لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

سفارت ایتالیا جز یکی از سفات خانه هایی میباشد که وقت مصاحبه را بسیار سخت میدهد ! و به همین دلیل مسافران وقت های سفارت را از آژانس های مسافرتی خریداری میکنند

 

آژانس معراج گشت میتواند برای شما گردگشگران عزیز تور ایتالیا و دانشجویان این کشور از کنسول گری این کشور وقت مصاحبه را اخذ نماید . لازم به ذکر است که در صورت عدم اخذ وقت سفارت تمامی مبلغ استرداد خواهد شد.

لطفا برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان معراج گشت در تماس باشید ۰۲۱۴۵۱۶۲

قیمت وقت دانشجویی سفارت یتالیا در سال ۱۳۹۹ معادل ۳ میلیوت تومان میباید

دریافت وقت سفارت ایتالیا

 

 

قیمت وقت دانشجویی سفارت یتالیا در سال ۱۳۹۹ معادل ۳ میلیوت تومان میباید 

 

دریافت وقت سفارت ایتالیا :

برای سفر به هر کشوری نیاز به ویزای آن کشور دارید و برای دریافت ویزا نیاز به گرفتن وقت مصاحبه سفارت آن کشور دارید، پس قبل از هر گونه اقدامی برای سفر به ایتالیا پس از تعیین زمان سفر، باید از سفارت مربوطه وقت بگیرید.

 

گرفتن وقت سفارت ایتالیا معمولا فرایندی زمان بر است زیرا زمان بندی سفارت ایتالیا به صورتی است که به صورت تصادفی و برای مدت کوتاهی سیستم نوبت دهی وقت ایتالیا آزاد می شود و به دلیل حجم بالای متقاضیان سفر به ایتالیا این وقت ها به سرعت پر شده و مجددا سیستم نوبت دهی برای مدتی بسته می باشد، بنابراین برای گرفتن وقت ایتالیا نیاز به صرف زمان و انرژی دارید؛ گاهی این پروسه به حدی زمان بر میشود که متقاضیان تا مرز پشیمانی از سفر به ایتالیا پیش میروند!

 

 

اما برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا راه ساده تر و سریع تری نیز وجود دارد و آن سپردن این کار به افراد با تجربه و با نفوذ است تا پروسه گرفتن وقت برای شما به حداقل میزان ممکن کاهش یابد.

 

در این پروسه شما در سه مرحله باید مدارک خواسته شده را ارائه دهید که شرح زیر است:

 

✅ مدارک لازم برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا

✅ مدارک لازم برای ارایه در روز مصاحبه

✅ مدارک لازم برای سفر به ایتالیا بعد از تایید درخواست ویزای شما

 

در مرحله اول باید کپی صفحه اول گذرنامه، شماره تماس خود و اگر دعوت نامه دارید، تاریخ آن را تحویل دهید، وقت سفارت ایتالیا به دو صورت عادی  فوری ارسال می شود که البته هزینه حالت فوری تقریبا 2 برابر است فوریت آن می تواند به صورت باشد که حتی برای روز بعد نیز وقت در نظر رفته شود.

 

 

 

 

وقت سفارت ایتالیا یا به عنوانی وقت مصاحبه به منظور مصاحبه افسر کنسولگری ایتالیا با متقاضی اخذ ویزا است که در زمان مصاحبه شرایط متقاضی و مشخص شدن هدف آن روشن می شود.

 

 

به دلیل انبوه زیاد مسافران کشور ایتالیا، معمولا خرید وقت سفارت ایتالیا امری مشکل و پر دردسر می باشد و به علت درخواست های زیاد مسافران این کشور، متقاضیان اخذ ویزای ایتالیا، روی به خرید وقت فوری سفارت ایتالیا نموده اند. وقت معمولی سفارت ایتالیا معمولا حدود 30 تا 45 روز زمان می برد اما وقت سفارت ایتالیا فوری، در حدود 3 روز تا یک هفته اجازه مصاحبه متقاضیان به افسر کنسولی را صادر می کند؛ وقت سفارت ایتالیا در دو نوع تجاری و عادی ارائه می شود. وقت تجاری برای متقاضیان دارای دعوت نامه تجاری ارائه و وقت سفارت عادی برای متقاضیان ویزای توریستی ارائه می شود.

