخته می شود و به راستی هواداران بی شماری از سراسر دنیا دارد .
این هنرمندان با پوشیدن لباس های زیبا و فرم آرایش مخصوص خود شروع به هنرنمایی و رقص می کنند و با پخش موسیقی کشورهای مختلف مانند : ایران ، هند ، چین ، کره و روسیه و کشور های غربی می خوانند و می رقصند و مخاطبین و تمامی توریست ها را در سراسر دنیا به وجد می آورند .


اجرا و ارائه هنر این بازیگران ، مخاطبان را دچار تحسین و شگفتی میکند و این شگفتی زمانی مخاطب را دچار شگفتی دو چندان می کند که پی به جنسیت دگرباش بودن آنها می برد و برایشان کاملا جذاب می باشد .

 

شو آلکازارا


آلکازار از آن دسته جاذبه‎ های گردشگری تایلند در شهر پاتایا می ‏باشد که دیدن این شهر بدون دیدن آن سفر شما عزیزان را کامل نخواهد شد .

 

این شو که توسط اجرا کننده‎ های بسیار زیبا و حرفه ای با دکورهای سنگین نورپردازی بی نقص و سیستم ‎های صوتی به روز در پاتایا روزی سه بار به نمایش گذاشته می شود و همه چنان مبهوت رقص ‎های سنتی ملیت‎ های مختلف قرار می گیرند که گذر زمان را اصلا حس نمیکنند ، بطوریکه شما مسافران با دیدن این شو زیبا آن را با moulin rouge پاریس در یک تراز قرار می ‏دهند .

این امر موجب شده تا روزانه تماشاگران زیادی از سراسر جهان را به سمت آن جذب شوند ، پس از هر اجرا و بسته شدن پرده ، دکورها به سرعت تغییر می یابد و لباس اجرا کننده‎ ها تعویض و شو بعدی آغاز می شود .

 

انتخاب رنگ و مدل لباس برگزار کننده ‎های شو آلکازار برگرفته از آداب و رسوم مردم تایلند گرفته تا فرهنگ و سنت کشور های دیگر است که می ‏تواند مسافران و گردشگران را با رقصهای متفاوتی آشنا نمایند .

 

در این آلکازار زبان‎ های هندی ، کره ای ، تایلندی ، فارسی ، انگلیسی ، روسی و .... به اجرا در می آید و به جرات می توان گفت که تمامی توریستها قبل از تماشای شو آلکازار شهر پاتایا را ترک نمی کنند ، ضمنا شما بدانید که این شو از برترین جاذبه‎ های گردشگری پاتایا و از مهم ترین مناطق گردشگری تایلند بشمار می رود .

 

شو آلکازارا تایلند  


شو دیدنی الکازار در پاتایا از برترین جاذبه های پاتایا محسوب می شود که لذت سفر شما را در دیدن پاتایا دو چندان می کند .

 

این شو زیبا که توسط اجرا کننده های بسیار زیبا و کاربلد با دکورهای سنگین نورپردازی بی نقص و فوق العاده با سیستم های صوتی به روز در شهر پاتایا روزی چندین بار به معرض دید عموم مردم ، الخصوص گردشگرانقرار می گیرد و چنان مبهوت رقص های سنتی ملیت های مختلف خواهید شد که بعد از اتمام آن مشتاق دیدن مجدد آن می شوید   .


گردشگران زمانی که برای مشاهده شوی آلکازار می روند به دلیل طراحی و دکورهای حرفه ای و نور پردازی های عالی و اجرا کنندگان بسیار حرفه ای و کاربلدی که دارد با وجود بروزترین سیستم های صوتی کاملا غرق در رقصهای سنتی قومیت های مختلف می شوند طوری که ترغیب می شوند در سفر بعدی خود مجددا از این جاذبه دیدن نمایند .


جالب است بدانید که بیش از ۲۰ سال است که با سیستم های صوتی و نورپردازی مدرن ، هر روز تماشاگران زیادی از سراسر جهان را به خود جذب می کند و بسیاری نیز در جهان تصوری شبیه به مولن روژ پاریس برایشان تداعی میشود و ضمنا اکثر گردشگران بعد از تماشای شو آلکازار محصور این همه شگفتی و منحصر به فرد بودن این مکان می شوند .

 


 

 

 


 

 

 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 2 امتیاز دهنده به آلکازار شو پاتایا ( Alcazar Show )
معراج گشت آسمان