لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162
امکانات هتل

  • رستوران
  • کافی شاپ
  • پارکینگ
  • اینترنت در لابی

اطلاعات تماس هتل

آدرس:

تلفن:

هتل آرامیس کیش

درباره هتل

هتل آرامیس کیش
 

هتل آرامیس کیش که یکی از محبوب ترین هتل های 4 ستاره کیش است. این هتل بیش از هر مساله دیگری به خاطر دسترسی ها و لوکیشن بسیار خوبی که در جزیره کیش دارد، معروف و محبوب شده است. با ما همراه باشید تا شما را با هتل آرامیس کیش آشنا کنیم و با هم لوکیشن، دسترسی ها و امکانات این هتل شناخته شده را بررسی کنیم.

هتل آرامیس کیش دقیقا کجاست؟
 

هتل آرامیس کیش در منطقه توریستی کیش یا دقیق تر بگوییم در نزدیکی میدان پردیس کیش واقع شده است. این بدین معنی است که دسترسی هتل آرامیس کیش به خیلی از جاذبه های توریستی کیش از مراکز تفریحی این جزیره گرفته تا مراکز خرید آن آسان است. مهمانان هتل آرامیس کیش به راحتی می توانند به مراکز خریدی مثل رویال مال کیش و مرکز خرید پردیس 2 دسترسی پیدا کنند. ضمن اینکه فاصله هتل آرامیس کیش با ساحل کیش و همین طور پلاژ آقایان خیلی کم است و مهمانان می توانند این فاصله را با پای پیاده ظرف مدت حدود 10 دقیقه طی کنند.

هتل آرامیس کیش چه امکاناتی دارد؟
 

هتل آرامیس کیش محیط بسیار آرام و خوبی برای اقامت شما عزیزان دارد. در هتل آرامیس کیش امکاناتی مثل رستوران، کافی شاپ، اینترنت وایرلس رایگان و همین طور یک لابی زیبا وجود دارد. اتاق های هتل آرامیس کیش همه امکانات لازم مثل سیستم گرمایشی، یخچال، تلویزیون و گاوصندوق را درخود جای داده اند. هر کدام از این اتاق های زیبا و راحت یک فضای نشیمن و یک حمام اختصاصی نیز دارند و هر کدامشان پنجره های بزرگ با پرده های ضخیم دارند.

هتل آرامیس کیش چه مزایایی دارد؟
 

هتل آرامیس کیش یکی از لوکس ترین هتل های 4 ستاره کیش است. این هتل با دسترسی های خوبی که دارد، به یک گزینه ایده آل برای اقامت توریستان ایرانی و خارجی تبدیل شده است. چراکه هتل آرامیس کیش به بیشتر مراکز تفریحی کیش، ساحل کیش و مراکز خرید کیش نزدیک است. اگر دسترسی های هتل و کیفیت خدمات در هتل برایتان در درجه اول اهمیت است و به دنبال رزرو یک هتل 4 ستاره در کیش هستید، ما اقامت در هتل آرامیس کیش را به شما پیشنهاد می کنیم.

رزرو : 02145162

مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به هتل آرامیس کیش
معراج گشت آسمان