لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

بهترین هتل های آنتالیا برای اقامت نوروزی

بهترین هتل های آنتالیا برای اقامت نوروزی

عید نوروز یکی از بهترین فرصت ها برای سفر به آنتالیاست. از یک طرف بیشتر ما ایرانیان در تعطیلات این عید باستانی فرصت سفر کردن را داریم و از یک سو تور آنتالیا با اماکن تفریحی و سواحل و البته هتل هایی که دارد، می تواند مقصد گردشگری ایده آلی در تور ترکیه برای تجربه یک سفر نوروزی باشد. 

در تور آنتالیا یک سری هتل بی نقص، جذاب و مفرح وجود دارد که بهترین امکانات را در خود جای داده اند، بهترین برنامه های تفریحی در آن ها برگزار می شود و می توانند بستر خوبی را برای سپری کردن یک تعطیلات نوروزی شاد برای شما عزیزان ایجاد کنند و مشخص است که اگر شما در آن ها اقامت کنید، شانس تجربه یک نوروز به یادماندنی را به دست می آورید. می پرسید کدام هتل ها؟ بهتر است که این مطلب را بخوانید تا با این هتل های درجه یک که بهترین هتل های آنتالیا برای اقامت نوروزی هستند، آشنا شوید.

هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتالیا | Maxx Royal Belek Golf Resort
 

هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتالیا برای اقامت خانواده ها یک گزینه فوق العاده است. اگر شما هم فرزند خردسال دارید، به شما توصیه می کنیم که همین هتل را برای اقامت نوروزی در آنتالیا انتخاب کنید. می پرسید چرا؟ چون این هتل به شکل تمام و کمال برای سرگرم کردن کودکان ساخته شده است. در این هتل خوب در آنتالیا هر مدل امکانات تفریحی که می تواند برای یک کودک جالب باشد، تعبیه شده است. کودکان شما در هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت می توانند از همه این امکانات از پارک آبی گرفته تا زمین بازی و کلاب کودکان استفاده کنند. البته مشخص است که در هتلی به کیفیت هتل مکس رویال بلک به بزرگسالان نیز فکر شده است و مسلم است که شما بزرگسالان نیز می توانید در آن اقامت دلچسبی را تجربه کنید.

هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتالیا  Maxx Royal Belek Golf Resort

هتل کالیستا دلوکس لاکچری ریزورت آنتالیا | Calista Luxury Resort
 

اگر رویای تجربه یک اقامت لوکس در شهر ساحلی آنتالیا را دارید و می خواهید در یک هتل تمام عیار اقامت کنید، ما به شما هتل کالیستا دلوکس لاکچری ریزورت آنتالیا را پیشنهاد می کنیم. هتلی که هیچ کم و کسری ندارد و همه جور امکانات رفاهی و تفریحی از انواع و اقسام استخرهای روباز و سرپوشیده گرفته تا زمین های تنیس، والیبال، بسکتبال و همین طور یک باشگاه ورزشی با کلاس های ورزشی متنوع و جذاب و البته امکانات تفریحی جالب برای تجربه ورزش های آبی را در خود جای داده است. اگر به این نیاز دارید که چند روزی بدون دغدغه در یک هتل مجهز، مفرح و جذاب در آنتالیا اقامت کنید، این هتل برای اقامت شما گزینه بسیار خوب و ایده آلی است.

هتل کالیستا دلوکس لاکچری ریزورت آنتالیا  Calista Luxury Resort

هتل لارن فامیلی آنتالیا | Laren Family Hotel Spa
 

هتل لارن فامیلی آنتالیا یکی از لوکس ترین هتل های ساحلی موجود در منطقه لارا آنتالیاست. این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا شناخته می شود و در آن به آرامش، تفریح و حس خوب تک تک مهمانان در هر رده سنی فکر شده است. این هتل لاکچری در کنار یک ساحل زیبا ساخته شده است و امکانات تفریحی متعدد از استخر گرفته تا باشگاه ورزشی و همین طور یک مرکز ماساژ خوب و مجهز را در خود جای داده است. لازم به ذکر است که در این هتل آرامش حرف اول را می زند. پس اگر کسب آرامش برای شما در اولویت است، بهتر است که فرصت اقامت در این هتل لاکچری در آنتالیا را از دست ندهید و همین هتل جذاب و شناخته شده را برای اقامت خود انتخاب کنید.

هتل لارن فامیلی آنتالیا  Laren Family Hotel Spa

هتل میراکل ریزورت آنتالیا | Miracle Hotel
 

هتل میراکل ریزورت آنتالیا یکی از زیباترین هتل های آنتالیاست. این هتل دو ساختمان مجزای بسیار زیبا دارد که با یک پل به هم متصل شده اند و هر دو به یک استخر بسیار بزرگ در باغ هتل مشرف هستند. در این هتل استخرهای بزرگی برای بزرگسالان و کودکان وجود دارد. از این ها گذشته زمین تنیس، زمین بسکتبال، زمین گلف، سالن بیلیارد و همین طور یک پارک آبی کودکانه در هتل میراکل ریزورت آنتالیا تعبیه شده است. ضمنا این هتل یک ساحل اختصاصی و چندین و چند رستوران و کافه متنوع و جذاب دارد و همه چیز درآن برای تفریح و رفاه شما آماده شده است و به جرئت می توان گفت که این هتل هیچ کم و کسری ندارد.

هتل میراکل ریزورت آنتالیا  Miracle Hotel


 


 

 

به نظر شما اقامت در کدامیک از این هتل ها می تواند برای شما و همسفرانتان جالب تر باشد؟ شما کدامیک از این هتل های لوکس آنتالیا را برای اقامت نوروزی در این شهر مد نظر دارید؟ می توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که هر کدام از این هتل ها را که انتخاب کنید، از انتخابتان پشیمان نمی شوید. پس بهتر است که معطل نکنید و یکی از این هتل ها که یکی از دیگری بهتر هستند را انتخاب کنید و منتظر بمانید که امسال بهترین و به یادماندنی ترین نوروز زندگیتان برایتان رقم بخورد. راستی نوروزتان پیشاپیش مبارک!

برای رزرو تور آنتالیا نوروز 1400 با همکاران با تجربه ما در آژانس مسافرتی معراج گشت تماس بگیرید.


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به بهترین هتل های آنتالیا برای اقامت نوروزی
معراج گشت آسمان