لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162
امکانات هتل

  • رستوران
  • کافی شاپ
  • استخر روباز
  • پارکینگ
  • صندوق امانات
  • اینترنت در لابی
  • اینترنت در اتاق
  • تلویزیون ماهواره ای
  • استخر سرپوشیده
  • سونا و جکوزی
  • خشکشویی
  • سشوار
  • اتو
  • مینی بار
  • سرویس رفت و آمد خرید
  • خدمات ماساژ

اطلاعات تماس هتل

آدرس: Jl. Karang Mas Sejahtera, Jimbaran, Kuta Sel., Kabupaten Badung, Bali 80364, Indonesia

تلفن: +62 361 8468468

هتل Rimba Jimbaran Bali بالی

درباره هتل

هتل ریمبا جیمباران بالی :

 

این مکان 90 هکتاری در آیانا واقع شده است . شما را دعوت می کند تا در امکانات لوکس و 5 ستاره غرق شوید.  هتل RIMBA  در 8 هکتار از باغ های 90 هکتاری منطقه AYANA  واقع شده است.

 در فاصله ی 10 کیلومتری از فرودگاه بالی قرار دارد.

 

دهکده سنتی ماهیگیری فقط چند دقیقه از این منطقه لوکس  واقع در جیمباران فاصله دارد و  از شما دعوت می کند تا خود را در یک تجربه واقعی از بالی غوطه ور کنید.

این هتل لوکس 5 ستاره 403 اتاق مدرن شیک با نمایش خیره کننده از غروب آفتاب و خدمه ای حرفه ای را به شما عرضه میکند که این هتل را تبدیل به یک مکان مناسب برای گذراندن تعطیلات برای زوج های جوان و خانواده ها را دارد.

اقامت لوکس RIMBA شامل دسترسی به استخر از اتاق ها و سوئیت های بزرگ با منظره ای بی نظیر از اقیانوس در کنار باغ های گرمسیری است.

 تجربه  اگر کلید خوشبختی جمع آوری تجربه ها به جایی جمع آوری اشیا است پس شما در آیانا گامی به سوی خوشبختی بر میدارید.

 

 خدمات هتل Rimba Jimbaran Bali بالی :

 

در تمام 12 استخر ما شیرجه ای بزنید و عشق زندگیتان را با پیکنیکی رومانتیک در ساحل سورپرایز کنید.

در کلاس های نقاشی باتیک ما تجربه های ویژه ای جمع کنید.یا فقط با پیژامه خود در اطراف سالن چرخی بزنید و از یک صبحانه لذیذ به سبک آیانا در ویلای بی نظیر خود لذت ببرید   امکانات   چشم انداز اقیانوس باشکوه در کنار استخر مشهور ما به نظر می رسد که برای داشتن یک  روز عالی کافی باشد و یا اگر نیاز به یک فرار از استرس زندگی را احساس میکنید میتوانید در آبگرم های مجلل ما که برنده چندین جایزه شده آرامش درونی خود را بازیابید، وعده ما به شما گذراندن یک تعطیلات است که سطح انتظارات شما از تعطیلات را بالا خواهد برد.  

 

 

فعالیت ها  با ارایه فعالیت های به یاد ماندنی در هفت روز هفته به ما این امکان را می دهد تا به شما در برنامه ریزی تعطیلاتتان کمک  کنیم.سعی کنید چیز جدیدی در کلاس آشپزی الهام بخش بالیوایی بیاموزید.

در طول شام در Kampoeng ، یک تجربه بی نظیر از تماشای رقص اصیل Kecak در زیر ستارگان را داشته باشید، یا صبح خود را با قدم زدن آرام بخش در زمین های زیبا و خیره کننده  AYANAشروع کنید.  

بهترین رستوران ها و بار های بالی  با ارایه 19 رستوران ،بار و سالن های سرگرمی منحصر به فرد در یک مجتمع 90 هکتاری و داشتن یک شام رمانتیک خصوصی تعطیلات شما به بهترین شیوه ممکن سپری خواهد شد.

