لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

ویزای لهستان

 

شرایط اخذ ویزای لهستان برای ایرانی ها :

باتوجه به شرایط کنونی ایران و اروپا در حال حاضر سفارت کشور لهستان، شرایط بسیار سختی را برای اعطای ویزا به متقاضیان ایرانی وضع کرده است. در صورتی که هر یک از شرایط زیر را ندارید، به هیچ عنوان برای گرفتن ویزای لهستان اقدام نکنید.  شرایط اخذ ویزای لهستان به شرح زیر می‌باشد:

-  تمکن مالی بالا : داشتن تمکن مالی ایده آل برای اخذ ویزای لهستان، بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان برای هر نفر می‌باشد. توجه داشته باشید که این مبلغ در حساب شما بلوکه نمی‌شود. تمکن مالی ویزای لهستان باید به یورو صادر شود و توسط مدیر شعبه صادر کننده به مهر و امضا برسد.

- گردش حساب قوی : منظور از گردش حساب، مبالغ ورودی و خروجی به حساب و فقط تعداد تراکنشات مد نظر افسران ویزای این کشور می‌باشد. گردش حساب مورد نیاز برای ویزای لهستان، باید برای ۳ ماه آخر باشد. هیچ معیاری برای گردش حساب وجود ندارد و فقط به تصمیم گیری افسران ویزا بستگی دارد.

- تاریخچه سفری: تاریخچه سفری متقاضی ویزای لهستان، تاثیر مهمی در اخذ ویزای این کشور خواهد داشت. تاریخچه سفری متقاضیان به افسران اثبات می‌کند که شما با اهداف توریستی وارد این کشور می‌شوید و پس از مدت زمان سفر، به کشور محل اقامت خود بازمی‌گردید.

 

- ارائه دعوت نامه توریستی یا تجاری : دعوتنامه ویزای لهستان می‌تواند از سوی اعضای خانواده، یک دوست و یا یک شرکت ارسال شود. توجه داشته باشید که در متن دعوت‌نامه ویزای لهستان حتما باید مدت زمان اقامت، محل اقامت، رابطه شما با فرد دعوت کننده و زمان سفر شما مشخص شود.

مدارک ویزای لهستان چیست ؟

ویزا کشور لهستان با توجه به قصد سفر شما از این کشور است . در حال حاضر ویزا توریستی لهستان بسیار سختگرانه انجام میشود . 

مدارک مورد نیاز : فرم درخواست ویزای لهستان  اصل پاسپورت که باید حداقل دو صفحه خالی و سه ماه پس از پایان سفر هم اعتبار داشته باشه بعلاوه کپی صفحه اول و صفحاتی که ویزا و مهر ورود و خروج داره . کپی ها باید روی برگه A4 باشه.

در صورت داشتن پاسپورت قدیمی که توش ویزا و مهر ورود خروج داره، اون رو هم به همراه کپی هاش ببرید. شناسنامه و کارت ملی و ترجمه اون ها به زبان انگلیسی یک قطعه عکس رنگی جدید ۳۵×۴۵ میلیمتر بدون روتوش با پس زمینه سفید. رزرو بلیط رفت و برگشت. خود سفارت لهستان توصیه کرده بلیط رو نخرید و فقط رزرو کنید.

 

دعوتنامه رسمی : اگر برای شرکت در کنفرانس یا همایش یا نمایشگاهی به لهستان سفر می کنید، داشتن دعوتنامه از اون سازمان لهستانی الزامیه. همینطور اگر دوست یا فامیلی دارید که میتونه براتون دعوتنامه لهستان بفرسته خیلی خوبه. داشتن دعوتنامه برای سفر توریستی الزامی نیست ولی شانستون رو برای گرفتن ویزای لهستان بیشتر میکنه.

 

رزرو هتل برای تمامی مدت اقامت. ممکنه سفارت تقاضای رزرو هتل پرداخت شده یا واچر هتل بکنه. از من همچین تقاضایی نکرد ولی از بین دوستانم دیدم ازشون همچین درخواستی کرده. اگر دعوتنامه از دوستان و فامیل دارید نیازی به مورد ۷ ندارید.

 

مدرک شغلی: گواهی اشتغال به کار از شرکتی که براش کار می کنید یا قرارداد، مدارک شرکتی که صاحبش هستید، گواهی اشتغال به تحصیل، جواز کسب، سوابق بیمه ماه های اخیر و هر مدرکی که نشون بده شما در ایران به کاری مشغول هستید. در صورت کارمند بودن داشتن گواهی مرخصی از شرکت و سه تا فیش آخر حقوقی. شما هم هرکاری انجام میدید سعی کنید یک مدرکی براش تهیه کنید.

