لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

اجاره خودرو در دبی

اجاره خودرو در دبی

خیلی از افرادی که به شهر دبی سفر می کنند به ویژه گردشگران نوروز به این فکر می کنند با توجه به وجود مناطق گردشکری بسیار در دبی چگونه در این شهر خودرو کرایه کنند تا راحت تر بتوانند به نقاط مختلف دبی رفت و آمد کنند . در این مقاله قصد داریم تا شما گردشگران عزیز را با شرایط و نحوه اجاره خودرو در تور امارات دبی بیشتر آشنا کند تا اگر در تور دبی هوس رانندگی به سرتان زد، اطلاعات کافی داشته باشید.

دبی یکی از قانون مند ترین شهر ها برای رانندگی است

گواهینامه در دبی

اولین چیزی که برای اجاره خودرو در دبی مورد نیازمان می باشد گرفتن گواهینامه بین المللی است تا شرایط اولیه کرایه کردن خودرو را داشته باشیم . اجاره خودرو در دبی برای ایرانی ها ممکن است کمی دشوار باشد زیرا ایرانی ها کمتر حساب ویزا کارت یا مستر کارت دارند تا اعتبار آن ها سنجیده شود و بتوانند خودرو اجاره کنند .

 

برای اجاره خودرو شما باید گواهینامه بین المللی داشته باشید و برای این کار می توانید به آژانس هواپیمایی بروید یا مستقیما به سازمان گردشگری و اتومبیرانی جمهوری اسلامی ایران مراجه نمایید که شعبات زیادی در سراسر شهر دارد .

 

مدارک مورد نیاز جهت اخذ گواهینامه بین المللی : 

 

گواهینامه رانندگی معتبر جمهوری اسلامی ایران با اعتبار حداقل یک ماه و سه روز ، برای دریافت گواهینامه رانندگی بین‌المللی یک ساله 

 

گواهینامه رانندگی معتبر جمهوری اسلامی ایران با اعتبار حداقل سه سال ، برای دریافت گواهینامه رانندگی بین‌المللی سه ساله 

 

یک قطعه عکس تمام رخ (3*4 ) با حجاب اسلامی برای بانوان 

 

ارائه گواهینامه رانندگی بین‌المللی قبلی ( در صورت معتبر بودن ) 

 

ارائه اصل یا تصویر صفحه اول گذرنامه 

 

تکمیل فرم درخواست ( فارسی و لاتین - تاریخ تولد لاتین باید به میلادی درج گردد ) 

 

پرداخت مبلغ بر اساس تعرفه تعیین شده

 


نحوه اجاره خودرو در دبی

خودرو ها در دبی در کلاس های اکونومی ، مینی ، بزرگ ، شاسی بلند و لاکچری برای شما ارائه می شوند که هزینه آنها از 70 درهم شروع می شود و در برخی از موارد تا 2000 درهم نیز میرسد که بسته به نوع ماشین و امکاناتی که ماشین دارد از جمله جی پی اس ، بیمه و ..... هزینه متغیر می شود .

 

شرکت های اجاره خودرو

شرکت های اجاره اتومبیل بسیاری نظیر Europcar ، National ، avis ، Dollar ، Sixt در دبی نمایندگی دارند که شما گردشگران عزیز میتوانید حضوری و یا از طریق وب سایت های آنها مواردی از جمله ماشین مورد نظر ، مدت اجاره خودرو ، زمان تحویل گرفتن ، محل تحویل گرفتن ، زمان تحویل دادن و محل تحویل دادن را تعیین و رزرو نمایید .

 


اجاره خودرو در دبی برای ایرانی ها

شرکت های اجاره خودرو دبی هنگام بستن قرار داد مبلغی را به عنوان ودیعه از شما دریافت می کنند که بعد از تحویل ماشین و استعلام خلافی و عوارض عبور مبلغ باقیمانده را به حساب شما واریز می کنند که این کار نیاز به یک حساب بین المللی تایید شده visa یا mastercard دارد که متاسفانه برای هموطنانمان این گزینه بسیار مشکل ساز می باشد .

 

شما می توانید به صورت حضوری به محل یا شعبه شرکت اجاره خودرو بروید و اعتماد آن ها را جلب کنید ولی چون در این مورد تضمینی وجود ندارد این گزینه را به شما پیشنهاد نمی کنیم و لازم به ذکر است که در این مطلب بهترین راه حل برای اجاره بی دردسر خودرو در دبی  برای شما عزیزان توضیح داده ایم .

شما میتوانید به شعب شرکت Europcar در ایران مراجعه نمایید تا با پرداخت پول به ریال ماشین و امکانات مورد نظر خود را رزرو نمایید و فقط در دبی ماشین خود را تحویل بگیرید . رای اجاره خودرو از این شرکت شما نیاز به گواهینامه بین المللی و پاسپورت دارید .

برای اینکه از این امکانات و سایر جاذبه ها و تفریحات این شهر بی نظیر لذت ببرید می توانید با تور دبی 7 شب و 8 روز مدت زمان بسیار خوبی را در دبی سپری کنید و می توانید برای سفری لوکس و خاطره انگیز که حتی در محل اقامت تان هم اوقات فراغت عالی را سپری کنید با تور دبی هتل 5 ستاره سفر کنید.


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 35 امتیاز دهنده به اجاره خودرو در دبی
معراج گشت آسمان