لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

رویدادهای دبی ( اسفند ماه )

رویدادهای دبی ( اسفند ماه )

 

تور دبی یکی از مناطقی است که در دهه های اخیر پیشرفت بسیار چشم گیری داشته است و سرمایه گذاری بسیار خوبی را بر روی زیر ساخت های خود به کار گرفته تا خروجی صد در صد عالی و منحصر به فردی داشته باشد  و منابع عظیمی را از کشورهای دیگر جذب کرده است و به همین دلیل هم هست که نرخ گردشگران را در کشورش اینقدر رشد قابل توجهی داشته است و ما در ادامه قصد داریم تا شما همراهان عزیز و همیشگی را با تعدادی از محبوب ترین جشن ها و فستیوال های معروف دبی آشنا کنیم . یکی از نکات قوت دبی برگزاری فستیوال ها و جشن های بزرگی است که همه ساله توجه بسیار زیادی از مسافران را از سراسر دنیا به خود جلب کرده و می کند . 

مسئولان این کلان شهر به خوبی می دانند که فستیوال ها و جشنواره های گوناگون خود را چگونه به بهترین شکل و با بهترین کیفیت برگزار نمایند که گردشگران تور امارات بهترین استفاده از سفر به دبی را داشته باشند.

 

یکی از نکات قوت دبی برگزاری فستیوال ها و جشن های بزرگی است که همه ساله باعث هجوم گردشگران می شود

رویدادهای اسفند ماه 96 دبی

فستیوال غذای دبی

 

کشور امارات متحده عربی سالیانه میزبان تعداد زیادی از جشنواره های بین المللی یا داخلی است . بسیاری از این جشنواره ها در شهر دبی برگزار می شوند ، یک جشنواره بسیار جذاب که در اواخر ماه فوریه و گاهی اوایل ماه مارس برگزار میگردد که به جشنواره غذا معروف است  .


در جشنواره غذای دبی تعداد زیادی رستوران از کشورهای گوناگون و سر آشپزهای خبره رستوران ها شرکت می کنند و همچنین در این جشنواره بیش از 100 نوع خوراک ، بیش از 100 نوع چاشنی ، تعدادی بالاتر از 100 نوع سالاد ، تعدادی بیش از 100 نوع شیرینی و دسر و بالاخره بیشتر از 100 نوع متفاوت خوراک های گیاهی ، با تزیینات بسیار زیبا در سفره مخصوصی که برای این جشنواره در نظر گرفته شده است برای شما بازدیدکنندگان چیده شده است .


جالب است بدانید که برخی از رستوران های ایرانی نیز در جشنواره غذای دبی شرکت می کنند و جشنواره غذا توسط یکی از دپارتمان های گردشگری دبی سازمان دهی و هدایت شده است و تنها جشنواره غذا در قاره آسیا می باشد و این فستیوال در چهار موضوع کلیدی به فعالیت می پردازد .

 

فستیوال غذا دبی

 

موضوعات جشنواره غذای دبی


غذای محلی امارات : این بخش بر انواع غذاهای سنتی کشور امارات متحده عربی تکیه می کند .


رستوران های وطنی : این بخش مربوط به رستوران های نو ظهور دبی است که تحت تاثیر انواع غذاهای 200 ملیت گوناگون ساکن دبی قرار دارد .


رستوران های چند فرهنگی و خیابانی : بخش سوم به کافه ها و رستوران های عادی که معمولا در حاشیه خیابان ها قرار دارند و گاه غذاهایی سنتی با طعم اصیل سرو می نمایند را در بر می گیرد .


رستوران ها و سرآشپزهای بین الملل : مخاطبان بخش آخر معمولا سر آشپزهای مطرح جهان هستند که تمایل به تاسیس رستوران در کشور امارات را دارند .


جشنواره غذای دبی ، امسال در رستوران مشهور و زیبای "بیچ کانتین" یا ساحل کانتینر برگزار می شود .بازدید کنندگان علاوه بر صرف خوراک و نوشیدنی می توانند در این رستوران غذاهای پر طرفدار جشنواره غذای سال 2018  میلادی را نیز سفارش دهند و میل فرمایند .

زمان : 2 اسفند ماه 

مکان : رستوران بسیار سرشناس بیچ کانتین در ساحل کایت‌ بیچ

 

فستیوال غذای دبی

 

فستیوال غذای خیابانی تایلندی

 

هر شنبه می توانید در منطقه بیزینس بی ( Business Bay ) از غذاهای خیابانی تایلندی لذت ببرید ، ورود به این فستیوال کاملا رایگان است و قیمت غذاها فقط از 20 درهم شروع می شود؛ شما می توانید غذاهای تایلندی را همانگونه که در تایلند قرار دارد تست کنید و از رول های سبز گیاهی و غذاهای دریایی لذت ببرید ، همچنین در این فستیوال ها انواع ایستگا ههای باربیکیو و ماشین های حمل غذا وجود دارد و سرپرست این فستیوال برنده جایزه بهترین غذای تایلند است و همچنین در هنگان خوردن غذا می توانید از نارگیل تازه و نوشیدنی های محلی تایلند استفاده کنید .

