لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

فستیوال تومارولند 2018 ( Tomorrowland Festival )

فستیوال تومارولند 2018 ( Tomorrowland Festival )

شاید کمتر کسی را بتوان پیدا کرد که به موزیک الکترونیک علاقه داشته باشد ولی با فستیوال تومارولند " Tomorrowland Festival " آشنایی نداشته باشد . فستیوال موزیک تومارولند ، یکی از بزرگ ‌ترین و مشهورترین فستیوال‌ های موسیقی در دنیا می باشد که در سال 2017 میلادی با تفاوت‌ های زیادی در شهر دبی برگزار گردید و هزاران گردشگر را به این شهر کشاند و امسال نیز همچنان این فستیوال بزرگ را مثل پارسال در شهر ابوظبی خواهیم داشت ، در ادامه با ما باشید تا با جزئیات و اطلاعات بیشتری از این فستیوال را در اختیارتان بگذاریم .

فستیوال موزیک تومارولند ، یکی از بزرگ ‌ترین و مشهورترین فستیوال‌ های موسیقی در دنیا می باشد

معرفی تومارولند 2018

یک جشنواره موسیقی الکترونیک است که در بلژیک برگزار می گردد و فستیوال Tomorrowland برای اولین بار در سال 2005 میلادی اتفاق افتاد و از آن زمان به یکی از بزرگ ترین و مشهورترین جشنواره های موسیقی جهان بدل گردید و در حال حاضر برای دو تعطیلات آخر هفته و در دو مرحله به طول می انجامد و ضمنا بلیط های آن تنها در چند دقیقه به فروش جهانی می رسد . این فستیوال بزرگ اولین باری که اجرا شد که میزبان آمین ون بوورن ، اکسل ، مارکو بیلی ، فرد بیکر، دیوید گویتا ، Ruthless و دی جی زانی بود و اما در آخرین لحظه که قرار بود مدونا در جشنواره حضور یابد جشن کنسل شد و در سال 2006 میلادی بخش اصلی بر عهده بند Atari Babies بود .

 

فستیوال دبی

 


یونایت ویت تورمارولند چیست؟

یک فستیوال مشهور بین‌ المللی موسیقی الکترونیک دارای طرفداران زیادی که هرساله در ماه جولای در شهر بوم بلژیک و به طور همزمان در 7 کشور مهم از جمله شهر دبی برگزار می ‌گردد که امسال نیز صدها توریست و گردشگر روانه تور امارات در ابوظبی می شوند .


فستیوال تومارولند از سال 2005 میلادی هرساله برگزار می گردد و شاهد صدها هزار طرفدار و توریست از سراسر دنیا برای شرکت در این فستیوال به شهر بوم بلژیک خواهد بود .

 

 همچنین بسیاری از علاقه مندان از کشورهای مختلف برای اقامت به شهر دبی می ‌آیند تا شاهد اجرای برنامه از سوی مشهورترین دی‌ جی‌ های دنیا همچون Armin van buuren ،  above and beyond ، hardwell و ... در ابوظبی امارات باشند که واقعا تجربه ای بی نظیر برای شما عزیزان به یادگار خواهد گذاشت . 

فستیوال تومارولند


فستیوال تومارولند 2018 میلادی علاوه بر کشور بلژیک در شهر ابوظبی و کشور های : مکزیک ، ایتالیا ، لبنان ، مالت ، اسپانیا و تایوان برگزار می گردد و شما علاقه ‌مندان به موزیک رقص الکترونیک می‌ توانید با حضور در تور دبی اقامت داشته باشید و به وسیله ترانسفر از درب هتل تا شهر ابوظبی و منطقه یاس در امارات حضور پیدا کنید .

 

این کشورهایی که در بالا ذکر شد به طور همزمان با کشور بلژیک شاهد پخش مستقیم اجراهای دی جی‌ های معروف و مورد علاقه تان در ابوظبی امارات  را دارند .

