لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162
امکانات هتل

  • رستوران
  • کافی شاپ
  • استخر روباز
  • پارکینگ
  • صندوق امانات
  • اینترنت در لابی
  • اینترنت در اتاق
  • تلویزیون ماهواره ای
  • استخر سرپوشیده
  • سونا و جکوزی
  • خشکشویی
  • سشوار
  • اتو
  • مینی بار
  • سرویس رفت و آمد خرید
  • خدمات ماساژ

اطلاعات تماس هتل

آدرس:

تلفن:

هتل Kervansaray Lara

درباره هتل

هتل كروانسرای لارا آنتالیا ترکیه 9 دقیقه پیاده روی از ساحل است.این اقامتگاه ساحلی 5 ستاره ساختاری به شکل U و معماری پیچیده و مینیمالیستی دارد.

 

تمام اتاق ها دارای یک بالکن با منظره ای از دریای مدیترانه و ساحل خصوصی، 27 هکتار متر مربعی هستند. فرودگاه آنتالیا تنها 6.2 مایل دورتر است. 

 

 هتل Kervansaray Lara Hotel یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر آنتالیا واقع در کشور ترکیه است.

 

این هتل ۵۷۵ اتاق دارد  اتاقهای هتل از دکوراسیون فوق العاده مدرن و نورپردازی برخوردارند. هر یک از آنها دارای صندلی چرمی و یک تلویزیون ماهواره ای با صفحه تخت است. مینی بار هر روز دوباره پر می شود  

•    513 اتاق استاندارد 32 متری

•    18 اتاق خانوادگی 56 متری

•    30 سوئیت 70 متری

 

•    16 سوئیت 51 متری

•    2 سوئیت 116 متری

•    6 اتاق ویژه معلولین به مساحت 32 مترمربع شایان ذکر است امکان اضافه کردن تخت اضافه با هزینه اضافی وجود دارد.  اسکله ی خصوصی هتل کروانسرای لارا از ساحل هتل تا درون دریا ی مدیترانه امتداد پیدا کرده است..  همچنین یک بار ساحلی سرپوشیده با مبل نیز وجود دارد که مهمانان می توانند با یک نوشیدنی از آن لذت ببرند.  

 

یک دنیای ویژه برای کودکان ایجاد شده است، از جمله یک نمایشگاه سرگرم کننده، یک باشگاه بچه ها باارائه فعالیت های هیجان انگیز، و یک استخر با چند سرسره. استخر های جداگانه ای برای بزرگسالان وجود دارد.  هتل Kervansaray علاوه بر تنوع ورزش های آبی، دارای باشگاه های ورزشی برای فوتبال و تنیس و مینی گلف است.  همچنین میتوانید مهمانان را در هتل با حمام گرم، سونا و حمام به راحتی لذت ببرند. خدمات رایگان هتل شامل موارد: صبحانه . نهار. شام . میان وعده ها . ابمیوهای تازه . نوشیدنیها . سرویس چای و قهوه دیسکو .برنامه رقص و شو بد نسازی.هتل کروانسرای لارا با وسعتی بزرگ با خدمات اتروال با چشم اندازی زیبا و کلیه خدمات این هتل رایگان می باشد در طول تعطیلات خود نیازی نیست فعالیت های کسب و کار خود را قطع کنید، شما می توانید نیازهای اینترنتی و پیگیری کارهای روزانه تان را در اینترنت کافه هتل کروانسرای لارا انجام دهید که به صورت انحصاری برای شما رایگان است. اتصال به اینترنت بی سیم در فضاهای عمومی و اتاق های هتل ممکن میباشد.

 

اینترنت وای فای هتل کروانسرای لارا در لابی و سالن ها رایگان است اما برای داشتن اینترنت در اتاق های هتل باید هزینه جداگانه بپردازید. رستوران های لارا برای ناهارخوری à la carte شامل رستوران های مدیترانه ای، لاتین و شرقی می باشد. همچنین یک محل غذاخوری به سبک بوفه وجود دارد.

 

 

 سرویس اولترا آل اینکلوسیو هتل کروانسرای لارا، لذیذ ترین غذا های بین المللی را برای شما تدارک دیده است. علاوه بر رستوران اصلی که غذا هایی متناسب با تمامی سلیقه ها ارائه می دهد، رستوران های سفارشی مدیترانه ای، لاتین و خاور دور منو هایی از غذا های متنوع فرهنگ های مختلف را برای شما آماده کرده اند. کافه های کروانسرای لارا نوشیدنی های با کیفیت و میانوعده های خوش طعم را در فضا های روباز و سرپوشیده سرو می کنند. رستوران آکوامارین: این رستوران که رستوران اصلی هتل کروانسرای لارا است، لذیذترین خوراک های بین المللی را برای صبحانه، صبحانه ی دیر هنگام، نهار، شام و شام دیر هنگام در محیطی آرامش بخش به همراه موسیقی ارائه می دهد. منو ی رژیمی و سلف سرویس کودکان نیز در رستوران اصلی وجود دارند. اجرا ی زنده ی پیانو در آکوامارین به شام شما لذت دیگری می بخشد. رستوران لاتین اوپال ( سفارشی ): معماری خاص و غذا های متنوع لاتین اوپال شما را شگفت زده خواهند کرد. شب های لاتین این رستوران به همراه نمایش های رنگارنگ، موسیقی و سرویس صمیمانه اش به خاطره ای استثنائی برای شما بدل خواهند شد.

