لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

ساحل لارا آنتالیا

ساحل لارا آنتالیا

ساحل لارا با 8 کیلومتر طول ساحلی ماسه ای نرم و طلایی با هتل های پرطرفدار و پنج ستاره که بیشتر در منطقه Kundu قرار دارند، فضای سرسبز، رستوران ها، پارک های آبی جای تعجب نیست که بسیاری از مردم دنیا ساحل لارا را به عنوان جایگزین تور ترکیه برای لاس وگاس می دانند. ساحل لارا که در زبان ترکی "لارا پالجی" گفته میشود از سواحل زیبا مدیترانه ای در قسمت شرق شهر توریستی تور آنتالیا و تقریبا با فاصله 12 كیلومتری از آن قرار دارد. این ساحل بی عیب و نقص با استاندارهای امنیت و وجود پرچم های آبی (نمایش جائیکه شناگر مجاز به شنا کردن است) و شن و ماسه ای بودن و آب شفاف و کریستالی دریای مدیترانه و وجود پلاژهای اجاره ای خوب برای تعویض لباس شنا و دارا بودن صندلی برای آفتاب گرفتن ، غرفه های فروش تنقلات و نوشیدنی  ، زمین های والیبال ساحلی ، نجات غریق ساحل لارا را به یکی از بی نقص ترین سواحل دنیا تبدیل نموده است.در مطلب قبلی مفصل در رابطه با آبشارهای دودن صحبت نمودیم.اضافه میکنم ساحل لارا از یک ساحل صخره ای در قسمت شرقی شهر آنتالیا به آبشار دودن ادامه پیدا میکنند.اگر علافمند به تماشای ویدیو زیبا آبشارهای دودن هستید متن قرمز آبشار دودن را لمس کنید.

 ساحل لارا شامل 20 هتل 5 ستاره ساحلی با نزدیکی به مراکز خرید آنتالیا است.تمام هتلها تقریبا UALL میباشد و تمام نیازهای شما را پاسخ میدهند و نیازی برای رفتن به بیرون هتل مگر برای رفتن به ساحل لارا ندارید.حتی برخی از هتل های پارک های آبی با اسلایدهای هیجان انگیز دارند که از بزرگترین گارک آبی کشورهای دیگر این پارک آبی ها هتل ها بهتر و متمایز تر میباشد.پس در سفر با تور آنتالیا فقط باید لذت ببرید.گردشگران متوجه شده اند که تعطیلات در ساحل لارا به معنای سواحل زیبا، زیبایی های طبیعی و اقامت درجه یک است و در ساحل لارا همه چیزهایی را که برای تعطیلات ساحلی راحت و متنوع نیاز دارید پیدا خواهید کرد.(ساحل مشهور دیگر آنتالیا نامش کنیالتی است)


ساحل لارا با 8 کیلومتر طول ساحلی ماسه ای نرم و طلایی با هتل های پرطرفدار و پنج ستاره که بیشتر در منطقه Kundu قرار دارند، فضای سرسبز، رستوران ها، پارک های آبی جای تعجب نیست که بسیاری از مردم دنیا ساحل لارا را به عنوان جایگزین ترکیه برای لاس وگاس می دانند. ساحل لارا که در زبان ترکی "لارا پالجی" گفته میشود از سواحل زیبا مدیترانه ای در قسمت شرق شهر توریستی آنتالیا و تقریبا با فاصله 12 كیلومتری از آن قرار دارد. این ساحل بی عیب و نقص با استاندارهای امنیت و وجود پرچم های آبی (نمایش جائیکه شناگر مجاز به شنا کردن است) و شن و ماسه ای بودن و آب شفاف و کریستالی دریای مدیترانه و وجود پلاژهای اجاره ای خوب برای تعویض لباس شنا و دارا بودن صندلی برای آفتاب گرفتن ، غرفه های فروش تنقلات و نوشیدنی  ، زمین های والیبال ساحلی ، نجات غریق ساحل لارا را به یکی از بی نقص ترین سواحل دنیا تبدیل نموده است.در مطلب قبلی مفصل در رابطه با آبشارهای دودن صحبت نمودیم.اضافه میکنم ساحل لارا از یک ساحل صخره ای در قسمت شرقی شهر آنتالیا به آبشار دودن ادامه پیدا میکنند.اگر علافمند به تماشای ویدیو زیبا آبشارهای دودن هستید متن قرمز آبشار دودن را لمس کنید. ساحل لارا شامل 20 هتل 5 ستاره ساحلی با نزدیکی به مراکز خرید آنتالیا است.تمام هتلها تقریبا UALL میباشد و تمام نیازهای شما را پاسخ میدهند و نیازی برای رفتن به بیرون هتل مگر برای رفتن به ساحل لارا ندارید.حتی برخی از هتل های پارک های آبی با اسلایدهای هیجان انگیز دارند که از بزرگترین گارک آبی کشورهای دیگر این پارک آبی ها هتل ها بهتر و متمایز تر میباشد.پس در سفر با تور آنتالیا فقط باید لذت ببرید.گردشگران متوجه شده اند که تعطیلات در ساحل لارا به معنای سواحل زیبا، زیبایی های طبیعی و اقامت درجه یک است و در ساحل لارا همه چیزهایی را که برای تعطیلات ساحلی راحت و متنوع نیاز دارید پیدا خواهید کرد.(ساحل مشهور دیگر آنتالیا نامش کنیالتی است)

