لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

چگونه سفر ارزانی به ازمیر داشته باشیم

چگونه سفر ارزانی به ازمیر داشته باشیم

چگونه می توان ارزان به ازمیر سفر کرد؟ چگونه می توان هزینه های سفر به ازمیر را کاهش داد؟ آیا شما راهی را برای کم کردن هزینه های سفر به ازمیر و تجربه یک سفر ارزان اما به یادماندنی به مقصد ازمیر می شناسید؟ اگر نه، بهتر است با ما همراه باشید تا ما یک سری راهکار خیلی ساده اما کاربردی برای کاهش هزینه های سفر به ازمیر به شما یاد دهیم. در ادامه با هم این را بررسی می کنیم که چگونه می توان ارزان به ازمیر سفر کرد و چگونه می توان با کمترین بودجه ممکن یک سفر جذاب را به مقصد ازمیر تدارک دید.

با ما همراه باشید تا ما یک سری راهکار خیلی ساده اما کاربردی برای کاهش هزینه های سفر به ازمیر را به شما یاد دهیم...

در ازمیر لیره تهیه کنید

 

مسلما این را می دانید که ارزی که در ازمیر و همین طور دیگر شهرهای ترکیه مورد استفاده قرار می گیرد، لیره است. اما شاید این را ندانید که برای ما ایرانیان به صرفه تر است که به جای اینکه لیره را از شهرهای ایران تهیه کنیم، آن را در صرافی های شهرهای ترکیه مثل شهر ازمیر تهیه کنیم. توصیه ما به شما این است که تمام یا حداقل بیشتر ارزی که برای سفر به ازمیر به آن نیاز دارید را در ایران به دلار تبدیل کنید و بعد با مراجعه به یکی از صرافی های معتبر ازمیر، دلار را به لیره تبدیل کنید. البته بد نیست که یک مقدار کمی پول که در ساعات اولیه اقامت در ازمیر به آن نیاز دارید را از همان ابتدا در ایران به لیره تبدیل کنید تا مجبور نشوید که کرایه تاکسی فرودگاه تا هتل یا هزینه های اینچنینی را در روز اول اقامتتان در ازمیر به دلار پرداخت کنید. چراکه این کار اصلا برای شما مقرون به صرفه نیست.

در بازار کمرالتی غذا بخورید

 

در ازمیر یک بازار قدیمی به نام کمرالتی وجود دارد که مثل هر بازار سنتی دیگری اغذیه فروشی های مختلفی را در خود جای داده است. به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال تهیه غذای ارزان در ازمیر هستید، برای غذا خوردن به اغذیه فروشی های بازار کمرالتی مراجعه کنید. چراکه نه تنها قیمت غذاهای محلی در اغذیه فروشی ها و رستوران های کوچک بازار کمرالتی مناسب هستند، بلکه غذاهای این اغذیه فروشی ها طعم فوق العاده ای دارند. این یعنی شما با مراجعه به رستوران های بازار کمرالتی با یک تیر دو نشان می زنید و نه تنها موفق می شوید که در هزینه های خورد و خوراکتان در ازمیر صرفه جویی کنید، بلکه غذاهایی را در آن ها نوش جان می کنید که در هیچ رستوران دیگری در ازمیر پیدا نمی شوند.

تفریحات رایگان ازمیر را امتحان کنید

 

خوبی ازمیر به این است که تفریحات رایگان متعددی برای تجربه در آن وجود دارند. در این شهر یک خیابان زیبا و دیدنی وجود دارد که دقیقا موازی ساحل ازمیر است و با نام خیابان کوردون شناخته می شود. این خیابان به نوعی پاتوق جوان های ازمیر و توریست های این شهر است و قدم زدن در آن با اینکه یک تفریح رایگان است، اما تفریح بسیار جالبی است. شما می توانید بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای در این خیابان قدم بزنید و یک شب به یادماندنی را در محیط شاد و مفرح آن سپری کنید. همچنین می توانید با مراجعه به بازار کمرالتی در میان فروشگاه های سنتی ازمیر گشت بزنید و از جاذبه های گردشگری کمرالتی مثل کاروانسراهای جذاب و کلیساهای دیدنی آن به رایگان دیدن کنید.

تفریحات رایگان ازمیر را امتحان کنید

در ازمیر با مترو یا اتوبوس تردد کنید

 

تاکسی های ترکیه به گرانی معروف هستند و اصولا کسی که به دنبال سفر ارزان به هر کدام از شهرهای ترکیه است، باید دور آن ها را یک خط قرمز بکشد و به دنبال یک راه دیگر برای تردد در شهرهای ترکیه باشد. این مساله درباره تاکسی های شهر ازمیر نیز صدق می کند و ما اصلا استفاده از آن ها را به توریستانی که بودجه محدودی برای سفر به ازمیر دارند، توصیه نمی کنیم. در ازمیر که سومین شهر بزرگ ترکیه است، انواع و اقسام وسایل نقلیه عمومی از اتوبوس های مجهز و با کیفیت گرفته تا مترو مدرن وجود دارد و شما می توانید به راحتی با استفاده از آن ها به جای استفاده از تاکسی ها، هزینه های سفر به ازمیر را برای خودتان کاهش دهید.

تور ارزان ازمیر را رزرو کنید

اگر کمی درباره قیمت تور ازمیر پرس و جو کنید، می بینید که تورهای ازمیر با قیمت های مختلفی آفر داده می شوند و قیمت ثابتی ندارند. برای اینکه بتوانید با ارزانترین تور ازمیر نوروز 1400 به این شهر زیبا در ترکیه سفر کنید، کافی است که یک تماس کوتاه با ما در آژانس مسافرتی معراج گشت بگیرید تا به شما بهترین تورهای ارزان ازمیر را معرفی کنیم.

تور ارزان ازمیر را رزرو کنید


 

 


 

 

 

 

در آخر به شما توصیه می کنیم که یک بار دیگر این مطلب را مطالعه کنید و از تک تک راهکارهای این مطلب برای کم کردن هزینه های سفر به ازمیر استفاده کنید. یادتان باشد که شما با به کارگیری همین راهکارها می توانید هزینه سفر به ازمیر را برای خود حتی از نصف هزینه معمول نیز کمتر کنید. پس بهتر است که آن ها را جدی بگیرید و از کنار آن ها ساده عبور نکنید!


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 4.0 از 5 | از بین 3 امتیاز دهنده به چگونه سفر ارزانی به ازمیر داشته باشیم
معراج گشت آسمان