لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162
امکانات هتل

  • رستوران
  • کافی شاپ
  • استخر روباز
  • پارکینگ
  • صندوق امانات
  • اینترنت در لابی
  • اینترنت در اتاق
  • تلویزیون ماهواره ای
  • استخر سرپوشیده
  • سونا و جکوزی
  • خشکشویی
  • سشوار
  • اتو
  • مینی بار
  • سرویس رفت و آمد خرید
  • خدمات ماساژ

اطلاعات تماس هتل

آدرس: Jl. Padma No.1, Legian, Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

تلفن: +62 361 752111

هتل Padma Resort Legian

درباره هتل

هتل پادما ریزورت لگیان بالی : 

اتاق های هتل 5 ستاره پادما ریزورت لگیان ارائه دهنده ی چشم انداز خیره کننده ای از باغ های استوایی ، تراس خصوصی و تلویزیون های صفحه تخت می باشند.

اتاق های هتل پادما ریزورت لگیان مجهز به تهویه مطبوع، مبلمان کلاسیک چوبی و پخش کننده ی DVD می باشند.

برای اوقات فراغت می توانید از بازی تنیس و یا استراحت با ماساژ آرامش بخش در ماندارا اسپا (Mandara Spa) لذت ببرید. امکانات دوش و رفع خستگی به طور رایگان در سالن انتظار در دسترس هستند.

یک بوفه ی صبحانه ی دلچسب یا نمونه های مخصوص اندونزیایی را با سرگرمی های زنده در دنبیو (Donbiu) تجربه کنید.

سایر گزینه های غذاخوری شامل رستوران های ایتالیایی و ژاپنی و سه کافه می باشند. هتل پادما ریزورت لگیان بالی در چند قدمی ساحل لگیان (Legian) می باشد و 10 دقیقه پیاده روی تا فروشگاه ها و رستوران ها و سرگرمی های مرکز سمینیاک (Seminyak) دارد.

رانندگی تا فرودگاه بین المللی انگورا رای (Ngurah Rai) از هتل 15 دقیقه طول می کشد.

رستوران و کافی شاپ ها هتل پادما ریزورت لگیان بالی :

هتل دارای 7 رستوران و کافه می باشد.

رستوران دنبیو (Donbiu) :

این رستوران دارای محیطی سر زنده و دریایی است. انواع غذاهای خاص اندونزیایی در کنار موزیک زنده و اجراهای شبانه برای مهمانان سرو می گردد. برنامه های زنده هر روز از ساعت 18:30 تا 22:30 اجرا می شود. همچنین صبحانه از ساعت 6:30 تا 10:30 سرو می گردد.

 

✸ کافه ساحلی (S.K.A.I. Beach club) :

انواع نوشیدنی همراه با تماشای غروب آفتاب یا در حال ریلکس شدن سرو می گردد. صبحانه از ساعت 7 تا 10 صبح سرو می گردد و در ادامه روز از ساعت 11:30 تا 24 آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

 

✸ رستوران ژاپنی تنکای (Tenkai Japanese restaurant) :

 

این رستوران تجربه جدیدی از غذاهای ژاپنی را با سرآشپز حرفه ای ژاپنی و با محدوده وسیعی از غذاهای ژاپنی از جمله سوشی، ساشیمی،بنتو و ... به شما هدیه می دهد.

رستوران از ساعت 18 تا 23 آماده سرویس دهی به مهمانان می باشد. کافه دلی (The Deli): این کافه برای طرفداران شیرینی، بستنی و کیک مکان مناسبی می باشد. همچنین انواع نوشیدنی از قهوه تا آبمیوه نیز برای مهمانان سرو می گردد. ساعت کار کافه از 11 صبح تا 23 می باشد.

 

✸ کافه بارونگ (The Barong Pool Bar & Cafe) :

این کافه سرپوشیده انواع غذاهای آسیایی و غربی با طعم های لذیذ از جمله سیب زمینی سرخ کرده، برگر، سوسیس و ... که مهمانان را به اشتها می آورد، سرو می کند. کافه بارونگ از ساعت 10 صبح تا 18 آماده سرویس دهی می باشد. همچنین زمان ناهار از 11:30 تا 17 می باشد.

 

✸ کافه سرونی سانکن (Seruni Sunken Pool Bar) :

این کافه فضای باز، انواع آبمیوه های تازه و خنک در محیط گرمسیری و با پخش موزیک در طول روز سرو می کند. این کافه محل ایده آلی برای نشستن و ریلکس کردن می باشد. ساعت کار کافه از 9 صبح تا 8 شب می باشد.

 رستوران لدولسه ویتا (La Dolce Vita) :

این رستوران هر شنبه بشقاب غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای شامل سالاد، پاستا، پیتزا و ... با گروه موزیک زنده از ساعت 19:30 تا 22:30 را برای مهمانان سرو می کند. جهت استفاده از این رستوران باید هزینه پرداخت کنید.

✸ بوتیک ساراس واتی (Sarasvati Boutique) :

 این بوتیک مجموعه ای از زیبایی های مجمع الجزایر اندونزی را با مجموعه های هنری ارائه می دهد. این بوتیک محل مناسبی برای خریدن لباس، جواهرات، کیف و کفش با برند های معروف و آثار هنری از جمله نقاشی، مجسمه پارچه های نفیس رنگ شده با دست را به عنوان یک هدیه منحصر به فرد یا جمع آوری کلکسیون می باشد. تمام آثار هنری توسط هنرمندان جوان و خوش ذوق اندونزیایی طراحی شده اند. این بوتیک در کنار کافه دلی (Deli) واقع شده است.

✸ سرویس های مخصوص مهمانان :

سالن عزیمت مسافران: مهمانانی که اتاق خود تحویل داده اند می توانند از امکانات این سالن شامل اینترنت رایگان، تلویزیون، روزنامه، مجلات، قهوه، چای، آب معدنی، حمام سونا بخار و خشک(در مرکز تناسب اندام) از ساعت 10 صبح تا 10 شب استفاده کنند.

✸ سالن زیبایی لوتوس (Lotus Beauty Salon) :

مدت زمانی که شما زیر دستان ماهرانه آرایشگران و مشاوران زیبایی این سالن مشغول رسیدگی به ظاهر خود هستید بسیار لذت بخش است. قابل ذکر است خدمات این سالن با پرداخت هزینه اضافی انجام می پذیرد.

✸ باشگاه باغ (Garden Club Lounge) :

این مرکز با زیبایی منحصر بفرد و در منطقه ای بی سر و صدا با تفریحات آبی در کنار استخر و ساحل واقع شده است. ساعت کار باشگاه از 10 صبح تا 11 شب می باشد. از امکانات باشگاه می توان به میز پذیرش اختصاصی، رونامه های انگلیسی و ژاپنی، اینترنت و امکانات لابی، سرو انواع نوشیدنی، چای، قهوه و بستنی اشاره کرد.

✸ محل عبادت موشولا (Musholla):

یک مکان اختصاصی برای عبادت کردن مسلمانان و قابل دسترسی در هتل می باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر از تور بالی و قیمت آن با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

رزرو : 02145162

مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 9 امتیاز دهنده به هتل Padma Resort Legian
معراج گشت آسمان