لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162
امکانات هتل

  • استخر روباز
  • صندوق امانات
  • اینترنت در لابی
  • اینترنت در اتاق
  • تلویزیون ماهواره ای
  • سونا و جکوزی
  • خشکشویی
  • سشوار
  • مینی بار

اطلاعات تماس هتل

آدرس: جزیره قشم, بلوار شهید بهشتی -جنب رستوران نعیم ، هتل آرتا قشم .

تلفن:

هتل آرتا قشم

درباره هتل

اگر به دنبال هتل های خوب قشم هستید، هتل آرتا قشم یک پیشنهاد ویژه است. هتلی نوساز که در سال 1396 مورد بهره‌برداری قرار گرفته و از هتل های 4 ستاره جزیره قشم به شمار می‌رود. تلفیق معماری کلاسیک و معماری سنتی عربی در طراحی نما و لابی مجلل هتل، آن را تبدیل به یکی از هتل‌های خاص جزیره قشم کرده است. در لابی نیز می‌توانید از تلفیق معماری مدرن و کلاسیک لذت ببرید. این هتل 4 ستاره 48 واحد اقامتی دارد که با چیدمان و ظرفیت‌های متنوع به شما ارائه می‌شود که در 7 طبقه هتل واقع شده‌اند. این واحدهای اقامتی شامل اتاق خانوادگی، اتاق ماه عسل و اتاق وی آی پی هستند که به شکل اتاق دونفره و سوئیت یک خوابه به شما عرضه می‌شوند.

 

 

چشم‌انداز اتاق‌های رو به ساحل و آرامش خاصی که آبی خلیج فارس و صدای دل‌انگیز امواجش به ارمغان می‌آورد، این هتل را به هتلی دلنشین تبدیل کرده که در آن می‌توانید خاطرات خوبی با همسفرانتان بسازید. تمامی این واحدهای اقامتی، اسپیلت، تلویزیون، یخچال، در و پنجره‌های ضد انتقال صدا، اینترنت پرسرعت و سایر امکانات رفاهی را فراهم کرده‌اند تا اقامتی فراموش نشدنی را تجربه کنید.

 

 

غذاهای متنوع را می‌توانید در رستوران این هتل امتحان کنید، رستوران هتل آرتا در طبقه اول قرار گرفته و هر روز از ساعت 7 الی 10 صبح برای پذیرایی صبحانه رایگان در خدمت میهمانان است تا آنها با صرف یک صبحانه مقوی بتوانند روز خوبی را آغاز کنند و بتوانند با انرژی زیاد به طبیعت گردی و خرید بپردازند. برای رفع خستگی پس از فعالیت‌هایشان و یا داشتن یک ملاقات دوستانه و صرف یک نوشیدنی خوش طعم نیز می‌توانند سری به کافی شاپ 24 ساعته هتل بزنند و انواع دسر و قهوه را بچشند و لحظات خوبی همراه با همسفرانشان داده شوند. درصورتی که می‌خواهید در قشم، نشست و میتینگ داشته باشید نیز می‌توانید روی سالن کنفرانس هتل آرتا قشم حساب کنید و از پذیرایی از میهمانان خود در محیطی لوکس لذت ببرید.

 

 

برای رزرو سالن در قشم و دیگر شهرهای ایران و اجرای صفر تا صد مراسم می‌توانید با بخش تشریفات علاءالدین تراول تماس بگیرید.   از دیگر امکانات هتل آرتا قشم می‌توان به خدمات استقبال از مهمان، خدمات خشکشویی، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده اشاره کرد. اگر خودروی شخصی خود را به جزیره قشم برده‌اید نگران پارکینگ نباشید، چرا که هتل آرتا قشم، پارکینگ در دو فضای باز و مسقف دارد که میهمانان هتل می‌توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند. البته که با اقامت در این هتل 4 ستاره قشم، نباید نگران بروز هیچ مشکلی باشید چرا که پرسنل خونگرم هتل در تمامی مدت زمان اقامت، همراه شما خواهند بود.

 

 

برای رفتن به این هتل می‌توانید خود را به آدرس هتل آرتا واقع در بلوار شهید بهشتی برسانید. با اقامت در این هتل، علاوه بر نزدیک بودن به ساحل، به بسیاری از مراکز خرید و جاهای دیدنی قشم، سرزمین عجایب هفتگانه نیز نزدیک خواهید بود. با پنج دقیقه پیاده روی می‌توانید به مرکز خرید یک و دو، بازار ستاره و پارک ساحلی زیتون برسید و با طی مسافت 5 دقیقه‌ای با اتومبیل به اسکله شهید ذاکری (که شما را به بندرعباس و جزیره هرمز می‌رساند) خواهید رسید. برای تنوع بخشی به سفر خود می‌توانید از کارگاه‌های لنج سازی قشم در روستاهای اطراف به خصوص در روستای گوران بازدید کنید.

برای اطلاعات بیشتر از قیمت تور قشم با کارشناسان ما در تماس باشید 

بازدید از تنگه چاهکوه، دره ستاره ها و روستای لافت نیز سفری متفاوت برایتان در تور قشم خلق خواهد کرد. علاءالدین تراول، اقامتی خوش در هتل آرتا برای شما آرزو می‌کند. 

رزرو : 02145162

مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به هتل آرتا قشم
معراج گشت آسمان