 

ضمنا یادآور شویم که برگزاری این فستیوال در کشورهای نام برده شده که به نوعی شبیه ‌سازی این فستیوال است که برگزار می گردد در کشور بلژیک است با نام UNITE with Tomorrowland شناخته شده و شهرت جهانی دارد و بهترین فرصت برای علاقه‌ مندان به موزیک الکترونیک برای شرکت در این فستیوال بزرگ است .


در ضمن دی جی‌ های معروف و مطرحی در دنیا که تعدادشان هم کم نیست در این فستیوال حضور دارند جشنواره تومارولند بلژیک در تاریخ 6 مرداد 1397 در شهر ابوظبی از ساعت 2 ظهر الی نیمه شب برگزار می شود که خاطرات بی نظیری برای شما عزیزانی که قصد شرکت در این فستیوال در کشور امارات را دارید به یادگار بگذارد .


جشنواره تومارولند ( Tomorrowland ) با فهرست عالی برنامه های متنوع خود که نسبت به سایر رویداد های موسیقی و رقص الکترونیک بی نظیر و فوق العاده می شود ، تجربه فوق العاده ای از اجراهای عالی روی صحنه در دنیا مشهور است .

 

تومارولند دبی

 

دی جی ها ، تهیه کنندگان و هنرمندان مشهور جهان با اجراهای خود روی 15 سن شگفت انگیز با دکوراسیون هایی از آتشفشان های فعال تا پروانه های انفجاری ، شهر بوم بلژیک و کشورهای دیگر آن که برگزاری آنلاین دارند را تحت تاثیر خود در می آورند .

 

در این جشنواره طعم تمام موسیقی های الکترونیک ، از تکنو تا مینیمال را بچشید و طراحی مکان برگزاری این جشنواره به گونه ای است که احساس می کنید به یک دنیای دیگری از امکانات بی پایان قدم گذاشته اید که اگر شما گردشگران پارسال در این فستیوال در دبی شرکت کردید این همه توصیفات را بخوبی درک می کنید .

 

این جشنواره که بلیط های آن هر ساله بلافاصله به فروش می رسند میزبان هزاران علاقمند به موسیقی الکترونیک را که از سراسر جهان به این شهر و کشورهای دیگری که در بالا ذکر کردیم سفر می کنند ، می باشد .


همچنین سالانه تقریبا 180 هزار بلیط آن به سرعت توسط علاقه ‌مندان به موزیک الکترونیک که از سراسر دنیا دور هم جمع شده ‌اند خریداری می‌ گردد و در ضمن این فستیوال امسال با تم Amicorum  Spectaculum به معنی " دور هم دوستان " شناخته می ‌شود . فستیوال موسیقی تومارولند 2018 در 6 مرداد 1397 در کشورهای نام برده و در شهر ابوظبی برگزار خواهد شد که در ادامه می ‌توانید لیست این کشورها و محل برگزاری را در زیر مشاهده نمایید .


و نکته اساسی شرکت در این فستیوال بزرگ موسیقی که شما گردشگران باید بدانید این است که : حداقل سن برای شرکت در این جشنواره 21 سال است مجاز به شرکت در جشنواره می باشند و بطور کلی  شرکت هر کسی که همان سال 21 ساله می شود در این جشنواه مجاز می باشد .

 

فستیوال تومارولند دبی

 

همچنین کشورهایی که فستیوال تومارولند 2018 همزمان با کشور بلژیک برگزار خواهد شد :


امارات : شهر ابوظبی ؛ محل برگزاری yas , yas island 


مکزیک : شهر مکزوکو سیتی ، Deportivo Lomas Altas


لبنان : بیروت ، Biel "The Parks Outdoor "


مالت :  مارسا ، Marsa Sports Ground


اسپانیا : بارسلونا ،  Can Zam


تایوان : تایپه ، Dajia Riverside Park

 

تومارولند ابوظبی


تور دبی 7 شب و 8 روز مدت زمان مناسب برای لذت بردن از همه ی تفریحات و جاذبه های شهر دبی

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 12 امتیاز دهنده به فستیوال تومارولند 2018 ( Tomorrowland Festival )
معراج گشت آسمان