لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

اسکله ابرا دبی

اسکله ابرا دبی

در سال های اخیر آوازه شهر زیبای دبی در جهان پیچیده است و گردشگران از سراسر جهان بخصوص کشورهای آسیایی به سمت شهر دبی همه ساله هجوم می آورند تا از تفریحات و زیبایی بی نظیر موجود در این شهر استفاده کنند ، شهری که به تازگی مدرنیزه شده و باب میل توریست ها و گردشگران قرار گرفته است . تور دبی به دلیل دارا بودن امکانات رفاهی و تفریحی خوب و قابل قبول و متنوع و همچنین آسمان خراش های محبوب و منحر به فرد این شهر مورد توجه عموم مردم بخصوص توریست ها قرار گرفته است .

 

انگیزه بسیاری از مسافران و  توریست هایی که به این شهر سفر می کنند ، با هم متفاوت است چون تعدادی برای خرید ، بعضی دیگر برای استراحت و تفریح و برخی هم برای کسب تجارب نو شهر دبی را به کشور های دیگر ترجیح می دهند در ضمن دبی شهری است که در آن سنت و مدرنیته در کنار هم به زیبایی و تعادل قرار گرفته‌ است . ضمنا دبی شهری است که از پدید آمدنش و زبانزد شدن آن در سراسر دنیا زمان زیادی نمی‌ گذرد ، اما با این وجود با پیشرفت روز افزون و چشمگیری در بین مسافران دارد و این خود به یکی از شهرهای مدرن و البته یکی از مقاصد گردشگری مهم و پرطرفدار در دنیا نام گرفته است ، به موجب همین امر، گردشگران بسیاری در طی چندین سال به این سرزمین لوکس سفر می ‌کنند . که پیشنهاد ما برای گذراندن اوقات فراغت سرگرم کننده و تعداد روزهای مناسب انتخاب تور دبی هتل 5 ستاره و تور دبی 7 شب است.

اسکله ابرا یکی از دیدنی ترین مکان های توریستی در شهر دبی است

معرفی اسکله ابرا دبی

این اسکله مکانی بسیار زیبا و آرامش بخش و معروف در شهر دبی می باشد که ما در این مقاله تاکید می کنیم که از این مکان توریستی حتما دیدن کنید و در ضمن این اسکله در منطقه قدیمی دبی واقع شده است و مسافران با استفاده از قایق های چوبی که در این مکان تعبیه شده است ، به دیدن اطراف این اسکله می روند . شما گردشگران با کرایه یک قایق می توانید از انتهای بستکیه تا بازار طلای معروف دبی ، یک سفر کوتاه آبی مهیج را تجربه نمایید ، این قایق شما را از کنار مناظر چشم نواز زیبا و تکرار نشدنی زیادی عبور می دهد  و قایق هایی که از اسکله حرکت می کنند به سمت ایستگاه بازار قدیمی دیرا حرکت می کنند .

 

کلا تمام این مسیر ۵ دقیقه بیشتر طول نمی کشد و زمان کاری در اسکله از ۵ صبح تا نیمه های شب در این منطقه است و هر ۵ دقیقه یکبار یک قایق در این مسیر حرکت می کند  و ضمنا اسکله ابرا در یک منطقه تاریخی در شهر دبی در کشور امارات متحده عربی واقع شده است و ضمنا اسکله ابرا دبی منطقه ای است که برای دوچندان شدن لذت سفرتان و استفاده پر از هیجان از قایق های چوبی استفاده می شود .

 

اسکله ابرا دبی یکی از مناطق گردشگری دبی به شمار می رود و تعدادی قایق چوبی در کنار این اسکله همیشه به چشم می خورد و اینکه این جاذبه در یک منطقه تجاری در شهر دبی واقع شده است که اکثر مسافران در این منطقه می توانند برای خرید انواع فروشگاه های متنوع و سوپر مارکت ها استفاده و شما از کافه ها و رستوران های زیادی که تعبیه شده است لذت ببرند و همچنین ادارات مشهور بانک مرکزی شهر دبی و بازارهای قدیمی در این اسکله ابرا دبی قرار دارد .

 

اسکله ابرا در دبی


امکانات اسکله ابرا دبی

در اسکله ابرا ، خود را برای یک سفر لذت بخش و تکرار نشدنی در یک قایق سنتی چوبی آماده کنید و اینکه اسکله ابرا یک منطقه تاریخی در دبی است که تعداد زیادی قایق چوبی برای تفریح شما تعبیه شده و امتحان کردن آن برای یک بار تجربه ای جالبی برایتان خواهد بود .  این قایق چوبی شما مسافران عزیز را از کنار مناظر چشم نواز زیادی عبور می دهد و اسکله ابرا در خیابان 3A در بور دبی ، جنوبی ترین قسمت رود شهر دبی قرار دارد و طی این مسیر 5 دقیقه طول می کشد و کرایه آن تنها 1 درهم می باشد .


اسکله ابرا یکی از دیدنی ترین مکان های توریستی در شهر دبی است که در سواحل خلیج فارس قرار دارد ، آب و هوای این منطقه بسیار مطبوع است و حتی در فصل سرد زمستان هم محلی برای تفریح و سرگرمی توریست ها و بازدید کنندگان می باشد . ضمنا گردشگران و مسافران می توانند سوار بر قایق های چوبی و سنتی از آب های نیلگون خلیج فارس دیدن کنند و قایق‌ سواری در مسیر اسکله ابرا به سمت بازار پارچه ‌فروشان و گالری‌های هنر حرکت کنند ، در نهایت شما مسافران می توانید پس از اسکله ابرا از بازار طلا که این نیز جزو مناطق گردشگری دبی محسوب می شود  نیز دیدن کنند . نزدیکترین ایستگاه مترو به این اسکله ، ایستگاه مترو الغبیبه است که یکی از ایستگاه های خط سبز متروی دبی است و تنها 5 دقیقه مسیر پیاده روی آن تا اسکله مسافت دارد .

 


معراج گشت آسمان مجری مستقیم تور امارات سفری خوش و خاطره انگیز را برایتان آرزو مند است.

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به اسکله ابرا دبی
معراج گشت آسمان