لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

مراکز خرید دبی

مراکز خرید دبی

دبی به دلیل داشتن مراکز خرید بزرگ و فراوان به مرکز خرید خاورمیانه شهرت دارد و وجود بزرگترین مراکز خرید در این شهر باعث شده تا گردشگران از سراسر دنیا برای خرید در برند های معروفی چون نایک ، آدیداس ، پلو و .....  با تور دبی به این شهر سفر کنند . در دبی شما میتوانید هم جنس ارزان پیدا کنید و هم گران زیرا در تمام فصول مراکز خرید آن دارای اجناس متوع می باشند . بهترین زمان برای خرید در دبی فستیوال زمستانه آن بین ماه های ژانویه تا اکتبر می باشد ولی به دلیل گران بودن بلیط آن بهتر است خود را چند ماه زود تر رزرو یا خریداری نمایید .

دبی مال بزرگترین مرکز خرید دنیا است

معروف ترین مراکز خرید دبی

مرکز خرید  دبی مال  ( Dubai Mall )

 

مرکز خرید دبی مال یکی از پر طرفدارترین و بزرگترین مرکز خرید دبی می باشد که شامل انواع فروشگاها و مغازه های رنگارنگ می باشد که با توجه به تنوع در رستوران های معروف و مواد خوراکی گرفته تا لباس از برند های مختلف و انواع زیور آلات و لوازم خانه و ... می باشد . دلیل زبانزد بودن این مرکز خرید در بین گردشگران، به دلیل داشتن مراکز تفریح بی شماری است که در خود جای داده است که شامل اسکیت روی یخ و آکواریوم بزرگ دبی مال و فوت کورت بسیار بزرگ و ... که شلوغ ترین مرکز خرید و تفریح جهان شناخته شده است .

 

دبی مال

 

مرکز خرید ابن بطوطه ( Ibn Battuta Mall )

این مرکز خرید معروف در دبی با شش تیمچه اصلی که سبک معماری هر تیمچه متفاوت به حال و هوای  سفرهایی که ابن بطوطه رفته است الهام گرفته و شامل معماری کشور های مصر ، هند ، چین ، اندلس ، پارس و تونس می باشد که جالب است بدانید که هر تیمچه محصولات خاص خود را می فروشند برای مثال در تیمچه هند فقط محصولات لباس ، کیف و کفش و یا تیمچه مصر فقط محصولات ورزشی ارائه می شود . در فود کورت این مجموعه نیز رستوران های محلی و سنتی از کشورهای مختلف را پیدا کرد و این مجموعه یکی از مراکز بزرگ و خیره کننده از فرهنگ های کشور های مختلف است که محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارد .

 

مرکز خرید ابن بتوته

 

مرکز خرید امارات مال ( Emirate Mall )

این مرکز خرید با معماری بی نظیر خود و شعبی بالغ بر 560 برند بین المللی از فروشگاه های لباس ، کیف و کفش ، لوازم و پوشاک ورزشی ، لوازم الکترونیک و لوازم خانگی و ... را در خود جای داده است و مطمئن باشید در هر سن و سلیقه ای که هستید  ، دست خالی از این مرکز خرید بیرون نخواهد آمد . نکته قابل توجه که گردشگران و مسافران را به سمت خود کشانده است مراکز تفریحی این مجموعه می باشد که شامل اولین سالن سرپوشیده اسکی در دبی به نام اسکی دبی و با سالن های متعدد بولینگ و بیلیارد ، چندین استخر و بیش از 90 رستوران و کافه های بین المللی با هر فرهنگ و ذائقه پذیرای شما مسافران و گردشگران می باشد .

 

امارات مال

 

مرکز خرید سیتی سنتر دیره ( Deira City Center )

به مرکز خرید لوکس و وسوسه انگیز سیتی سنتر خوش آمدید . حتی اگر قصد خرید نداشته باشید با وجود این همه مغازه و فروشگاه های پر زرق و برق حسابی خرید خواهید کرد . سیتی سنتر یکی از بزرگترین و پر تجمع ترین مراکز خرید دبی می باشد که چه در زمینه ی پوشاک و مد و چه در زمینه لوازم خانگی های معروف دنیا ، مثل : ایکیا IKEA و حتی در زمینه ی هایپر مارکت های زنجیره های دنیا مثل کارفور حرفی برای گفتن دارد و سیتی سنتر تنها یک مرکز خرید برای شما نیست بلکه یک مجموعه کامل از 370 فروشگاه مختلف ، 11 سالن سینمایی ، سالن بولینگ ، یک پارک تفریحی و بالای 50 رستوران و همچنین پارکینگ رایگان دارد .

 

دیره سیتی سنتر

 

مرکز مارینا مال ( Marina Mall )

دبی مارینا به دلیل نزدیک بودن به ساحل ، فضایی با چشم اندازی فوق العاده که در 4 طبقه و لازم به ذکر است رستوران ها و کافه های روباز و مشرف به ساحلش برای نفس تازه کردن و خوردن غذا یا قهوه ای دلچسب عالی و زبانزد گردشگران شده است و لازم به ذکر است که هتل 5 ستاره مارینا برای اقامت شما عزیزان درست در کنار این مرکز خرید واقع شده است . 

 

مارینا مال


تور امارات شهر دبی یکی از پرطرفدار ترین تور ها برای گردشگران سراسر دنیاست که ایرانی ها نیز از این قضیه مستثنی نیستند و سالانه از تهران و سایر شهر های ایران با تور دبی از شیراز و تور دبی از اصفهان به این مقصد سفر می کنند.


 

 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 2 امتیاز دهنده به مراکز خرید دبی
معراج گشت آسمان