 

مدارک مالی: گواهی تمکن مالی و گردش حساب سه ماه آخر حسابتون که همه بانک ها به زبان انگلیسی این دو تا مدرک رو بهتون میدند. حساب بانکی میتونه متعلق به خودتون و یا بستگان درجه یک باشه. اگر در دعوتنامه شما شخص یا سازمان دعوت کننده هزینه شما در طول سفر رو تقبل کرده نیازی به مورد ۹ ندارید.

 

سند ملکی: سند ملکی و ترجمه اون میتونه نشون دهنده این باشه که به ایران برخواهید گشت. الزامی نیست ولی باشه خیلی بهتره. یک برنامه سفر خصوصا اگر توریستی و بدون دعوتنامه میرید به سفارت ارائه کنید. این برنامه سفر باید با رزرو هتل هاتون هماهنگ باشه.

 

بیمه مسافرتی: داشتن بیمه ای که هزینه های درمانی و حادثه رو در طول سفر با سقف ۳۰ هزار یورو یا بیشتر پوشش بده. سعی کنید بیمه ای بگیرید که در صورت ریجکت شدن ویزا بتونید کنسلش کنید. هزینه ویزای شینگن لهستان ۶۰ یورو هست و باید به یورو و نقد پرداخت بشه.

 

کدام ویزای شینگن برای سفر توریستی و دیدار آشنایان در لهستان مناسب تر میباشد ؟

 

 ویزای شینگن تایپ C یا ویزای کوتاه مدت (Short-Stay Visa) یا یونیفورم ویزا (Uniform Visa) که حداکثر اجازه اقامت ۹۰ روزه (پیوسته یا ناپیوسته) در یک بازه ۱۸۰ روزه رو میده، همون ویزایی هست که اکثر ما بهش نیاز داریم.  کلیه ویزاهای توریستی، شرکت در نمایشگاه و دیدار دوستان و اقوام و … در این دسته قرار می گیره.

 تور های مسافرتی معراج گشت به مقصد اروپا معمولا ویزا نور c را در بر دارد 

 هزینه این ویزا ۶۰ یورو هست و سفارت لهستان این پول رو نقد و بصورت یورو دریافت میکنه.  

 

ویزای شینگن تایپ C به سه دسته یک بار ورود، دو بار ورود (دابل) و چند بار ورود (مولتیپل) تقسیم میشه.


انواع ویزا کشور لهستان چیست ؟

۱. ویزای توریستی کشور لهستان:  شما با ویزای توریستی لهستان می‌توانید ۹۰ روز در هر ۶ ماه اقامت داشته باشید. تمکن مالی و گردش حساب از شروط اصلی برای اخذ ویزای لهستان می ‌باشد. توجه داشته باشید که پس از اتمام مدت زمان اعتبار ویزای توریستی لهستان، حتما باید خاک این کشور را ترک کنید.

 

 ۲. ویزای تحصیلی لهستان:  برای دریافت ویزای تحصیلی لهستان، باید از سوی یک مدرسه، دانشگاه و یا موسسه آموزشی دعوتنامه ارائه کنید. در صورت نداشتن دعوتنامه شانسی برای اخذ ویزای تحصیلی لهستان ندارید. در صورتی که تمایل داشته باشید که پس از زمان تحصیل در لهستان اقامت داشته باشید، باید درخواست خود را به سفارت این کشور ارائه کنید که ممکن است با این درخواست موافقت نشود.

 

 ۳. ویزای کار کشور لهستان :  در صورت نیاز به نیروی کار ماهر خارجی، دولت لهستان اقدام به صدور ویزای کاری این کشور می‌کند. برای دریافت ویزای کاری لهستان حتما باید از سوی یک کارفرما، شرکت و یا موسسه دعوتنامه ارائه کنید. توجه داشته باشید که پس از اتمام مدت زمان اعتبار ویزای کاری لهستان باید این کشور را ترک کنید.


آدرس سفارت کشور لهستان در تهران کجاست  :

سفارت لهستان در ایران در آدرس تهران، بزرگراه حقانی، بلوار آفریقا (نلسون ماندلا)، خیابان پیروز، پلاک ۲ واقع شده است. برای دریافت جواب ویزای لهستان و مصاحبه با افسران ویزای این کشور، باید در روزهای یکشنبه تا پنچشنبه ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح در سفارت حضور داشته باشید.

 

 

هزینه ویزای لهستان چقدر است ؟

هزینه درخواست ویزای لهستان در گروه مسافرتی معراج گشت ، ۴،۵۰۰،۰۰۰ تومان می‌باشد. این هزینه شامل گرفتن وقت سفارت،پر کردن فرم ویزای شینگن، رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما، واچر هتل، بیمه مسافرتیو غیره می‌باشد. توجه داشته باشید که پرداخت کلیه هزینه های داخل سفارت به عهده متقاضی می‌باشد.

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 7 امتیاز دهنده به ویزای لهستان
معراج گشت آسمان