لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162
امکانات هتل


اطلاعات تماس هتل

آدرس: قشم-بلوار پردیس-خیابان فلسطین-پشت بازار ستاره

تلفن:

هتل رویال قشم

درباره هتل

هتل سه ستاره تاپ رویال قشم یکی از هتل های نوساز و تازه ساخت قشم است که در سال ۱۳۹۶ جهت میزبانی از مسافران و گردشگران تور قشم به بهره برداری رسید.

 

این هتل با ساختمانی 6 طبقه و 45 مجموعه با فضای اقامتی دلنشین در قالب اتاق و سوئیت قرار است میزبانی شایسته‌ای از مسافران جزیره قشم داشته باشد. خوب است بدانید که هتل رویال در زمره هتل های سه ستاره قشم، امکانات مطلوبی را جهت اقامتی خوب و به یادماندنی را برای میهمانان فراهم می‌کند، از جمله این امکانات می توان به تلویزیون، یخچال، مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، نمازخانه، آسانسور، رستوران و پارکینگ (با ظرفیت محدود) اشاره کرد. این هتل با پرسنلی کارآزموده، امکانات و خدمات رفاهی مناسب و نوساز بودن ساختمان ، سبب شده است تا این هتل به یکی از بهترین اقامتگاه های جزیره قشم تبدیل گردد و لحظات رویایی را به میهمانان خود هدیه کند. از دیگر امتیازات هتل رویال قشم موقعیت مکانی مطلوبی آن است، به همین دلیل میهمانان به سهولت می‌توانند به مراکز خرید، قلعه پرتغالی ها و ژئو پارک قشم دسترسی داشته باشند.

 

اگر این روزها به جزیره زیبای قشم سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم رزرو هتل رویال را همکاران بخش رزرواسیون هتل علاءالدین تراول بسپارید تا بهترین‌ها را برای شما و همراهانتان تدارک ببینند. همچنین اگر شما از آندسته از افرادی هستید که در این هتل اقامت داشته‌اید پیشنهاد می‌کنیم در بخش نظرات کاربران علاءالدین تراول دیدگاه‌های خود را به اشتراک بگذارید تا خوانندگان ما از تجربیات سفر شما برخوردار گردند.

رزرو : 02145162

مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به هتل رویال قشم
معراج گشت آسمان