لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162
امکانات هتل

  • رستوران
  • کافی شاپ
  • استخر روباز
  • پارکینگ
  • صندوق امانات
  • اینترنت در لابی
  • اینترنت در اتاق
  • تلویزیون ماهواره ای
  • استخر سرپوشیده
  • سونا و جکوزی
  • خشکشویی
  • سشوار
  • اتو
  • سرویس رفت و آمد خرید
  • خدمات ماساژ

اطلاعات تماس هتل

آدرس:

تلفن:

هتل Crystal Water world Resort

درباره هتل

   آنتالیا U.All هتل کریستال واتر ورد آنتالیا ترکیه  :

هتل کریستال واتر ورد آنتالیا ترکیه در منطقه بلک آنتالیا قرار دارد. این هتل از 9 ساختمان 5 طبقه و 4 ساختمان 3 طبقه تشکیل شده است و در سال 2013 و در زمینی به مساحت 42 هزار متر مربع افتتاح شده است. هتل کریستال واتر ورد دارای 500 متر ساحل شنی اختصاصی در حاشیه دریای مدیترانه است. همچنین فاصله هتل با ساحل شنی اختصاصی خود صفر بوده و در ساحل می‌توانید از امکاناتی نظیر والیبال ساحلی و تخت‌های آفتابگیر استفاده کنید. هتل کریستال واتر ورد تعطیلاتی استثنایی را برای زوج ها با هر سن و خانواده ها فراهم کرده است.

 

هتل کریستال واترورلد آنتالیا ، به اندازه ی 4 دقیقه پیاده روی از ساحل فاصله دارد.

 

وجه تسمیه ی این هتل 5 ستاره، شفافیت کریستال مانند آب های دریا ی مدیترانه است. ساحل خصوصی هتل 500 متر طول دارد. 3 استخر روباز، یک پارک آبی با سرسره، و یک مرکز آبگرم در هتل کریستال واترورلد ریزورت اند اسپا واقع شده اند. مرکز آبگرم کاملا مجهز هتل کریستال واترورلد ، تسهیلاتی مانند رسیدگی به پوست و بدن، باغ خصوصی آبگرم، استخر روباز با تکنولوژی هیدرو ماساژ ( غیر گرمایشی )، تخت های استراحت با جکوزی و جکوزی خصوصی را ارائه می دهد. حمام ترکی، سونا، سونا ی بخار و سرویس های آرایشگری مو از دیگر امکانات هتل کریستال واترورلد به شمار می روند.

 

حمام و هیدروتراپی: تراپی با گیاه و گل، تراپی با خزه ی دریایی، آروما هیدروتراپی و ماساژ زیر آب. رسیدگی به بدن: خدمات خزه ی دریایی، خدمات گِل، پیلینگ بدن و درمان سلولیت. ماساژ ها: آرامش بخش، سنگ داغ، آروماتراپی، شیاتسو، ریکی، رفلکسولوژی، تایلندی پا، عثمانی، تایلندی و هندی ( سر ). بخش رسیدگی به پوست: درمان های کلاسیک و ویژه ی پوست و آروماتراپی.

 

556 اتاق استاندارد 27 متری با ظرفیت 3 نفر و شامل بالکن، تلویزیون LCD، حمام با دوش، تلفن، تلویزون، مینی بار، صندوق امانات است. 556 اتاق استاندارد با تراس 23 متری با ظرفیت 3 نفر و شامل بالکن، تلویزیون LCD، حمام با دوش، تلفن، تلویزون، مینی بار، صندوق امانات است. 16 اتاق سوپریور 23 متری با ظرفیت 2 نفر و شامل، تلویزیون LCD، حمام با دوش، تلفن، تلویزون، مینی بار، صندوق امانات است. 4 اتاق VIP 23 متری با ظرفیت 2 نفر و شامل، تلویزیون LCD، حمام با دوش، تلفن، تلویزون، مینی بار، صندوق امانات است. 144 اتاق خانوادگی 33 متری با ظرفیت 4 نفر و شامل دو اتاق خواب، بالکن، تلویزیون LCD، حمام با وان، تلفن، تلویزون، مینی بار، صندوق امانات است. 55 اتاق متصل به هم  54 متری با ظرفیت 4 نفر و شامل دو اتاق خواب، بالکن، تلویزیون LCD، حمام با وان، تلفن، تلویزون، مینی بار، صندوق امانات است. 4 سوئیت 50 متری با ظرفیت 2 نفر و شامل 1 اتاق خواب و 1 پذیرایی، بالکن، تلویزیون LCD، حمام با وان، جکوزی، تلفن، تلویزون، مینی بار، صندوق امانات است. 8 اتاق ویژه معلولین 27 متری برخی از اتاق ها نیز دارای چشم انداز رو به دریا و برخی دیگر دارای چشم انداز باغ اند. هنگام ورود به هتل کریستال واترورلد از مهمانان با شربت و یک دسر سنتی ترکیه ای به نام جِزَریه استقبال می شود؛ پس از آن مهمانان می توانند به صورت 24 ساعته از خدمات غذا خوری هتل بهره ببرند. مهمانان هتل کریستال واترورلد ریزورت اند اسپا این امکان را دارند که یک شب در طول اقامت خود، با انجام رزرو در رستوران های سفارشی غذا صرف کنند. خدمات شامل اضافه بها از این قرارند: خدمات اتاق ( 24 ساعته )، نوشیدنی های لوکس و آبمیوه های تازه.

 

 

این هتل دسترسی خوبی به ساحل (با فاصله ۴ دقیقه پیاده‌روی) و مرکز شهر بلک (با فاصله ۱۰ کیلومتر) دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل، فرودگاه آنتالیا با فاصله ۴۵.۱ کیلومتر است.  در صورتیکه قصد سفر تفریحی و آرامش بخشی را دارید بهترین گزینه سواحل ترکیه به خصوص شهر آنتالیاست.شما در تور آنتالیا میتوانید تمامی امکانات مورد نیاز خود را ازهتل دریافت کنید. تور آنتالیا اکثرا بر روی هتل های All یا UAll هستند که مسافرین تور آنتالیا در این حالت بابت غذا و نوشیدنی در طول سفر خود در هتل های آنتالیا هزینه ای پرداخت نمیکنند.تور آنتالیا میتواند تجربه سفری لوکس در هتل های فوق لوکس را به شما بدهد.جالب است بدانید دومین هتل لوکس جهان در آنتالیا منطقه کندو قرار دارد.بهترین توصیف شهر آنتالیا این است که بگوییم تکه از بهشت در روی زمین است.شما میتوانید با اقامت در هر یک از مناطق این شهر سبک متفاوتی از طبیعت را لمس کنید بر اساس آماری که در پایان سال 2013 به دست آمده، جمعیت شهر آنتالیا یک میلیون بیست و هفت هزار و پانصد و پنجاه یک نفر می باشد. این جمعیت در چهل سال گذشته حدود ده برابر شده، هر چند که در سالهای اخیر جمعیت اکثر شهرهای ترکیه کاهش یافته، ولی جمعیت آنتالیا رو به افزایش بوده. دلیل این رشد رونق اقتصادی به خصوص در صنعت گردشگری است.

رزرو : 02145162

مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 3.3 از 5 | از بین 3 امتیاز دهنده به هتل Crystal Water world Resort
معراج گشت آسمان