لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

معرفی کلاب های دبی

معرفی کلاب های دبی

یکی از سرگرمی های باب میل و پرطرفدار در بین جوانان رفتن به کلاب ها و خوش گذراندن می باشد که ما در اینجا معروفترین کلاب های شبانه را به شما میهمانان که عاشق سرگرمی و شب زنده داری هستید معرفی می کنیم . اگر می خواهید نوروز امسال را به رقص و پایکوبی بگذرانید کافی است در تور دبی  شرکت کنید و به یکی از این کلاب ها بروید. 

تور دبی هتل 5 ستاره سرگرمی و تفریحات بی نظیری را برایتان رقم می زند که ممکن است حتی بخواهید تمامی زمان اوقات فراغتتان را مشغول تفریحات داخل هتل باشید ولی ما لیستی از بهترین و معروفترین کلاب های دبی را برایتان جمع آوری کرده ایم.

کلاب کاوالی

بهترین کلاب های دبی

کلاب وایت دبی ( White Dubai )

 

کلاب وایت دبی ( White Dubai ) یک کلاب لوکس در بالای پشت بامی ساخته و طراحی شده است که ویویی بسیار فوق العاده و نمایش 360 درجه از منظره پائورامای شهر دبی را به شما نشان می دهد ولی این کلاب در ماههای سرد دبی قابل استفاده نمی باشد و نکته قابل توجه آن است که همواره در اینجا یکی از خوانندگان دنیا حضور دارد و معروفترین دی جی ها از هر کشوری به این کلاب دعوت می شوند و همچنین فضاهای VIP  نیز دارد .

 

کلاب وایت دبی

 

کلاب " Cirque Le Soir "

کلاب Cirque Le Soir یکی از معروفترین کلاب های دبی میباشد که بسیار بزرگ و پرطرفدار بوده و همه خودشان را برای دوشنبه شب ها آماده می کنند که شب خوبی را بگذرانند و اگر شما دعلاقمند به هیپ هاپ هستید گزینه مناسبی است ، در این کلاب انواع مدل ها ، دلقک ها ، کوتوله ها ، آتش بازی های مختلف ، انسانهایی مشابه کمانداران با اسلحه ها و شمشیر و افرادی با لباس هایی برگرفته از شخصیت های بنام در فیلم ها را می توانید مشاهده کنید .

 

کلاب Cirque Le Soir دبی

 

کلاب آرمانی پرایو ( Armani Prive )

کلاب معروف آرمانی پرایو ( Armani Prive ) پر از زرق و برق و بنام در برج خلیفه واقع شده است و یکی از لوکس ترین کلاب های دبی بشمار می رود و نکته جالب در آن این است که شما می توانید در اجرای زنده DJ  های معروف را زنده و از نزدیک تجربه کنید .

 

کلاب آرمانی پرایو دبی

 

کلاب " The Act "

کلاب معروف The Act در خیابان لوکس شیخ زاید واقع شده است و در میان ساکنین و گردشگران از شهرت بالایی برخوردار است و شما می توانید علاوه بر سرو شام به تماشای نمایش های متنوع در این کلاب بنشینید .

 

کلاب The Act دبی

 

کلاب " Billionaire Mansion "

اگر قصد رفتن به کلاب Billionaire Mansion مشهور را دارید حتما باید لباس های خاص و کلاسیک خود را به تن کنید زیرا این کلاب میزبان بزرگان و افراد معروف زیادی از سراسر دنیا می باشد ، این کلاب زیبا برگرفته از نمایش های ویژه ، نورپردازی ، رنگ ها و موسیقی در کنار سفارش غذا لذت حضورتان را دو چندان می کند .

 

کلاب Billionaire Mansion دبی

 

کلاب کاوالی ( Cavalli Club )

کلاب کاوالی ( Cavalli Club ) و رستوران بی نظیر آن توسط طراح موفق و بنام روبرتو کاوالی طراحی شده است و شما با قدم گذاشتن در این کلاب طراحی بی نظیری آن با لوسترها و نورپردازی شگفت انگیزش حیرت زده خواهید شد و با انتخاب این کلاب می توانید دنیایی از عطر و طعم غذاهای ایتالیایی و بین المللی را تجربه کنید و کوکتل مورد نظرتان را از منو فوق العاده آن سفارش دهید و با گوش نواختن به موسیقی ریتمیک و لذت بخش دی جی های بین المللی غرق در احساس شوید .

 

کلاب کاوالی دبی

 

کلاب پیپل بای کریستال ( People By Crystal )

کلاب پیپل بای کریستال ( People By Crystal ) در هتل رافلز دبی واقع شده است و پذیرای میهمانانش از روزهای سه شنبه تا شنبه می باشد و بیشتر مناسب و باب سلیقه افرادی است که قصد دارند کلاب خود را در کنار هتل شان داشته باشند .

شما با تور امارات شهر دبی می توانید به این شهر بی نظیر سفر کنید و با تور دبی 7 شب در تعداد روز های بیشتری از سفرتان لذت ببرید.

 


 

 

 


 

 

 

 

 

 

سوالات متداول بهترین کلاب های دبی

1- دیسکو دبی کجاست ؟


دیسکو دبی یکی از شهرهای بزرگ و مهم امارات متحده عربی است. شهر دیسکو دبی در منطقه دبی جنوبی واقع شده و مرکزیت آن برای صادرات نفت، مخازن نفتی، صنایع نفتی و پتروشیمی، حمل و نقل، گردشگری و تجارت بین المللی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در دیسکو دبی، شما می توانید از جاذبه های گردشگری مختلفی مانند برج خلیفه، برج العرب، جزیره پالم جمیرا، مجموعه مسابقات اسب سواری مربعان، پارک آبی و واقعیت مجازی، موزه دبی، بازارچه های محلی و مراکز خرید لذت ببرید. همچنین، دیسکو دبی یک شهر بسیار پویا است که برای کارآفرینان، شرکت های بین المللی و سرمایه گذاران جذاب است.

2- بهترین دیسکو ایرانی در دبی ، کلاب ایرانی دبی کدام اند ؟


در دبی، بسیاری از ایرانیان زندگی می کنند و بنابراین، بسیاری از کلوپ های شبانه با الهام از فرهنگ ایرانی وجود دارند. این کلوب ها معمولاً شامل موسیقی ایرانی و غربی، رقص و شادی، خوراکی های ایرانی و امکانات مرتبط با مجالس ایرانی مانند عروسی، نامزدی و جشن تولد هستند. بعضی از بهترین کلوب های ایرانی در دبی عبارتند از: کلوب پرشین درام: یک کلوب ایرانی با محیطی لوکس و طراحی زیبا که شامل موسیقی ایرانی و غربی و موزیکال برنامه های زنده می شود. کلوب مهر: یک کلوب شیک با طراحی خیره کننده و موسیقی ایرانی و غربی که شامل رقص و شادی است. کلوب رستگاری: یک کلوب با محیطی دلنشین و شیک که شامل موسیقی ایرانی و غربی و همچنین برنامه های زنده می باشد. کلوب مرصاد: یک کلوب با طراحی بسیار زیبا و شامل موسیقی ایرانی و غربی است که شامل رقص و شادی و برنامه های زنده می باشد. مهم است به خاطر داشته باشید که هر کدام از کلوب های ایرانی در دبی ممکن است تجربه متفاوتی را ارائه دهند، بنابراین بهتر است قبل از رفتن به هر کدام از آنها، نظرات و تجربیات سایرین را بررسی کنید.

مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 4.0 از 5 | از بین 22 امتیاز دهنده به معرفی کلاب های دبی
معراج گشت آسمان