لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

باز شدن مرز ارمنستان

باز شدن مرز ارمنستان

یکی دیگر از کشور هایی که بعد از ویروس کرونا مرز زمینی و هوایی خود را با یران بست کشور آذربایجان بود . در حال حاضر خیلی ها منتظر اطلاعاتی درباره باز شدن مرز ایران و ارمنستان هستند تا به این کشور سفر کنند . کشور ارمنستان در حال حاضر اجازه ورود هیچ گردگشری را نداده است و مرز زمینی و هوایی خود را ب روی گردشگران ایرانی و غیر ایرانی بسته است.

لازم به ذکر است که بدانید اگر شما در کشور ارمنستان اقامت داشته اید میتوانید با کارت اقامت خود وارد این کشور بشوید.

زمان باز شدن مرز ارمنستان هنوز به طور قعطی مشخص نیست ولی با توجه به آخرین اخبار انتظار میرود در اول فصل پاییز مرز بین ایران و ارمنستان باز شود.

برای اطلاعات بیشتر از قیمت تور ارمنستان با کارشناسان معراج گشت تماس حاصل فرمایید ۰۲۱۴۵۱۶۲

زمان دقیق باز شدن مرز ایران و ارمنستان :

سخنگوی گمرک ایران با بیان اینکه مرز ایران و ارمنستان در حوزه تجاری فعال است، افزود: مرز ایران و نخجوان نیز فعال بوده و مرزهای ایران با آذربایجان در حوزه ریلی، جاده ای و دریایی باز است.

 

 

 لطیفی با اشاره به فعال بودن مرزهای دریایی در شمال کشور شامل آستارا، انزلی، حسن رود، نوشهر، امیرآباد و فریدون اظهار کرد: با ترکمنستان به صورت محدود تبادل ریلی انجام می‌شود اما در حوزه جاده‌ای فعالیتی با ترکمنستان نداریم و سه مرز باجگیران، لطف آباد و اینچه برون کاملا متوقف است. از مرز سرخس نیز روزی ۳۰ واگن کالای صادراتی به ترکمنستان ارسال می‌شود.


مرز با ارمنستان همچنان بسته است، اما در حوزه مسافری ارمنستان به سه گروه اجازه تردد می‌دهد، ایرانی‌های مقیم ارمنستان، ارمنی‌هایی که در ایران هستند و می‌خواهند به کشورشان برگردند یا ایرانی‌هایی که در ارمنستان هستند و می‌خواهند به ایران بازگردند.

 

 

مرز مسافری نخجوان متوقف است اما در حوزه کالا از روز سه شنبه جابجایی کالا از سر گرفته شده و شاهد انتقال کالای تجاری ایران از این مسیر هستیم.  مرز آذربایجان در حوزه مسافری برگشت از طرفین باز است. در حوزه تجاری، کامیونهای ایرانی به صورت ترانشیپنس (جابجایی کالا در مرز با کامیونهای طرف مقابل) صادرات داریم. در حوزه ترانزیت نیز کامیونهای ایرانی که می‌خواهند از خاک آذربایجان به مقصد روسیه عبور کنند ، با اسکورت از این خاک عبور می‌کنند.


 

 

 

 

سوالات متداول باز شدن مرز ارمنستان + تمامی اطلاعات لازم

1- آیا مرز هوایی و زمینی در شهریور ماه باز می شود؟


طبق آخرین اخبار در ۱۱ شهریور ماه ۹۹ مرز ها باز میشود


2- آیا پرواز های ارمنستان باز شده است ؟


بله در شهریور ماه ۹۹ پرواز ماهان ایر و ایر ارمنیا باز شده است


3- آیا برای ورود بع ارمنستان بایستی تست کرونا داد؟


خیر در حال حاضر قوانینی تعیین نشده 



مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 15 امتیاز دهنده به باز شدن مرز ارمنستان
معراج گشت آسمان