لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

معرفی جزیره کیش

معرفی جزیره کیش

در دنیا 4 منطقه وجود دارد که درصد اکسیژن خالص آن ها زیاد است و کیش یکی از این مناطق محسوب می شود ، به همین دلیل در این جزیره جانبازان راحت تر نفس می کشند و مردم عادی کمتر احساس خستگی می کنند ،  بیشترین باران های جزیره کیش در فصل زمستان و به صورت رگباری هستند ، اکثر کسانی که به این جزیره سفر کرده اند و سکوت جزیره، تمیزی، امکانات رفاهی مناسب آن را دیده اند، تمایل دارند در این جزیره سکونت دائمی داشته باشند .

 

تور کیش دارای جاذبه های گردشگری تاریخی مانند آب انبار سنتی، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، شهر تاریخی حریره و... است. البته در کیش نباید از کارتینگ، پلاژ، پارک دلفین، سافاری، آکواریوم و دیگر جاذبه های تفریحی آن غافل ماند. تفریحات آبی در کیش جایگاه ویژه ای دارند، از نمونه تفریحات آبی پرطرفدار می توان به شاتل، اسکوتر زیردریایی، فلای بورد، کیبل اسکی، بنانا، پاراسل اشاره کرد. برای علاقمندان به خرید و بازارگردی در این جزیره گزینه های زیادی وجود دارد، مراکز خرید زیتون، پردیس 1 و 2، پانیذ، دامون، مریم، مروارید، مرجان و ... نمونه هایی از مراکز خرید در کیش هستند. 

 

کیش توریستی ترین جزیره ایران و مکانی مناسب برای تفریح و خرید است

آشنایی با جزیره زیبای کیش

اگر می خواهید هوایی به کیش مسافرت کنید، دغدغه وسیله نقلیه نداشته باشید در این جزیره می توانید با داشتن اصل گواهینامه، کارت ملی، ودیعه( به صورت چک یا وجه نقد) سوار خودروهای لوکس شوید و از رانندگی در جزیره لذت ببرید ، در سفر به کیش اصلا نگران مکان اقامت نباشید ، فقط کافی است انتخاب کنید دوست دارید در چه هتلی اقامتی کنید ، هتل نزدیک به اسکله تفریحی، هتل ساحلی، هتل رو به دریا، هتل نزدیک به مراکز خرید، هتل نزدیک به بازار و ...  برای هرکدام از این موقعیت ها هتل با حدود قیمت متنوعی وجود دارد ، در کیش هتل های متفاوتی از هتل شایان با سابقه دیرینه پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجی جزیره تا هتل دریایی ترنج و هتل های با قیمت پایین تر ولی امکانات رفاهی مطلوب وجود دارد، که با هر سلیقه و نظری را پوشش می دهد ، با رزرو آنلاین هتل های کیش، ضمن بررسی قیمت امکانات و خدمات از بالاترین میزان تخفیف برخوردار شوید. 

 


جاذبه های توریستی جزیره کیش

پارک دلفین کیش

جاذبه های گردشگری جزیره کیش بیشمارند که یکی از آن ها پارک دلفین است و از مکان‌های منحصر به‌ فرد اقیانوسی در خاورمیانه است، و بازدید کنندگان می‌توانند دلفین‌های دیدنی و جذاب، و دیگر پستان‌داران دریایی را در اینجا مشاهده کنند ، هزینه ورودی برای بازدیدکنندگان حداقل ۸۵۰٬۰۰۰ ریال است .

 

 

پارک درخت سبز

پارک درخت سبز دارای قدیمی‌ترین درختان در این جزیره است ، ورود برای همه افراد نیز رایگان می‌باشد.

 

کشتی یونانی

کشتی تاریخی، قدیمی و معروف یونانی در حال استراحت در یکی از سواحل جزیره کیش است که یکی از جاذبه‌های مهم توریستی کیش می‌باشد. بازدید از آن برای همگان آزاد بوده و منظره‌ای فوق‌العاده برای یک پیک نیک را در یک منطقه مهیا می‌کند.

 

شهر زیرزمینی کاریز

بیش از ۲۵۰۰ سال قدمت، و در حال حاضر یک شهر زیرزمینی در عمق ۱۶ متری سطح زمین، و با مساحتی بیش از ۱۰٬۰۰۰ مایل مربع، به یکی از جاذبه‌های گردشگری در کیش تبدیل شده است. هزینه ورودی آن ۱۰۰٬۰۰۰ ریال می‌باشد .

 


چگونه به کیش برویم ؟

هواپیما یکی از روش ها سفر به جزیره کیش است و بیشتر افراد از این طریق به جزیره می روند ، فرودگاه بین‌المللی کیش تنها فرودگاه جزیره کیش است. پرواز تهران به کیش حدود یک ساعت و نیم بوده و معمولاً شامل یک وعده غذایی سبک است ، با قطار نیز می توانید به کیش بروید ، انتهای خط منتهی به جزیره کیش توسط قطار، صرفاً شهر بندرعباس می‌باشد و پس از آن به وسیله اتومبیل (غیرمستقیم) و یا هواپیما می ‌توان به جزیره کیش سفر کرد ، بسیاری افراد نیز با اتومبیل شخصی به این جزیره زیبا سفر می کنند ف با سفر به یکی از بنادر لنگه، آفتاب و یا چارک می‌توان از طریق دریا وارد جزیره کیش شده و خودروی شخصی خود را نیز به جزیره کیش انتقال داد ، کشتی نیز یکی دیگر از راه های دسترسی به کیش می باشد ، از طریق بنادر لنگه، آفتاب و یا چارک می‌توان به صورت مسافری با کشتی‌ وهای باربری و یا مسافربری به جزیره کیش سفر کرد.

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 26 امتیاز دهنده به معرفی جزیره کیش
معراج گشت آسمان