لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

هزینه سفر به آنتالیا چقدر است

هزینه سفر به آنتالیا چقدر است

تور آنتالیا یکی از توریستی ترین شهرهای تور ترکیه و جهان محسوب می شود. آنتالیا شهری زیباست که گذشته از آب و هوای ایده آلی که دارد، سواحل بی نظیر و همین طور اماکن دیدنی جذابی را در دل خود جای داده است. از طرفی بهترین هتل های ترکیه با عالی ترین امکانات در همین شهر ساخته شده و با همه این اوصاف مسلم است که سفر به آن تجربه ای شیرین و دلنشین برای هر مسافری خواهد بود. اما سوال این است که کسب این تجربه شیرین چقدر برای هر توریستی هزینه دارد و باید چقدر پول داشته باشیم تا بتوانیم به آنتالیا سفر کنیم. برای پاسخ دادن به این سوال با معراج گشت همراه باشید و مقاله جامع و کامل هزینه های سفر به آنتالیا را مطالعه کنید و ببینید که قیمت هتل و قیمت غذا در آنتالیا و همین طور دیگر هزینه های سفر به آنتالیا از جمله هزینه تفریح در این شهر به چه ترتیبی هستند.

در این مقاله به صورت مفید و شفاف در خصوص هزینه های سفر به آنتالیا با شما عزیزان صحبت میکنیم با ما همراه باشید...

چطور به آنتالیا سفر کنیم؟
 

قبل از اینکه به ادامه مقاله و بحث حساب و کتاب هزینه های سفر به آنتالیا برسیم، بد نیست که به روش های سفر به آنتالیا نگاهی بیندازیم. واقعیت این است که شما دو راه برای سفر به آنتالیا پیش رو دارید. اول اینکه میتوانید هتل و بلیط پرواز آنتالیا را برای خودتان رزرو کنید و بدون خرید تور آنتالیا به این شهر سفر کنید. در این صورت باید هزینه های سفر به آنتالیا بدون تور را برای خودتان محاسبه کنید. دوم اینکه یک تور ارزان آنتالیا برای خود رزرو کنید و قیمت تور را برای خودتان محاسبه کنید و ببینید که چقدر برای سفر به آنتالیا نیاز به پول دارید. نکته اینجاست که هم در روش اول و هم در روش دوم می توانید با انتخاب یک هتل آل اینلکسیو یا آلترا آل اینکلوسیو، خدماتی را برای خودتان انتخاب کنید که ناهار و شام و نوشیدنی و تفریحات در آن هتل برایتان رایگان باشد. در این صورت محاسبه هزینه های سفر به آنتالیا برایتان راحت می شود و دیگر نیازی نیست که بودجه جداگانه ای را برای خورد و خوراک و تفریح همراهتان داشته باشید. اما اگر هتل مورد نظر یک هتل ارزان در آنتالیا باشد، مسلما باید هزینه خورد و خوراک در آنتالیا و هزینه یک سری تفریحات مثل قیمت بلیط پارک آبی در آنتالیا و ... را هم به صورت جداگانه برای خودتان محاسبه کنید.

چطور به آنتالیا سفر کنیم

برای سفر به آنتالیا باید چقدر پول داشته باشیم؟
 

شما می توانید به آنتالیا با هزینه کم و یا صرف هزینه زیاد سفر کنید. اگر می خواهید ارزان به آنتالیا سفر کنید، بهترین و مطمئن ترین کاری که می توانید انجام دهید، این است که تور خود را از یک آژانس مسافرتی معتبر و خوشنام مثل آژانس هواپیمایی معراج گشت که آفرهای ارزان آنتالیا را ارائه می کند و مجری مستقیم تورهای ترکیه هست، رزرو کنید تا خیالتان به طور یقین راحت شود که در همه هزینه های سفر به آنتالیا برایتان صرفه جویی شده و با کمترین قیمت بهترین خدمات به شما ارائه می شود. در این صورت قیمت بلیط هواپیما آنتالیا، قیمت هتل در آنتالیا و قیمت یک سری خدمات ویژه برایتان در پکیج تور محاسبه می شود و مطمئن می شوید که با پرداخت هزینه رزرو تور آنتالیا از پرداخت خیلی از هزینه های جداگانه در طول سفر معاف می شوید و در کل سفر برایتان ارزان تر و با کیفیت تر تمام می شود. اگر شما هم به دنبال همین روش برای سفر ارزان به آنتالیا هستید، بهتر است که با ما تماس بگیرید تا قیمت و شرایط تورهای ارزان قیمت آنتالیا را برایتان توضیح دهیم. در غیر این صورت بهتر است که ادامه مطلب را بخوانید تا با ریز هزینه های سفر به آنتالیا آشنا شوید.

