لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162
امکانات هتل

  • رستوران
  • کافی شاپ
  • استخر روباز
  • پارکینگ
  • صندوق امانات
  • اینترنت در لابی
  • اینترنت در اتاق
  • تلویزیون ماهواره ای
  • استخر سرپوشیده
  • سونا و جکوزی
  • خشکشویی
  • سشوار
  • اتو
  • مینی بار
  • سرویس رفت و آمد خرید
  • خدمات ماساژ

اطلاعات تماس هتل

آدرس: Jl. Kartika Plaza, Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

تلفن: +62 361 751067

هتل discovery kartika بالی

درباره هتل

هتل دیسکاوری کارتیکا بالی :

هتل 5 ستاره لوکس Discovery Kartika در جنوب ساحل منطقه Kuta واقع شده است. این هتل دارای 318 اتاق مختلف، سوئیت و ویلاهایی لوکس در کنار ساحل می باشد.  هتل Discovery Kartika در زمینی با وسعت 8 هکتار قرار گرفته است که دارای شمار زیادی درخت های نارگیل می باشد و همچنین دارای رستوران های متنوع و امکانات ورزشی عالی می باشد و نیز نزدیک به مرکز خرید Discovery می باشد.

 

 مسافت کوتاه این هتل تا مراکز خرید، رستوران ها و انواع امکانات تفریحی Kuta باعث شده که این هتل یکی از راحت ترین مقاصد مسافرین برای گذراندن تعطیلاتشان شود.  

هتل Discovery Kartika در سال 2012 موفق به کسب جایزۀ گواهینامه عالی از Tripadvisor گردیده است.

 این هتل بهترین هتل ساحلی در منطقه Kuta می باشد.

 

◼︎ نواع اتاق های این هتل عبارتند از :

◆  107 اتاق Deluxe

94 اتاف Ocean Facing  

34 اتاقPrivate Garden

◆  29 اتاق Private Garden Pool View

◆  16 اتاق Ocean Front  

6 سوئیت Junior

  16 سوئیت Family

8 سوئیت Discovery

2 سوئیت Presidential  

6 ویلای Discovery Beachfront

◼︎ امکانات هتل دیسکاوری کارتیکا بالی :

 

● سالن آبگرم دیسکاوری (Discovery Spa):

به دور از فعالیت های ساحلی و ساختمان هتل، آبگرم دیسکاوری فضایی برای ریلکس و آرام شدن می باشد. این سالن درمانهای واقعی و ماساژهای مخصوص کودکان را برای مهمانان فراهم کرده است.

ماساژ درمانی، درمان های بدنی و ماساژ صورت با ترکیبی از تکنیک های غربی و شرقی قدیمی در سالن انجام می شود.

درمانگر های آموزش دیده و حرفه ای به آنچه که شما از یک سالن آبگرم احتیاج دارید واقف هستند. دوستان نزدیک و زوج ها می توانند در یکی از 7 اتاق دو نفره، که 5 تای آنها دارای حمام اختصاصی هستند ماساژ بگیرند. برای افرادی که علاقه مند به ماساژ تک نفره و آرامش بیشتر هستند 6 اتاق در نظر گرفته شده است.  مهمانان با سن کمتر می توانند از درمان های مخصوص کودکان لذت ببرند. برای بیشتر اختصاصی بودن، دو قسمت مختلف برای ماساژ آقایان و بانوان اختصاص داده شده است. هر قسمت دارای سونا و رختکن مخصوص به خود می باشد. سالنی در مجاورت سالن آبگرم برای ماساژ های سر، صورت، دست ها و پاها برای آرامش بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده است.

● سالن تناسب اندام :

مرکز تناسب اندام هتل با مدرن ترین تجهیزات برای ورزش های قلبی عروقی و مقاومتی تجهیز شده است. برای افرادی که می خواهند حس رقابت بیشتری را تجربه کنند زمین سرپوشیده اسکواش و تنیس روی میز و زمین تنیس روباز در نظر گرفته شده است. از دیگر امکانات سالن کلاس یوگا، بسکتبال در آب، سونا و ورزش های Crossfit می باشد.

● باشگاه کودکان :

باشگاه کودکان برای مشغول نگه داشتن و خوشحال کردن کودکان در طول اقامت خود تجهیز شده است. باشگاه دارای محدوده وسیعی از انتخاب ها، شامل بازی های زمینی، کتابخانه و فعالیت های مختلف می باشد. یک تیم نظارت حرفه ای برای مراقبت از بچه ها در باشگاه در نظر گرفته شده است.

هنگامی که کودکان احساس گرسنگی کنند می توانند غذای مورد نظر خودشان را از منوی مخصوص کودکان انتخاب کنند. استفاده از باشگاه برای مهمانان هتل رایگان می باشد و برای کودکان 5 تا 12 سال در نظر قابل استفاده می باشد.

ساعت کار باشگاه از 9 صبح تا 5 بعدازظهر می باشد. خدمات نگهداری از کودک با مدرک پزشکی و پرداخت هزینه اضافی در صورت درخواست مهمانان امکانپذیر می باشد.

 

◼︎رستوران های هتل دیسکاوری کارتیکا بالی :

رستوران The Pond :

 این رستوران به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته باز است و غذاهای بین المللی و آسیایی سرو می کند. ساعت سرو صبحانه بین 6 تا 10:30 است و بعد از آن رستوران از 11:30 تا صبح آمادۀ ارائۀ سرویس ناهار و شام است.  ظرفیت آن 128 صندلی در محیط سرپوشیده، 120 صندلی در فضای باز و 180 صندلی در تراس است.

 La Cucina :

این یک رستوران ایتالیایی در فضای باز است که شما می توانید مزه های خوش طعم ایتالیایی را در آنجا بچشید.ساعت کاری آن برای ناهار و شام از 12 ظهر تا 10:30 شب است با منظرۀ بی نظیر استخر و اقیانوس. ظرفیت آن 68 نفر می باشد.

● Tepan Noodle :

این یکی از رستوران های آسیایی خوب در بالی است که دارای میز Sushi & Sashimi با ظرفیت 8 نفر، میز Teppanyaki با ظرفیت 14 نفر و رستورانی با ظرفیت 64 نفر می باشد و ساعت کاری آن برای ناهار و شام از ساعت 12 ظهر الی 10:30 شب است.  -

 Theme Night Dinner :

این رستوران از ساعت 7 تا 10 شب باز است و هر شب منوی غذایی خاص خود را دارد. غذاهایی مانند : غذای دریایی، ایتالیایی، باربکیو   

● Sunset Lounge :

محیطی آرام با انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی و اسنک های سبک که هر روز از ساعت 09 صبح تا 01 بامداد باز است.  -  

● Kul Kul Pool Bar :

اگر به اسنک، ساندویچ، پیتزاهای سبک، بستنی و نوشیدنی های تازه در استخر علاقه دارید اینجا بهترین مکان است.

رزرو : 02145162

مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به هتل discovery kartika بالی
معراج گشت آسمان