 

 چگونه به ساحل لارا بروید؟  اگر از مرکز شهر آنتالیا به ساحل لارا سفر می کنید، مینی بوس dolmus را انتخاب کنید و 45 دقیقه طول میکشد تا به ساحل لارا برسید.اگر از شرق آنتالیا به سمت ساحل لارا میروید به ایستگاه Kalekapisi بروید.

 

ستوران ها و کافه ها در ساحل لارا آنتالیا:  چیزی است که در مورد ساحل لارا وجود دارد اینست که می توانید اطمینان حاصل کنید که رستوران های ساحلی عالی هستند و غذاهای نفیس توسط سرآشپزهای ایتالیایی یا ترکی، نوشیدنی های رنگی تازه و چای های گیاهی سالم را تجربه میکنید. رستوران  Yorukدر فضای باز و رستوران gozleme دو تا از انتخابهای شماست. کافه Elite Bar و Silence Pool Bar چند مکان هستند که میتوانید از آرامش و گفتگوهای شاد با دوستان جدید یا تماشای تلویزیون لذت ببرید  خرید و سرگرمی در ساحل لارا:  اسلاید آبپاش بسیار سرگرم کننده و خطرناک است و در عین حال امن است. سفر با قایق و لذت بردن از مناظر کوهستانی شگفت انگیز، شنا و شیرجه رفتن در آب های عمیق یاقوت کبود خلیج، و به یاد داشته باشید برای گرفتن عکس ساحل لارا شگفت انگیز است.ساحل لارا آنتالیا محل است که خود را با فصل ها تنظیم میکند به طوری که، اگر شما می خواهید در فصل زمستان به اینجا برگردید، استخر سرپوشیده گرم است و شما همیشه می توانید از شنا خوب در روزهای زمستان و روزهای تابستان به طور یکسان لذت ببرید .  اگر بخواهید خرید را به عنوان سرگرمی در نظر بگیرید، باید از مرکز خرید لارا ساحلی که در آن شما می توانید هدیه ای گران از جواهر تا لباس فانتزی از بوتیک را انتخاب کنید بروید بازار محلی، فروشگاه چرمی و مغازه سوغات برای شما مناسب است که چیزی را بخرید که همیشه خاطرات شما را به اینجا برگرداند.

 

 


 سرگرمی کودکان در آنتالیا:  یک باشگاه کودکان و نوجوانان شامل مجموعه ای از فعالیت های سرگرم کننده و ورزشی و نمایش های مختلف برای کودکان است. اگر والدین بیش از حد نگران بازی و در آب و غلتیدن قایق ها هستند Pool Pool بهترین مکان برای آنها است که به شما اجازه می دهد از تعطیلات خود لذت ببرید و کودکان شما در جای امن مراقبت شوند.

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به ساحل لارا آنتالیا
معراج گشت آسمان