 

در ضمن دی جی های معروف تایلند نیز در این فستیوال حضور دارند و در هنگام صرف غذا برای شما آهنگ های تایلندی پخش می کنند تا بهترین روز را برای شما و خانوادتان رقم بزنند .

 

زمان : 5 اسفند ماه لغایت 19 اسفند ماه 

 

مکان : The Backyard , Steigenberger Hotel

 

ساعت : 5 بعدظهر الی 11 شب 

 

غذای خیابانی تایلند

 

نمایش جنگجویان شائولین در دبی

 

در اسفند ماه جنگجویان شائولین و مربیان کنگ فو در سالن اپرا دبی هنرهای رزمی خود را به نمایش می گذارند ، این نمایش 5 روزه که توسط 21 کارشنای ارشد کنگ فو از چین محل تولد کنگ فو برگزار می شود داستان چگونه تبدیل شدن یک کودک به یک جنگجو را به نمایش می گذارد . این جنگجویان در 16 سال گذشته به دنیا سفر کردند و این نمایش پر هیجان را اجرا کردند .

 

زمان : 8 اسفند ماه لغایت 12 اسفند

مکان : اپرا دبی 

قیمت بلیط : 195 الی 5560 درهم 

ساعت : 1 ظهر الی 8 شب 

 

شائولین

 

نمایش بین المللی قایق دبی

 

سواحل زیبا و آرامش بخش دبی با عث شده است تا تفریحات دریایی و قایقرانی به یکی از بهترین تفریحات در دبی تبدیل شود ، نمایش قایقرانی دبی یک نمایش فوق العاده از لوکس ترین و عجیب غریب ترین قایق های پیشرفته می باشد . حتی اگر شما گردشگران برای خرید قایق به آنجا نرفته باشید می توانید از موسیقی زنده ، گالری هنری و خرید صنایع دستی و ... نهایت لذت را ببرید . این نمایش همزمان با تاسیس کانال دبی افتتاح می شود .

 

زمان : 8 اسفند ماه لغایت 12 اسفند ماه 

مکان : کانال دبی 

قیمت بلیط : 65 درهم برای خرید حضوری - 55 درهم برای خرید آنلاین - 160 درهم برای خانواده - 50 درهم برای کارکنان دولت و برای کودکان زیر 12 سال رایگان است .

ساعت : 3 بعدظهر الی 9.30 شب 

 

نمایشگاه قایق

 

کنسرت گروه مورچه ها در دبی

 

گروه Ands یک گروه موسیقی بین المللی هستند که بهترین موسیقی های سبک تکنو هاوس را به خود اختصاص داده اند ، این گروه که کار خود را از سال 2012 در Ibiza شروع کردند اکنون در بسیاری از شهرها  از جمله لندن ، مادرید و نیویورک نیز کنسرت برگزار کرده اند . امسال نیز این گروه به دبی می آیند تا با بزرگترین رقبای موسیقی الکترونیک جهان همراه شوند ، سرپرست این رویداد گروه Ands است و دی جی هایی مانند Matthias Tanzmann و dj sasha آنها را همراهی می کنند .

 

زمان : 18 اسفند ماه 

مکان : Soho Beach- Soho Garden 

قیمت بلیط : از 200 درهم الی 500 درهم 

ساعت : 2 بعدظهر الی نیمه شب 

 

گروه موسیقی مورچه ها

 

گالری هنر و جواهرات دبی

 

گالری هنر و جواهر دبی در منطقه وسیع Custot Gallery در خیابان آلسرکال برگزار می شود ، هدف این گالری کشف ارتباط میان آثار هنری مینیاتوری و آثار هنری هنرمندان مهم 2 قرن گذشته است . همچنین برخی از هنرمندان محبوب مانند Monir Shahroudy Farmanfarmaian ، Pablo Picasso و Sophia Vari آثار خود را در این نمایشگاه به نمایش می گذارند .

 

زمان : 28 اسفند ماه لغایت 12 خرداد ماه

مکان : Custot Gallery, Alserkal Avenue 

ساعات بازدید : 10 صبح الی 7 شب

بازدید برای عموم آزاد است . 

 

گالری هنر و طلا

 


پیشنهاد ویژه معراج گشت آسمان: تور دبی هتل 5 ستاره


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 75 امتیاز دهنده به رویدادهای دبی ( اسفند ماه )
معراج گشت آسمان