لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

باز شدن سفارت کانادا در ترکیه

زمان باز پذیرش مجدد سفارت کانادا در ترکیه از تاریخ ۱۵ مرداد ماه ۹۹ اعلام گردیده است . البته ممکن است این تاریخ تغییر کند و به عقب تر بیفتد. سفارت کانادا در شهر های استانبول و آنکارا شروع‌به پذیرش ملیت های دیگر کرده است و در حال حاضر چند کشور را هنوز نپذیرفتهاست.  آژانس معراج گشت مجرب تور مسافرتی کانادا با بهترین قیمت و بهترین خدمات ،   برای صدور ویزا کانادا مراحل دشوار برای ایرانی ها گذاشته اند و ما پیشنهاد میکنیم بابت اخذ ویزا کانادا با کارشناسان ویزا آژانسمعراج گشت تماس حاصل فرمایید

با توجه به ویروس کرونا و در حالی که ساعات کاری و روزهای کاری سفارت کانادا در ترکیه به ترتیبی است ،  سفارت کانادا در ترکیه تعطیل شده است و در آن خدماتی به کاربران داده نمی شود و زمان اعلام شده نیز قطعی نمی باشد.

 

 

 

زمان دقیق باز شدن سفارت کانادا در ترکیه  :

به هر حال اگر شما هم متقاضی اخذ ویزای کانادا و قصد سفر به کانادا دارید  بهتر است این را بدانید که از نظر کارشناسان مهر پرواز به احتمال خیلی زیاد، سفارت کانادا در ترکیه از اواخر تیرماه شروع به کار می کند. این بدین معنی است که اگر شرایط به خوبی پیش برود، شما می توانید از اواخر تیر به بعد، برای سفر به ترکیه و استفاده از خدمات سفارت کانادا در استانبول و سفارت کانادا در آنکارا برنامه ریزی کنید. آژانس معراج گشت مجری تور کانادا با بهترین قیمت و خدمات در خدمت شماست

همانطور که می دانید سفارت کانادا در ایران از سال ۱۳۹۱ دیگر هیچ فعالیتی ندارد و به همین دلیل بسیاری از افرادی که قصد دارند تا به هر بهانه ای از جمله برای انگشت نگاری به این سفات بروند می بایست راهی یکی از کشورهای همسایه همچون ترکیه، امارات، گرجستان، ارمنستان و آذربایجان شوند تا بتوانند کار های خود در سفارت انجام دهند.

نکته قابل ذکر این است که سفارت کانادا در باکو آذربایجان و دبی، اکنون باتوجه به شرایط ویروس کرونا، در حال فعالیت است و در ترکیه نیز از تیرماه فعالیت این سفارتخانه در ترکیه آغاز می شود. اما تنها مشکلی که برای هموطنان در حال حاضر وجود دارد این است که همچنان مرزهای هوایی و زمینی میان ایران و این کشورها باز نشده است و در نتیجه تا روز بازگشایی می بایست صبور ماند.


زمان باز شدن سفارت کانادا برای ایرانی ها :

شاید جالب باشد یدانید که اول از اکثر متقاضیان ایرانی اخذ ویزای کانادا به سفارت این کشور در استانبول و همین طور آنکارا مراجعه می کنند. در همین جا لازن به ذکر است که آژانس معراح گشت مجری تور استانبول و تور آنکارا با بهترین قیمت در خدمت شما میباشد .

 

 

آدر سفارت کانادا در استانبول :

سفارت کانادا در استانبول در خیابان بویوک دره در منطقه لونت استانبول واقع شده است. سفارت کانادا در آنکارا نیز در خیابان جیناح آنکارا قرار گرفته است.  لازم به ذکر است که خدمات کنسولگری در سفارت کانادا در استانبول در روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 8:30 تا 12:30 به متقاضیان داده می شود. ضمنا خدمات بازرگانی آن در روزهای دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 8:30 تا 12 و از ساعت 12:30 تا 15:15 و در روزهای جمعه از ساعت 8:30 تا 13 ارائه می شود. در روزهای شنبه و یکشنبه نیز این سفارتخانه تعطیل است. در ضمن ساعات کاری سفارت کانادا در آنکارا در روزهای دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 تا 12 و از ساعت 12:30 تا 16:45 است. از طرفی این سفارتخانه در روزهای جمعه از ساعت 8 تا 12:30 دایر است و در روزهای شنبه و یکشنبه نیز تعطیل است.


آیا امکان لغو درخواست ویزا به علت شیوع کرونا و بازپسگیری پاسپورت در سقارت کانادا وجود دارد؟

بعضی از مراکز درخواست ویزا از جمله تعدادی از دفاتر شرکت وی اف اس گلوبال برای برگرداندن پاسپورت متقاضیان ویزا، همچنان باز هستند. البته این به معنی امکان کنسل کردن درخواست ویزا نیست. قوانین کشورها با هم متفاوت است.

 

 

 کرونا و درخواست ویزا: برخی سفارت‌ها امکان کنسل کردن درخواست‌های ویزایی که بعد از شیوع ویروس کرونا ارسال شده را فراهم کرده‌اند و برخی دیگر پرونده درخواست را ابطال نکرده و تنها پاسپورت را تا پایان قرنطینه به متقاضیان باز می‌گردانند.  کرونا و دریافت پاسپورت: بسیاری از سفارت‌ها برای تشویق مراجعین خود به ماندن در خانه امکان ارسال پستی پاسپورت به آدرس متقاضی را فراهم کرده‌اند.

برای اطلاعات بیشتر درباره تور ترکیه و تجربه سفری با خیال راحت و خوش در شهر آن: تور استانبول ، تور آنتالیا با کارشناسان معراج گشت در ارتباط باشید.

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 4 امتیاز دهنده به باز شدن سفارت کانادا در ترکیه
معراج گشت آسمان