لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

مراکز خرید در کیش

مراکز خرید در کیش

علاوه بر طبیعت زیبا، ساحل‌های مرجانی، آب‌های زلال و برنامه‌های ویژه شب‌های کیش ، پاساژها و مراکز خرید این جزیره از جمله برنامه هایی هستند که می توانید در سفر خود به جزیره زیبای کیش بگنجانید و خرید بسیار ایده آلی را انجام دهید ، توصیه ما برای شما مسافران کیش که قصد خرید از مغازه‌های این جزیره در تور کیش را دارید این است که کاملا به قیمت‌های اجناس مورد نظر در شهر خود واقف باشید تا بتوانید با اجناس بازارهای کیش مقایسه کنید و خریدی مناسب داشته باشید، زیرا برخی اجناس نه تنها ارزان‌تر نیستند بلکه گران‌تر از اجناس شهر شما نیز هستند ، همچنین به علت نزدیکی بیش‌تر بازارها و پاساژها در کیش سعی کنید تا جایی که می‌توانید اجناس و قیمت‌های این بازارها را با هم مقایسه کنید.

کیش یکی از بهترین جزیره های ایران برای تفریح ، خرید و گشت و گذار است

معرفی مراکز خرید در کیش

مرکز خرید سارینا ۱ 

این مرکز خرید در کیش یکی از بازارها و مراکز خرید کیش است که در زمینی به مساحت حدودا ۵۳۰۰ مترمربع، در ده طبقه که دو طبقه آن تجاری و مابقی آن پارکینگ و اداری است،احداث شده است، این مرکز خرید در اراضی شرقی جزیره زیبای کیش، بلوار خیام، روبروی هتل ارم واقع شده است. نزدیکی و مجاورت این مجتمع به مراکز خرید جزیره ( مرکز تجاری کیش و پردیس ۱ و۲) و هتل ها (ارم و داریوش) رستوران ها و چشم انداز رو به دریا از محاسن بزرگ این مجـــتمع به شــمار می آید. این مرکز خرید معمولا دارای جنس های اصل و با بهرترین قیمت. ها در خدمت گردشگران است .

 

بازار مروارید 

این مرکز خرید یک طبقه دارای ۱۲ درب ورودی و ۸ بازارچه است که هر کدام دارای نام‌های ایرانی هستند، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، آریا، ایران، و بیستون. معماری این مرکز خرید نیز بر اساس معماری بناهای باستانی و هخامنشیان ساخته شده است ،  افراد می‌توانند پوشاک، مواد غذایی، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و دیگر وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنند.  در این بازار زیبا یک رستوران، یک کافی‌شاپ و یک کافی‌نت نیز وجود دارد ، ساعت کار هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می باشد .

 

بازار مریم کیش

مرکز خرید مریم کیش یکی از مراکز قدیمی خرید در جزیره کیش است که در سال 1369 بصورت بازارچه روباز در مساحتی حدودا 6 هزار متر مربع بنا شده است ، این بازار 52 غرفه دارد که با نمایی سنتی در خیابان فارابی واقع شده است و تقریبا جز بازارچه های کوچک کیش به حساب می آید ، تقریبا تمام غرفه های این بازار به غیر از تعداد معدودی به فروش پوشاک، چمدان مسافرتی، کیف وکفش اختصاص یافته است.

 

بازار ونوس کیش

این بازار در زمینی به مساحت 26500 متر مربع، در دو طبقه و در شرق جزیره در سال 1375 به بهره برداری رسیده است ، هم اکنون این بازار دارای 310 مغازه می‌باشد که بیشتر فروشگاههای آن در طبقه همکف واقع شده اند و در طبقه فوقانی بازار ونوس بیشتر دفاتر اداری و خدماتی، رستوران و... مشغول به خدمات رسانی به مسافرین جزیره کیش می باشند ، این بازار بیشتر پوشاک زنانه ومردانه و بطورمحدود فروش سایر محصولات خانگی را عرضه می‌کند ، این بازار یکی از مدرنترین مراکز خرید در کیش محسوب می شود .

