لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

ریزه کاری ها و ترفندهای خرید در دبی

ریزه کاری ها و ترفندهای خرید در دبی

تور دبی یک بهشت واقعی برای خرید است. اما خرید از این بهشت زمینی به شرطی می تواند برای شما تجربه دلچسبی باشد که یک سری ریزه کاری ها را درباره خرید در تور امارات و دبی بدانید.

ما در این مقاله می خواهیم یک سری ریزه کاری ها و ترفندهای خرید در دبی را به شما یاد دهیم تا دقیقا بدانید باید چه کالایی را از چه مرکز خرید یا بازاری تهیه کنید و چگونه باید در این شهر بزرگ با مراکز خرید و بازارهای وسیعش خریدتان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

بهترین زمان خرید در دبی
 

شما در هر ساعتی از روز می توانید برای خرید به مراکز خرید دبی مراجعه کنید. اما اگر به دنبال تجربه بهتری از خرید در دبی هستید، بهتر است که اول صبح به مراکز خرید دبی مراجعه کنید. به این دلیل که در ساعات اولیه روز، بیشتر فروشگاه های مراکز خرید دبی خلوت هستند و این بدین معنی است که شما در این ساعت از روز می توانید راحت تر لباس ها را در مراکز خرید دبی پرو کنید. از این گذشته، در این زمان از روز که مغازه ها خلوت تر هستند، فروشنده ها با حواس جمعی به شما رسیدگی می کنند و حوصله بیشتری برای نشان دادن مدل های مختلف و همین طور تخفیف دادن به شما دارند. از آن طرف حوالی غروب زمان خوبی برای بازدید از بازارهای سنتی دبی و همین طور گشت زدن در خیابان های دبی است. چراکه در این زمان هوای دبی خنک تر است و مسلما خرید در دبی در این زمان از روز برایتان تجربه دلچسب تری خواهد بود.

بهترین زمان خرید در دبی

فستیوال های خرید دبی
 

دو فستیوال خرید عالی در طول سال در دبی برگزار می شوند که یکی از آن یکی بهتر هستند. یکی از این فستیوال ها در فصل زمستان تحت عنوان فستیوال خرید دبی برگزار می شود که در طول برگزاری آن، از یک طرف اجناس مراکز خرید دبی تخفیف می خورند و از یک سو برنامه های شاد و مفرح مختلفی در دبی میزبانی می شوند. یکی دیگر از این فستیوال ها در فصل تابستان برگزار می شود و با نام دبی سامر سورپرایز شناخته می شود. در این فستیوال نیز درست مثل فستیوال خرید قبلی، تخفیف های شگفت انگیزی در مراکز خرید دبی به توریستان آفر داده می شوند.

فستیوال های خرید دبی

راهنمای خرید سوغاتی در دبی
 

اگر احیانا در دبی به دنبال این بودید که یک سری سوغاتی ارزان تهیه کنید، بهتر است که به جای وقت گذراندن در مراکز خرید لوکس دبی به منطقه کرامه دبی بروید و در آنجا به دنبال خرید هدیه های جالب و البته ارزان قیمت باشید. یادتان باشد که اگر بتوانید همه سوغاتی های مد نظرتان را از یک فروشگاه در کرامه خریداری کنید، شانس این را پیدا می کنید که تخفیف قابل توجهی از فروشنده آن مغازه بگیرید.

راهنمای خرید سوغاتی در دبی

راهنمای خرید طلا در دبی
 

برای خرید طلا در دبی بهتر است که مستقیما به بازار طلا دبی بروید. نکته مهمی که باید درباره خرید طلا در دبی بدانید، این است که قیمت طلا در طلافروشی های دبی مقطوع نیست و شما می توانید از فروشنده ها درخواست تخفیف کنید. پس اگر از یک گردنبند یا دستبند مشخص خوشتان آمد، حتما از فروشنده آن طلافروشی بخواهید که قیمت آن دستبند یا گردبند را برایتان پایین بیاورد. اگر قبول نکرد، از آن مغازه خارج شوید و به دنبال مشابه آن گردنبند یا دستبند در طلافروشی های دیگر این بازار بگردید و مطمئن باشید که اگر خوب بگردید، می توانید مشابه آن را با قیمت مناسب تر پیدا کنید.

راهنمای خرید طلا در دبی

راهنمای خرید لباس در دبی
 

شما در دبی می توانید همه مدل لباسی با سبک های مخلتف، رنگ ها و قیمت های متنوع را پیدا کنید. نکته ای که باید مد نظر داشته باشید، این است که معمولا قیمت لباس های برندهای خارجی در دبی کمی گران تر از کشورهای دیگر است. اما اگر شما بتوانید از فروشگاه هایی که تخفیف خورده اند خرید کنید، می توانید همان لباس ها را با قیمت مناسب تر تهیه کنید. پس بهتر است که در مراکز خرید دبی به دنبال فروشگاه هایی باشید که علامت تخفیف روی ویترینشان خورده است و تا جای ممکن سعی کنید که از آن فروشگاه ها خریدتان را انجام دهید. در ضمن برای خرید ارزان در دبی می توانید به جای مراجعه به مراکز خرید دبی، به جمعه بازار آرته مراجعه کنید و از فروشنده های این جمعه بازار لباس ها، زیورآلات و صنایع دستی مختلف که کار هنرمندان و خیاطان بومی دبی هستند را با قیمت مناسب تهیه کنید.

 راهنمای خرید وسایل الکترونیک دبی

 راهنمای خرید وسایل الکترونیک دبی
 

وسایل الکترونیکی در دبی معمولا ارزانتر از کشورهای دیگر هستند. پس اگر می خواهید که آخرین مدل آیفون یا جدیدترین مدل سیستم صوتی و تصویری را تهیه کنید، بد نیست که این خریدتان را در دبی انجام دهید. لازم به ذکر است که یک رویداد بسیار جالب برای فروش وسایل الکترونیکی در دبی برگزار می شود که به آن جیتکس گفته می شود. این رویداد هر سال در طول یک هفته در دبی برگزار می شود و در آن وسایل الکترونیکی با مناسب ترین قیمت ممکن به فروش می رسند. پس اگر خرید وسایل الکترونیکی برایتان اهمیت خیلی زیادی دارد، بهتر است که در زمان برگزاری جشنواره جیتکس به دبی سفر کنید. البته حتی اگر در زمان برگزاری این جشنواره به دبی سفر نکنید، باز هم می توانید در بازه های زمانی دیگر در بازارهایی مثل بازار خیابان الفهیدی به دنبال خرید وسایل الکترونیکی با قیمت مناسب باشید. البته یادتان باشد که اگر قصد خرید وسایل الکترونیکی از دبی را داشتید، در مورد ولتاژ آن وسیله برقی از فروشنده سوال بپرسید و مطمئن شوید که ولتاژ آن وسیله با ولتاژ برق ایران جور در می آید.


 

 


 

 

 

 

برای اطلاع از قیمت ارزانترین تور دبی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی معراج گشت تماس بگیرید.


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به ریزه کاری ها و ترفندهای خرید در دبی
معراج گشت آسمان