 

جالب است بدانید برای وقت سفارت ایتالیا به ‌قدری زمان مسافران تلف می‌شود که از سفر به این کشور پشیمان می‌گردند. پیشنهاد ما برای اینکه وقت کمتری را در جهت وقت سفارت  از دست بدهید و انرژی کمتری را صرف نمایید این عمل را به افرادی کاردان و آشنا به این‌گونه مسائل سپرده و با خیال راحت و آسوده به مراحل تدارکات برای سفر به ایتالیا بپردازید؛ بنابراین بدون تردید می‌توان گفت راه ساده‌تر و مفیدتر برای صرفه‌جویی در وقت همین عمل است و کافی است شما از افراد باتجربه در این حیطه استفاده نموده و وقت سفارت را برای تعیین مصاحبه و انجام کارهای مسافرتتان را به آن‌ها بسپارید.

با این کار شما فرایند انجام کارهای سفارت خود را به حداقل می‌رسانید شما می‌توانید با مراجعه به شرکت‌ها و دادن اطلاعات لازم به آن‌ها این پروژه را به‌راحتی با سرعت بیشتر و انرژی کمتری سپری کنید فقط کافی است هنگام سفر و گرفتن وقت سفارت ایتالیا کاملاً باهوش عمل کرده و این کار را به بهترین شکل انجام دهید.

 

 

 

 

 

چهار مرحله گرفتن وقت سفارت ایتالیا

 

❌ تکمیل فرم مشخصات فردی به‌مانند اخذ وقت سفارت در تمامی سفارتخانه‌ها برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا نیز باید فرم مشخصات فردی مربوطه را پرکنید

 

❌ تعیین وقت سفارت در زمان مصاحبه که از طریق همکاران ما به شما اعلام میگردد.  تعیین زمان مصاحبه برای گرفتن وقت سفارت  حتی برای افراد زیر ۱۴ سال نیز لازم و ضروری است افراد باید در جهت این عمل قدم برداشته و این فرایند را انجام دهند.

 

❌ پرداخت هزینه‌های وقت سفارت ایتالیا  نه‌تنها گرفتن وقت سفارت ایتالیا بلکه گرفتن وقت در تمامی سفارتخانه‌ها شامل هزینه‌های مربوط است که برای هر نفر به‌صورت جداگانه موردمحاسبه قرار می‌گیرد و باید پرداخت شود.

 

❌ تهیه و آماده‌سازی مدارک و برگه‌ های مربوطه هر مسافری برای سفر خود هدفی دارد برخی‌ها جهت سیاحت و گردشگری اقدام می‌کنند و برخی دیگر در جهت تجارت به سفر می‌پردازند؛ هر یک از این مسافرین مدارکی را باید آماده و ارائه نمایند که برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا لازم است.

 

نکاتی در رابطه با گرفتن وقت سفارت ایتالیا

 

 

علاوه بر پر کردن فرم مشخصات فردی در جهت گرفتن وقت سفارت ایتالیا به اسکن از صفحه اول گذرنامه نیز، نیاز است. برای زمان مصاحبه یک عکس حتماً همراه خود داشته باشید هرچند که افرادی کع کار خود را به آژانس ها می سپارند، در زمان پر کردن فرم مدارک را به آژانس تحویل می دهید.

 

 

در هنگام مصاحبه و زمان گرفتن برای وقت سفارت ایتالیا فرم تکمیل‌شده و تائید شده خود را همراه داشته باشید این فرم را آژانس به شما پرینت شده تحویل میدهد، و با خود به سفارت ایتالیا ببرید همه افراد در جهت گرفتن وقت مصاحبه باید به‌صورت جداگانه و انحصاری اقدام کنند در هنگام گرفتن وقت مصاحبه حتماً شماره پاسپورت خود را به‌دقت وارد نمایید بارکد درج ‌شده در فرم و تاییدیه وقت سفارت ایتالیا که به شما از طریق آژانس تحویل دادهمیشود را به‌دقت حفظ کنید؛  دقت نمایید برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا ۳ یا ۴ ماه قبل از سفر خود اقدام کنید پس‌ازاینکه تاریخ و زمان مصاحبه مشخص شد اقدام به تکمیل مدارک نمایید.


 

 


قیمت وقت توریستی ایتالیا برای ورودی کنسول گردی ۱ میلیون تومان میباشد

 

 

 

 

برای اطلاعات بیشتر از وقت سفارت فرانسه و یا وقت سفارت یونان با کارشناسان ما در تماس باشید


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 50 امتیاز دهنده به وقت سفارت ایتالیا
معراج گشت آسمان