 

مرکز خرید دامون

 این مجتمع تجاری-خدماتی شامل ۹۸ غرفه تجاری و ۱۰ غرفه خدماتی، و یک طبقه فودکورت و رستوران است ، اجناس این مرکز خرید مشابه دیگر اجناس در مراکز خرید نام برده هستند، مانند انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، تلفن همراه، لپ‌تاپ و کامپیوتر و غیره ، طبقه دوم ( این مرکز شامل طبقه همکف، اول و دوم است) شامل یک پیست اسکیت روی یخ است ،  وجود یک پیانو در مرکز خرید و آهنگ‌های گوش‌نواز آن فضای دلپذیری را ایجاد می‌کند .

 

مرکز خرید پانیز

این مرکز خرید ۲ طبقه دارای ۱۸۳ غرفه تجاری است که در زمینه‌های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، ساعت، مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، وسایل صوتی و تصویری، اسباب‌بازی، تلفن همراه، بدلیجات و موراد دیگر فعالیت می‌کنند ، همچنین در این مرکز خرید یک رستوران، کافی‌شاپ، فست‌فود و کافی‌نت وجود دارد ، زمان کار هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر، و از ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب می باشد .

 

بازار پردیس 2 کیش

بازار پردیس دو از زیباترین و در دسترس ترین مراکز خرید کیش بشمار می آید ، این مرکز خرید بین المللی در نوار ساحلی جزیره زیبای کیش در سال 1378 در مساحت 22 هزار مترمربع افتتاح شده است ، موقعیت استثنایی و محیط زیبای داخل بازار و تنوع خدمات موجب حضور اکثر برندهای معتبر خارجی لوازم خانگی، کفش و پوشاک، عطریات و لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، کالای کودک و... شده است. این بازار در سه طبقه و 200 واحد تجاری در حال خدمت رسانی هستند.

 

بازار پردیس یک کیش

بازار پردیس یک یکی دیگر از مراکز خرید کیش و جزء بهترین بازارهای کیش به حساب می آید که در زمینی به مساحت 12000 متر مربع، در دو طبقه، در شرق جزیره کیش در سال 1371 به بهره برداری رسیده است ، بازار پردیس کیش یکی از قدیمی ترین و بزرگترین  مرکز خریدهای جزیره کیش است که به سبک اروپایی و با مشاوره مشهورترین معماران فرانسوی ساخته شده است ، هم اکنون این بازار دارای 228 غرفه فعال می‌باشد ، که در ضمینه های انواع مختلف پوشاک، وسایل صوتی وتصویری، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفنهای همراه،کیف وکفش، ساعت، مکمل های غذائی، سیستمهای کامپیوتری، تعمیرات موبایل، آژانسهای مسافرتی، شعب بانکها هستند ، درضمن یک رستوران، چایخانه سنتى و کافی‌شاپ و کافی‌نت نیز در این بازار وجود دارد ، اکثر توریستهایی  که قصد خرید از جزیره کیش را دارند به این بازار مراجعه می‌کنند چون بازار پردیس یک اجناسی با قیمت‌های متوسط و اغلب با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه میدهد ، این بازار بین خیابان فردوسی وبلوار رازی قرار دارد .

 

بازار دیپلمات کیش

بازار تجاری و اداری دیپلمات در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع و در پنج طبقه  که دو طبقه تجاری و دو طبقه اداری و در طبقه آخر دو واحد رستوران بزرگ می‌باشد که درشرق جزیره کیش قرار دارد ، این بازار دارای ۱۱۹ غرفه است. از محاسن مهم این بازار، نزدیک بودن به هتل ها و مراکز تجاری جزیره، چشم انداز رو به دریا و همچنین فضای سبز و دل انگیز بیرونی آن را میتوان برشمرد.


معراج گشت آسمان مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی


 

 

 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 17 امتیاز دهنده به مراکز خرید در کیش
معراج گشت آسمان