لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

معرفی سینما های دبی

معرفی سینما های دبی

 

شهر دبی این روزها یکی از مدرن ترین و محبوب ترین شهرهای دنیا محسوب می شود و نه تنها از آسیا برای تفریح این شهر را انتخاب می کنند بلکه جزو انتخاب های اول اروپاییان هم برای گذراندن تعطیلات می باشد و اینکه اگر یه نگاه تجمیلی و کلی به شهر و کشورهای مختلف بیندازیم میبینیم که در جایی نیست که سینما رونق و طرفدار زیادی نداشته باشد . دبی نیز از جمله شهر هایی است که طرفداران بسیار زیادی برای دیدن فیلم در سینما دارد ، از ساکنان خود این شهر تا گردشگران و توریست هایی که به این شهر لوکس و زیبا سفر کرده اند ، همه از طرفداران سینما در دبی می باشند . تور دبی هتل 5 ستاره این امکان را به شما می دهد که در محل اقامت تان امکانت و تفریحات نامحدودی داشته باشید ولی یکی از تفریحاتی که گردشگران در تور دبی حتما در برنامه تفریحی خود می گذارند رفتن به سینما است ، دبی در چند سال اخیر شاهد انفجاری از ساخت و رونمایی از تعداد سالن های سینمایی در جهان بوده است .

دبی دارای یکی از برترین سینما های دنیا از نظر تکنولوژی می باشد

سینما ریل دبی

 

سینما ریل دبی ( Reel Cinema ) یک سینما فوق العاده لوکس که به شما این امکان را می دهد تا تجربه ای جدید و لذت بخش از تماشای بهترین و جدیدترین فیلم های روز دنیا را کسب کنید . این سینما با مبلمان های نرم و راحت و امکانات زیادی که برای مراجعه کنندگان و گردشگران تعبیه کرده است بسیار بنام و پرطرفدار بوده ، دارای 22 پرده نمایش فیلم است و بزرگترین مجتمع سینمایی THX در کل کشور امارات متحده عربی به شمار می رود .

 

سالن پلاتین سینما ریل :

 

این سالن مجلل ترین سالن سینما ریل است که  شامل یک اتاق خصوصی که با دیزاین فوق العاده لوکس از سنگ مرمر و مبلمان راحت چرم و فضایی آرام بسیار طرفدار در بین گردشگران دارد و در کنار تمامی صندلی های چرمی یک میز قرار داده شده که مهمانان در حین فیلم پذیرایی شوند .  ضمنا یکی از امکانات عالی آن این است که کنار صندلی ها دکمه ای قرار گرفته که با فشار دادن آن شخصی برای ارائه خدمات نزد شما می آید و نکته جالب این است که حتی به شما بالشت و پتو نیز در صورت نیازتان می دهند که با آسودگی و لذت فیلمتان را ببینید  و ما به شما قول می دهیم که تجربه ای تکرار نشدنی خود را در این سالن لوکس خواهید داشت .

 

سینما ریل دبی

 

اگر شما علاقه مند به تماشای فیلم در سینما ریل هستید زمانی که در برنامه سفرتان به مراکز خرید دبی را مشخص کردید ، فیلم مورد نظرتان را انتخاب کنید و از تماشای فیلم لذت ببرید .  سینما ریل 4 شعب در شهر دبی دارد که برای شما نام می بریم .

 

• سینما ریل دبی مال 
• سینما ریل دبی مارینا مال
• سینما ریل ساحلی 
• سینما ریل شعبه سیتی واک


سینما وکس دبی

سینما وکس دبی ( Vox Cinema ) پرچمدار مدرن ترین سینما از نظر تکنولوژی در دبی می باشد . شما می توانید تجربه ای هیجان انگیز را هنگام دیدن فیلم در این سینما بدست آورید زیرا این سینما یک سینمای 4D فوق پیشرفته است که صندلی های آن دارای امکاناتی همچون حرکت در جهات مختلف ، حرکت لرزشی یا ویبره ، شبیه ساز بارش باران و ... را دارد و این سینما خود نیز دارای امکاناتی همچون نورپردازی ، بارش باران و انتقال بو مطابق با اتفاق های درون فیلم را دارد .

 

سینما وکس دبی


شما می توانید برای دیدن فیلم مورد علاقه خود به شعب سینما وکس دبی (Cinema vox )  که در مناطق مارینا مال ، امارات مال ، سیتی سنتر دیره واقع شده اند مراجعه نمایید .  

 


سینما کودکان در دبی

در اکثر مراکز خرید دبی چندین سالن سینما وجود دارد که در آنها فیلم های روز دنیا اکران می شود و در این سینماها فیلم ها به زبان انگیلیسی پخش می شود و تماشای آن با کودکان و خانواده لذت دوچندان دارد .

 بسیاری از کارتون های تولید شده و فیلم های مناسب برای کودکان در این سینماها اکران میشود و کودکان با رفتن و دیدن این فیلم ها و کارتون ها لذتی باور نکردنی را تجربه می کنند و علاوه بر این سینماها ، سینماهای چند بعدی در شهربازی سرپوشیده دبی و مراکز تفریحی دبی وجود دارد و اگر قصد گردش و خرید را دارید سینماهای موجود در مراکز خرید دبی را انتخاب کنید تا خودتان مشغول خرید شوید و کودکتان در سینما فیلمی جذاب نگاه کند .

 


جشنواره فیلم کودک در دبی 

بزرگترین جشنواره فیلم کودک نیز در دبی برگزار می گردد و سومین جشنواره بزرگ فیلم کودک که بسیار باشکوه است در شهر دبی برگزار می شود . در این جشنواره 70 فیلم از 60 کشور جهان با بیش از 50 زبان برگزیده اکران می شوند که شما و کودکان نیز می توانید در این جشنواره شرکت کنید و این جشنواره جالب ترین و هیجان انگیز ترین تفریحی است و برای خانواده هایی که قصد تفریح با کودکانشان را دارند و این جشنواره در سینما وکس دبی از 27 آوریل تا 7 می برگزار می شود . 

 

در آخر نیز این را یاد آور می شویم که دبی دارای چند سینمای مدرن و چند پرده در کنار مراکز خریدش دارد و فیلم هایی که در این سینما ها اکران می شود فیلم های بروز سینما و فیلم های هالیوودی و خانه هنر می باشد . که با خرید تور امارات شهر دبی می توانید از دیدن فیلم در این سینماها لذت ببرید.و برای سپری کردن مدت زمان بیشتر در دبی از تور دبی 7 شب و 8 روز استفاده کنید.


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 1 امتیاز دهنده به معرفی سینما های دبی
معراج گشت آسمان