لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

سواحل تایلند

سواحل تایلند

جزایر ساحلی کشور تایلند در اطراف دریای زیبای آندمان و خلیج فارس برخی از پرطرفدارترین مناطق گردشگری تایلند به شمار می رود . بعضی از این جزایر به واسطه سواحل بکر و محیط پر از آرامش برای تفریح ، شهرت بنام و جهانی در میان گردشگران  پیدا کرده است ، شما در تور تایلند با رفتن به این سواحل فرصت های زیادی برای سرگرمی ، تجربیات تکرار نشدنی و تمدد اعصاب و آرامش وصف نشدنی را از آن خود کنید . تایلند مکانی عالی برای گذراندن تعطیلات مختلف و ریلکس شدن در فضای آرامش بخش آن برای شما می باشد .

 

سواحل تایلند به دلیل داشتن شن های سفید و آب های زلال در دنیا مشهور شده است

معرفی سواحل تایلند

زیبایی کشور تایلند بر هیچ شخصی در سراسر دنیا پوشیده نیست ، این کشور دارای سواحل فوق العاده زیبا و چشم نواز و زیبایی دارد که هر گردشگری را در سراسر جهان میزبانی می کند . به غیر از جزایر معروف در تور پوکت و کو ساموئی ، تعداد زیادی جزایر مختلف و بکر دیگری در مناطق دور افتاده و ناشناخته در این کشور وجود دارد که باعث شده است به تعداد توریست ها و گردشگران افزوده شود . در تمام سواحل گردشگری کشور تایلند ، می ‌توانید آب تمیز ، شن سفید ، قایق‌ های توریستی ، نوشیدنی‌های خنک ، محلی و رنگارنگ ، انواع سوغاتی ، انواع ماساژها ، انواع غذاهای سنتی و آسیایی و ... را ببینید و در ضمن سواحل گرمسیری کشور تایلند به خاطر زیبایی بینظیر و فوق العاده ، جزیره های دیدنی و بکر ،  شن های سفید و آب های خوش رنگشان در سراسر دنیا بخصوص در ایران مشهور شده است . 

 


بهترین سواحل تایلند

" Phulay Bay "


این ساحل فوق العاده زیبا در کنار دریای آندامان قرار گرفته و جنگل های انبوه اطراف ، آن را احاطه کرده است .که پیشنهاد می شود آن را از دست ندهید ، ضمنا هتل های لوکس و گران قیمت  Ritz Carlton  که در این منطقه واقع شده است ، بهترین مکان برای استراحت و آرامش شما گردشگران است . 

 

phulay bay


" Maya Bay "


این ساحل دیدنی و زیبا در واقع محل ضبط و فیلمبرداری فیلم معروف ( ساحل ) با بازی لئوناردو دیکاپریو بوده است و قسمت بسیار زیادی از شهرت خود را در میان گردشگران مدیون این فیلم جذاب است .

 

سراسر این ساحل شگفت انگیز را صخره های آهکی برگرفته است و هر سال  توریست های بسیاری برای تماشای نزدیک از این زیبایی ها به کشور تایلند سفر می کنند .

 

maya bay


" Koh Lipe "


نام این ساحل به عنوان ساحلی به نام و کامل در فهرست جغرافیایی ملی بهترین های جهان در سال 2012 در کل دنیا  به ثبت رسیده است ، این جزیره دور که برای رفتن به این مکان فوق العاده ناب حتما باید از قایق هایی که تعبیه شده است استفاده نمایید .

 

این مکان دارای حداقل دو ساحل Sunrise و Pattaya و صخره های مرجانی است که 25 درصد از گونه های مختلف گیاه و طبیعت بکر در جهان را از آن خود کرده است .

 

koh lipe
 

James Bond Beach


در کشور تایلند به زبان محلی به این ساحل Tapu ko گفته می شود و این جزیره از زمان تولید فیلم جیمز باند یعنی فیلم The Man with the Golden Gun  معروف در سال 1974 به شهرت جهانی رسید .

 

اگر چه این جزیره تنها به یک مخروط آهکی شبیه است و شما هیچ جزیره ای در اطراف آن نمی بینید ، اما در این جزیره امکانات قایقرانی وجود دارد که می تواند برای بسیاری از بازدید کنندگان و توریست ها تجربه ای فراموش نشدنی و فوق العاده ای باشد .  

 

james band beach
 

" Ko Phi Phi Don "


جزیره کو فی ‌فی یک مجمع‌ الجزیره ‌ای کوچک و فوق العاده آرامش بخش در استان کرابی واقع در جنوب کشور تایلند است ، این جزیره تنها جزیره ای در کشور تایلند محسوب می شود که دارای ساکنین دائمی می باشد .

 

جزیره کو فی ‌فی در دسامبر ۲۰۰۴ میلادی مورد هجوم سونامی‌های اقیانوس هند قرار گرفت و تقریبا تمام زیر ساخت‌ های این جزیره ویران و از بین رفت .

 

با این وجود بازسازی آن توسط دولت به سرعت انجام گرفت و مجدد به حالت اولیه خود تبدیل شد و خدمات بازسازی برای بهره‌ وری از چشم‌ اندازهای خیره ‌کننده‌ این جزیره طبق مقررات ساخت و ساز از قبیل ارتفاع هتل‌ های جدید و دیگر بناها ارائه شد .


جالب است بدانید که شما در این جزیره هیچ جاده ای را نخواهید دید و تمامی‌ رفت و آمد ها با قایق صورت می ‌گیرد ، در این جزیره مردمی‌ با فرهنگ های متفاوت ، بودایی ها و هندوها و ... را می توانید از نزدیک ببینید و چطور در کنار هم زندگی می‌ کنند .

 

توریست ها سوار بر قایق از جزیره پوکت به  این جزیره می‌ آیند تا از زیبایی و امکانات آن بهره مند شوند  ، ولی بهترین زمان برای سفر به این جزیره زمانی است که جمعیت  ساکن در آن ، آنجا را ترک می ‌کند و شما می‌ توانید در آرامش به تفریح و ریلکس شدن بپردازید .

 


" Kata Beach "


جزیره زیبای کاتا ( kata ) از پرطرفدارترین و بنام ترین نقاط جزیره پوکت ( Phuket ) در میان گردشگران می باشد و نسبت به پاتونگ آرام تر و خلوت تر است و همچنین کاتا دو ساحل دارد به نام های Yai Kata و Noi Kata که هر دو از آرامش و زیبایی بسیاری برخوردار و دارا هستند . شما گردشگران می‌ توانید در این سواحل از نور خورشید برای آفتاب گرفتن لذت وصف نشدنی را تحربه کنید و انواع نوشیدنی های خنک را تهیه و لذت ببرید و دریای زیبا و آرام را نظاره گر باشید .

 

kata beach


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 4 امتیاز دهنده به سواحل تایلند
معراج گشت آسمان