برای سفر به آنتالیا باید چقدر پول داشته باشیم


قیمت هتل های آنتالیا چقدر است؟
 

آنتالیا به خاطر هتل های لوکسی که دارد، به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا تبدیل شده است. با این حساب شاید شما هم دلتان بخواهد در سفر به آنتالیا در یکی از همین هتل های لاکچری اقامت داشته باشید. در واقع باید بگوییم که بیشتر توریستانی که راهی این شهر می شوند، بیشتر به خاطر استفاده از خدمات هتل و ریلکس کردن در طول اقامت در این شهر، آنتالیا را برای سفر انتخاب می کنند. با این اوصاف مشخص است که نوع هتلی که برای اقامت در آنتالیا انتخاب می کنید، می تواند تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت سفرتان بگذارد. البته این را هم باید در نظر داشته باشید که بسته به هتلی که انتخاب می کنید، هزینه های سفرتان هم کم و زیاد می شود و شما باید این نکته را حتما در زمان انتخاب هتل در آنتالیا مد نظر داشته باشید. در هر صورت شما باید انتظار این را داشته باشید که بین 100 تا 600 لیره را برای اقامت هر شبتان در آنتالیا به هتل مورد نظر پرداخت کنید.نوع خدمات هتل های مختلف در آنتالیا با یکدیگر متفاوت است و شما باید حتما قبل از رزرو نهایی یک هتل، در مورد خدمات آن هتل سوال بپرسید.

قیمت هتل های آنتالیا چقدر است

قیمت غذا و نوشیدنی در آنتالیا چقدر است؟
 

خدمات خیلی از هتل های آنتالیا به این ترتیب است که در آن ها وعده های غذایی و نوشیدنی ها به رایگان برای مهمانان سرو می شود. اما ما فرض را بر این می گیریم که شما می خواهید خودتان به صورت جداگانه برای خرید غذا و نوشیدنی در آنتالیا هزینه کنید. در این صورت باید بدانید که قیمت غذا در یک رستوران ارزان در آنتالیا بین 20 تا 30 لیره و قیمت غذا در یک رستوران متوسط در آنتالیا بین 40 تا 50 لیره است. در ضمن قیمت غذا در رستوران های لوکس آنتالیا معمولا از 50 لیره شروع می شود. از طرفی قیمت غذا در رستوران های فست فودی آنتالیا مثل مک دونالد بین 20 تا 25 لیره است. با این اوصاف، کاری که باید انجام دهید، این است که برای خوردن هر وعده غذایی در آنتالیا باید حداقل هزینه ای بین 15 تا 50 لیره را مد نظر داشته باشید.


کرایه تاکسی و اتوبوس در آنتالیا چقدر است؟
 

اگر شما بخواهید در آنتالیا برای گشت و گذار از اتوبوس استفاده کنید، باید قبل از هر کاری یک کارت الکترونیکی مخصوص وسایل حمل و نقل عمومی را در این شهر برای خودتان تهیه کنید. این کارتی که در موردش صحبت می کنیم، با نام کارت اتوبوس آنتالیا شناخته می شود و قیمت آن 5 لیره است و شما می توانید آن را هر بار شارژ کنید. در این صورت هزینه هر سفر درون شهری با اتوبوس در آنتالیا برایتان بین 2 تا 3 لیره تمام می شود. اگر هم حوصله استفاده از اتوبوس را در طول سفر به آنتالیا ندارید، باید این را به شما بگوییم که کرایه تاکسی آنتالیا به صورت 5 لیره هزینه ورودی به علاوه 3 لیره به ازای هر کیلومتر مسیر محاسبه می شود.

قیمت بلیط جاهای دیدنی آنتالیا چقدر است؟
 

در آنتالیا جاذبه های دیدنی و اماکن تفریحی متنوعی وجود دارد. البته باید این را به شما بگوییم که استراحت در سواحل آنتالیا و ریلکس کردن در هتل های آن به اندازه کافی جذاب هستند و خیلی از مسافران اصلا در طول سفر به آنتالیا به بازدید از اماکن دیدنی و اماکن تفریحی این شهر نیاز پیدا نمی کنند. اما به هر حال اگر شما کمی برای خرید بلیط جاهای دیدنی آنتالیا و همین طور اماکن تفریحی آنتالیا هزینه کنید، سفرتان جالب تر پیش می رود. اگر موافقید، باید به شما بگوییم که قیمت بلیط پارک های آبی آنتالیا بین 30 تا 50 لیره، هزینه غواصی در آنتالیا حدود 170 لیره، قیمت بلیط موزه باستان شناسی آنتالیا 20 لیره، قیمت بلیط دلفین لند آنتالیا 100 لیره و هزینه آف رود کردن در آنتالیا حدود 190 لیره است.

قیمت بلیط جاهای دیدنی آنتالیا چقدر است

 

 

 

حالا که این مطلب را خواندید، کافی است که چند دقیقه وقت بگذارید، یک محاسبه خیلی ساده برای خودتان بکنید و ببینید که سفر به آنتالیا برای شما چقدر هزینه دارد.


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به هزینه سفر به آنتالیا چقدر است
معراج گشت آسمان