 

رستوران خاور دور کورال ( سفارشی ): در این رستوران ترکیبی از غذا های خاور دور و مهمان نوازی را با سرویسی فوق العاده تجربه خواهید کرد. رستوران مدیترانه ای فلورایت ( سفارشی ): بعد از ظهر مدیترانه ای فوق العاده، هیجان، سرگرمی، موسیقی و سرویسی با کیفیت در فلورایت انتظار شما را می کشند.

 

خیمه ی یوروک: انواع پنکیک های ترکی ( گزلمه ) و دوغ، در میان باغ ویژه ی کافه آکوا در مجاورت استخر، سرو می شوند. تابستان ها زیر سایه ی خنک خیمه به استراحت بپردازید. این خیمه تنها در فصل تابستان سرویس دهی می کند.

 

کافه ی رستوران: اگر هنگام صرف غذا در رستوران اصلی هتل کروانسرای لارا تمایل به صرف نوشیدنی داشته باشید، پرسنل رستوران از این کافه برای شما نوشیدنی سرو خواهند کرد. کافه ی لابی: کافه ی شبانه روزی لابی هتل کروانسرای لارا هر شب با نمایشی از رقص نور و آب، برای مهمانانش محیطی زیبا تدارک دیده است.

 

دکوراسیون زیبا و محیط آرامش بخش کافه باعث می شوند متوجه گذر زمان نشوید. این کافه نوشیدنی، و قهوه و کیک عصرانه سرو می کند و محیطی مناسب برای وقت گذرانی با دوستان و عزیزانتان است.

 

کافه پَنتری: این کافه ی سرپوشیده معماری زیبایی دارد و تنها مکان در هتل کروانسرای لارا است که استعمال دخانیات در آن مجاز می باشد.

 

کافه ی پنتری توسط باغ احاطه شده و با وجود سرپوشیده بودن، به دلیل شیشه ای بودن دیوار هایش شبیه به مکانی روباز است.

 

کافه آکوا: کافه آکوا در مجاورت استخر و درون طبیعت قرار دارد و یکی از زیبا ترین مکان های هتل کروانسرای لارا به شمار می رود. این کافه مکانی ایده آل جهت صرف نوشیدنی خنک هنگام تفریح و آفتاب گرفتن می باشد.

 

این کافه تنها در فصل تابستان باز است. کافه ی ساحل: ساحل هتل کروانسرای لارا بهترین مکان برای مهمانانی است که ترجیح می دهند در ساحل حمام آفتاب گرفته و در برنامه های ساحلی شرکت کنند. کافه ی ساحل با طراحی مدرن و کاناپه های راحت خود، بهترین مکان برای تماشا ی طلوع و غروب خورشید هنگام صرف انواع نوشیدنی، فست فود و بستنی است. این کافه تا نیمه شب سرویس دهی می کند و می توانید از اجرا ی موسیقی زنده و سرویس کوکتل های رنگارنگ آن ( برخی از شب های هفته ) بهره ببرید. کافه ی ساحل تنها در فصل تابستان باز می باشد. کافه آگات: این کافه مکانی مناسب برای گپ و گفت های دوستانه هنگام صرف نوشیدنی ها و کوکتل های متنوع است.

در تراس آگات به تماشا ی دریای زیبا ی مدیترانه بنشینید. در فصل زمستان در برخی از روز های هفته اجرا ی موسیقی زنده از برنامه های کافه می باشد. کافه ویتامین: هنگام آب تنی در استخر سرپوشیده با دوستان یا خانواده تان، از صرف آبمیوه های تازه و نوشیدنی های گرم و خنک کافه ویتامین لذت ببرید. آبمیوه های تازه ی این کافه شامل اضافه بها می شوند.

 

کافه ی شبانه: این کافه ی لوکس در طبقه ی پایینی ساخنمان اصلی هتل کروانسرای لارا قرار دارد و با نمایش های شبانه، پایکوبی و موسیقی شما را سرگرم خواهد کرد. کافه ی شبانه تنها در فصل زمستان ارائه ی خدمات می کند. کافه ی روباز: در کافه ی روباز شب های مدیترانه ای را تجربه کنید و از مهمانی ها و نوشیدنی های آن نهایت لذت را ببرید. در این کافه متوجه گذر زمان نخواهید شد.

کافه ی روباز تنها در فصل تابستان ارائه ی خدمات می کند.  این هتل 7.5 مایل از مرکز شهر آنتالیا است. هتل همچنین پارکینگ رایگان در محل ارائه می دهد.

رزرو : 02145162

مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به هتل Kervansaray Lara
معراج گشت آسمان