 رستوران و بار های معروف   غذا خوری زیر ستاره های درخشان، استیک و غذا های دریایی داوا رو به منظره روستا های اصیل اطراف و رقص زنده ککاکو اشتهای شما را ارضا خواهد کرد.با یک چای بعد از ظهر در گلخانه ای مدرن گلهای ارکیده از بعداز ظهر خود لذت ببرید.

 

غذا های معروف مکزیکی را در رستوران UNIQUE بخورید و از دیدن ساحل سفید شنی بالی لذت ببرید.

 کلاس آشپزی در بالی  کلاس آشپزی ریمبا در امتداد باغ های گسترده واقع شده است.مدرسه آشپزی  یک مقصد توریست غذایی معاصر است که به مهمانان تجربه پخت و پز اصیلی را ارایه می دهد  تجربه رمانتیک و فراموش نشدنی غذا خوری بالی  یک تیم آشپزی بین المللی خلاق و یک انتخاب بهترین مواد اولیه محلی و وارداتی برای بهتر کردن هر جرعه و هر لقمه  چه چیزی میتواند شبیه یک شام عاشقانه در آسمان پر ستاره بالی و در کنار یک دوست باشد؟صدای موسیقی در فضا پخش است و پیشخدمت شخصی شما طوری سرویس می دهد که گویی تنها شما دو نفر در جهان هستید.یک وعده رمانتیک  در یک ویلای خصوصی که با صد ها شمع در باغ تزیین شده و تصویر آن در استخر منعکس شده است  رزرو ریمبا  ویژگی این هتل تنها 5 دقیقه پیاده روی تا ساحل است.یک هتل لوکس 5 ستاره با 12 استخر در فضای باز،باشگاه بدنسازی و19 اتاق نهار خوری پیشخوان 24 ساعته ،اتاق استراحت با بهترین امکانات همراه با مناظر گرمسیری و وای فای در دسترس است.

هر اتاق دارای بالکن، تهویه مطبوع، و مجهز به دستگاه پخش دی وی دی،آی پاد،تلویزیون و تختخواب ،حمام و وان حمام است.

 

همچنین در برخی از اتاق ها دسترسی مستقیم به استخر وجود دارد.  این اقامتگاه تنها 20 دقیقه با فرودگاه بین المللی و 15 دقیقه با رستوران غذا های دریایی تازه فاصله دارد.

 

 مهمانان می توانند از سالن بدنسازی و مرکز ابگرم معروف بار راک استفاده کنند و همچنین با سرویس های رایگان به  مرکز خرید مجموعه بالی از امکانات لذت ببرند.

زمین بازی کودکان ،دفاتر کار و میز تور از جمله امکانات ما هستند. در اینجا نرخ اتحادیه پذیرفته شده است.  رستوران Ah- Yat با تخصص بر روی غذاهای چینی و رستوران Toge  با غذا های بین المللی در خدمت شما  است.  

 

هتل ریمبا جیمباران بالی سرو غذا در اتاق نیز امکان پذیر است و به عنوان جایگزین مهمان ها می توانند از صبحانه در رستوران هتل  خواهرخوانده این هتل AYANA  لذت ببرند.  

کارکنان ما به زبان های ژاپنی،کره ای، ماندارین،انگلیسی، روسی و اندونزیایی صحبت می کنند.  این هتل یکی از بهترین مکان ها در جیمباران است و مهمانان در مقایسه با سایر مکان ها شاد تر هستند.  به ویژه زوج ها این مکان را دوست دارند و امتیاز 8.8 را به آن داده اند.

 

 در مقایسه با دیگر املاک این شهر، مهمانان نسبت به پول پرداختی خود خدمات بیشتری دریافت می کنند. از این رو این هتل  به عنوان یکی  ازبهترین هتل ها در جیمباران رتبه بندی شده است!  ما به 6 زبان صحبت می کنیم.

 

برای اطلاعات بیشتر از تور بالی و قیمت آن با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید 

رزرو : 02145162

مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به هتل Rimba Jimbaran Bali بالی
معراج گشت آسمان