لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

وقت سفارت یونان

وقت سفارت یونان

ویزای توریستی تور یونان در حال حاضر جزو سخت ترین ویزای کشور‌های حوزه شینگن است و بیشترین درصد ریجکتی ویزای شینگن در ایران را دارد . 

 جواب ثبت نام ویزا یونان  ۲۱ روز کاری بعد از مراجعه به دفتر وی اف اس گلوبال صادر می‌شود. 

 

توجه داشته باشید که مدارک مورد نیاز ویزای یونان نیاز به تائیدیه دادگستری و وزارت امور خارجه دارد. 

 

 نکته مهم : کادر کنسولی سفارت یونان در تهران، در سال ۹۷ تغییر کرد که کادر جدید روند صدور ویزا را با جدیت و سخت‌گیری زیاد پیگیری می‌کنند. لازم است که برای درخواست ویزای یونان، شرایط ویزای این کشور را داشته باشید.

معراج گشت مجری تور های یونان به صوت گروهی و انفرادی

تعیین وقت سفارت یونان در تهران :

 به عهده شرکت VFSGlobal می‌باشد. وقت سفارت یونان مصاحبه ندارد و شما فقط برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به دفتر این کارگزاری مراجعه می‌کنید.

 

پس از ارسال درخواست وقت سفارت یونان، برای ۲ هفته کاری بعد زمان مراجعه شما تعیین می‌شود. در صورتی که دعوتنامه پزشکی برای ویزای یونان ارائه کنید، وقت سفارت شما حداکثر برای ۲ روز آینده در دسترس خواهد بود.

 

دفتر VFSGlobal یونان در آدرس تهران، میدان هروی، خیابان شهید موسوی، مجتمع تجاری هروی، طبقه چهارم واقع شده است که در روز‌های یکشنبه تا پنجشنبه ساعات ۸ تا ۱۷ می‌توانید به این دفتر مراجعه کنید.

 

ریجکت ویزای یونان به چه علتی است ؟

رایج ترین دلیل ریجکت ویزای یونان، عدم اعتماد افسران ویزای یونان به بازگشت متقاضیان به کشور مادری خود می‌باشد.

این مشکل را می‌توانید با ارائه وابستگی خانوادگی خود و مدارک شغلی‌تان برطرف کنید.

 

دیگر دلایل رد شدن ویزای یونان به شرح زیر می‌باشد:

 

 عدم اعتماد به بازگشت متقاضیان به کشور مادری خود

 

ارائه مدارک دروغین و یا غیر واقعی

 

عدم توانایی در متقاعد کردن افسران ویزا از هدف سفر به یونان

 

عدم توانایی در پرداخت هزینه‌های اقامت در یونان

 

ارائه بیمه مسافرتی نامعتبر

 

 


مدارک لازم برای اخذ ویزای یونان چیست ؟

برای این که بتوانید به کشور یونان سفر کنید باید ویزای یونان را داشته باشید. البته در صورتی که در تورهای خاصی به خصوص تور کشتی کروز یونان شرکت کنید در برخی مواقع نیاز به اخذ ویزای یونان نخواهید داشت. اما اگر بخواهید به صورت توریستی، تجاری، تحصیلی و کاری به این کشور سفر کنید باید ویزای یونان را اخذ کنید.خب برای اخذ ویزای یونان هم باید مدارکی را به سفارت ارائه دهید. این مدارک باید کامل و بدون نقص ارائه شوند تا سفارت بررسی آن ها را آغاز کند. در صورتی که مدارک شما ناقص باشد و مطابق با آنچه سفارت می خواهد نباشد، موفق به اخذ ویزای یونان نخواهید شد.  برای اخذ این ویزا باید مدارکی را ارائه دهید. اولین دسته این مدارک شامل مدارک شناسایی می شود. مدارک شناسایی شامل شناسنامه، گذرنامه، سند ازدواج، عکس سه در چهار و … می باشد. به این ترتیب باید این مدارک را به سفارت ارائه دهید تا موفق به اخذ ویزای این کشور شوید.  دسته دیگر مدارک شامل مدارک شغلی می باشد. این مدارک شامل گواهی اشتغال به کار، برگه مرخصی و … می باشد. به این ترتیب باید این مدارک را ارائه دهید تا سفارت این واقعیت را که شما دارای شغلی می باشید و در ایران وابستگی دارید بپذیرد. این مدارک باید کامل و بدون هیچ نقصی باشد.  مدارک مالی هم دسته سوم این مدارک هستند. این مدارک شامل گردش حساب، تمکن مالی و … می باشند. به این ترتیب می توانید نشان دهید که شما دارای وضعیت مالی مناسبی هستید و می توانید کلیه هزینه های سفر خود را بپردازید.


سفارت یونان در تهران :

 سفارت یونان در ایران در آدرس تهران، خیابان آفریقا، بلوار اسفندیار، پلاک ۴۳ واقع شده است. اما شما باید برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به دفتر وی اف اس گلوبال به آدرس تهران، میدان هروی، خیابان شهید موسوی، مجتمع تجاری هروی، طبقه چهارم مراجعه کنید

 

 

برای اطلاعات بیشتر از وقت سفارت فرانسه با کارشناسان ما در تماس باشید


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به وقت سفارت یونان
معراج گشت آسمان