لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

زمان باز شدن مرز هند

زمان باز شدن مرز هند

یکی از کشور هایی که بدلیل گسترش خیلی زیاد کرونا مرز های خود را بر روی تمامی کشور ها بسته است کشور هند میباشد.

باز شدن مرز بین هندوستان و ایران :

در حال حاضر با وجود این که کشور هندوستان جمیتی بسیار زیادی دارد وسطح بهداشت در تمامی این کشور به صوورت نسبی پایین میباشد اما تعداد کسانی که ویروس کرونا را گرفته اند بسیار کم است.

 

کشور هندوستان در برج ۱۲ شمسی در تاریخ ۱۳۹۸ مرز خود را با یران بست و اجازه ورود گردشگران ایرانی را به آنها نداد. در حال حار مرز هوایی بین ایران و هندوستان بسته است و فقط کسانی که کارت آقامت و یا ویزای تحصیلی دارند میتوانند به این کشور سفر کنند.

 

 

تمامی کشور هایی که با هندوستان مرز زمینی دارند در حال حاضر اجازه ورود به این کشور را ندارند و بایستی تا پاییز ۹۹ تحمل کنند . شمار گردگشران تور هند برای اطلاعاع از زمان دقیق باز شدن مرز بین ایران و هند میتوانید با آژنس معراج گشت آسمان در تماس باشید


زمان دقیق باز شدن مرز بین ایران و هندوستان :

با توجه به نظر تخصصان پیش‌بینی کردند که این کشور می‌تواند با شیوع میلیونی کرونا روبه‌رو شود. پزشکان زیادی هشدار دادند که هند باید برای حمله ویروس کرونا که می‌تواند سیستم بهداشتی کشور را از بین ببرد، آماده باشد. ناظران نگران بودند که این ویروس مانند شعله‌های آتش در جنگلی خشک در محله‌های زاغه‌نشین هند و مناطقی که خدمات بهداشتی ضعیفی دارند، پراکنده شود و همه‌ جا را بگیرد اما تا الان دومین کشور پرجمعیت جهان ظاهرا آن‌ طور که پیش‌بینی می‌شد، اوضاعش به هم‌ریخته نشده است و به همین دلیل احتمال میود مرز بین ۲کشور تا پیدا نشدن واکسن ویروس کرونا بسته باقی بماند .

 

 

تا روز سه‌ شنبه هند ابتلای بیش از ٣١‌هزار نفر و مرگ‌ هزار و ٨ تن را تأیید کرده است؛ یعنی ٠,٧٦ مرگ در هر یک میلیون نفر. اگر بخواهیم این عدد را با آمریکا مقایسه کنیم، باید بدانید که در ایالات متحده به ازای هر یک میلیون نفر بیش از ١٧٥ مرگ رخ داده است.  برخی معتقدند که این اعداد نشان‌دهنده آن است که سیستم قرنطینه سراسری در هند جواب داده و جلوی شیوع کرونا را گرفته است.

 به گزارش سی‌ان‌ان، نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند روز چهاردم آوریل هم‌زمان با تمدید ٢١ روزه قرنطینه در این کشور گفته بود:‌«هند منتظر نماند تا این مشکل تشدید شود. در حقیقت به محض این که این مشکل ظاهر شد، ما با تصمیم‌های سریع جلوی آن را گرفتیم. من نمی‌توانم تصور کنم که اگر این تصمیم‌های سریع و به‌موقع را نگرفته بودیم، چه بلایی سر کشور می‌آمد.»  اما واقعیت پشت اعداد و ارقامی که هند اعلام کرده کمی پیچیده است و متخصصان معتقدند که هنوز زود است که هند بخواهد پیروزی‌اش را جشن بگیرد. سرینات ردی، رئیس بنیاد بهداشت عمومی در هند که به آموزش، تحقیقات و سیاست‌گذاری می‌پردازد، معتقد است: «دست‌رکم در این دوره به نظر می‌رسد که ویروس به اندازه‌ای که نگران بودیم نتوانسته به کشور آسیب بزند. من گمان نمی‌کنم که هنوز بتوانیم بگوییم که پرونده این ویروس بسته شده است.»


در صورتی که شما کارت اقامت و یا ویزا تحصیلی کشور هندوستان را دارید میتوانید با تهیه بلیت از آژانس معراج گشت آسمان به کشور هند سفر کنید.

برای اطلاعات بشتر از قیمت تور هند با کارشناسان معراج گشت در تماس باشید

 

 

 

 

سوالات متداول زمان باز شدن مرز هندوستان + تمامی اطلاعات لازم

1- چه کسانی میتوانند به هندوستان سفر کنند


کسانی که ویزا کار و یا ویزا تحصیل در هند را دارند


2- آیا مرز زمینی هند باز است ؟


خیر تا شهرویور ماه ۹۹ بسته است


3- زمان باز شدن مرز هندوستان چه تاریخی است


طبق آخیرین آخبار در پاییز ۹۹



مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 6 امتیاز دهنده به زمان باز شدن مرز هند
معراج گشت آسمان