لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162
امکانات هتل

  • رستوران
  • کافی شاپ
  • استخر روباز
  • پارکینگ
  • صندوق امانات
  • اینترنت در لابی
  • اینترنت در اتاق
  • تلویزیون ماهواره ای
  • استخر سرپوشیده
  • سونا و جکوزی
  • خشکشویی
  • سشوار
  • اتو
  • مینی بار
  • سرویس رفت و آمد خرید
  • خدمات ماساژ

اطلاعات تماس هتل

آدرس: Kocatepe, Şht. Muhtar Bey Cd. No:53, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

تلفن: 90 212 238 83 75

هتل Nova Plaza Park استانبول

درباره هتل

هتل نوا پلازا پارک استانبول :

 

هتلی 4 ستاره و دارای یک رستوران می باشد. از مناطق دیدنی در نزدیکی هتل می توان به میدان تکسیم و خیابان استقلال اشاره کرد.

 

مرکزهمایش و کنگره استانبول در 900 متری هتل واقع شده است. اتاق های هتل دارای تلویزیون صفحه تخت، بالکن،سیستم تهویه هوا، میز، سرویس بهداشتی خصوصی به همراه دوش و لوازم بهداشتی ضروری می باشند.

 

صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. کاتنر پذیرش 24 ساعته به زبان های عربی، انگلیسی و اسپانیایی صحبت می کنند.

 

هتل نوا پلازا استانبول به دلیل قرار گرفتن در قلب شهر یکی از انتخابهای مناسب مسافران  در سفر به این شهر تاریخی میباشد که 4 ستاره میباشد و دارای امکاناتی از قبیل استخر ، اینترنت رایگان،رستوران،اتاق های بسیار شیک،مرکز تناسب اندام و پارکینگ میباشد و در نزدیکی خیابان Istiklal قرار دارد.  تمام اتاق های هتل Nova Plaza Park Istanbul دارای یک تلویزیون،تخت خواب،دارای حمام خصوصی با دوش و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و برخی از اتاقها شامل بالکن و دارای تهویه مطبوع هستند.  در رستوران هتل نوا پلازا صبحانه به صورت بوفه سرو میشود.میدان تکسیم 1.9 کیلومتر،کلیسای سنت آنتونی 2.1 کیلومتر و فرودگاه استانبول آتاتورک، 19 کیلومتر از این هتل فاصله دارند.

 

هتل Nova Plaza Taksim Square by Hotelistan یک هتل میان‌رده در شهر استانبول واقع در کشور ترکیه است. این هتل ۵۱ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، سونا، سالن ورزشی، پذیرش ۲۴ ساعته و اسپا اشاره کرد. هتل تنها ۵۰ متر از میدان تقسیم و خیابان خرید کادسی استقلال فاصله دارد.

 

همچنین هتل از ایستگاه متروی میدان تقسیم  ۳۰۰ متر فاصله دارد و خدماتی را به شهر قدیمی سلطان احمد استانبول دارد.

 

کشتی بوسفوروس در کاباتاس ۶ دقیقه با ماشین، مرکز کنوانسیون لطفی، مرکز کنگره استانبول، کنسرت ری ریست و تئاتر ارتوگرول ۱.۲ کیلومتر از هتل فاصله دارند.

 

هتل نزدیک به ایستگاه مترو قرار دارد. اتاق‌ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت با ماهواره و تهویه مطبوع است.  هتل نوا پلازا استانبول ، با خیابان استقلال و میدان شلوغ تکسیم که توریستی ترین منطقه استانبول می باشد فقط پنجاه متر فاصله دارد.

 

همچنین این هتل مکان بسیار مناسبی برای گردشگران تور استانبول می باشد که علاقه وافری به تفریحات شبانه دارند زیرا اغلب کافه ها و نمایش های شبانه در منطقه بی اغلو که نزدیک به این هتل است می توانید دنبال نمایید.  هتل نوا پلازا استانبول  همچنین به گردشگران تور استانبول پذیرش و روم سرویس 24 ساعته ارائه میدهد. اتاق های بزرگ و مدرن جز امکانات دوست داشتنی این هتل می باشند.

 

اتاق های آکوستیک، به همراه پارکت های کف و حمام سنگ مرمر ، سیستم تهویه هوا، تلویزیون هایLCD  همراه با کانال های متنوع جز خدماتی هستند که در اتاقهای این هتل ارائه می شود.  اطلاعات تکمیلی : تور استانبول  هتل نوا پلازا استانبول به  میهمانان امکان میدهد بر طبق سلیقه خود انتخاب هایی از رستوران هایی که غذا های محلی و سنتی سرو می کنند تا رستوران هایی که غذا های بین المللی و کلاسیک سرو می نمایند داشته باشند. رستوران های محلی زیادی در اطراف هتل واقع شده است که به صورت 24 ساعته در حال سرویس دهی می باشند.

 

 هتل نوا پلازا استانبول  با ایستگاه مترو در هتل پارک آل ماجد (Al Majed Park ) 300 متر فاصله دارد و از این طریق سرویس دهی به شهر سلطان احمد یا شهر تاریخی استانبول را ارائه می کند.  هتل نوا پلازا استانبول  با تنگه بسفر در کاباتاش 6 دقیقه (با ماشین) و با مرکز کنفرانس لوتفی کردار(Lutfi Kirdar ) ، مرکز کنگره استانبول، سالن کنسرت رسیت ری (Resit Rey ) 1.2 کیلومتر فاصله دارد.  اتاق های آکوستیک، کف اتاق پارکت و سنگ مرمر در حمام  همراه با دوش آب، سیستم تهویه هوا، تلویزیون هایLCD  همراه با کانال های متنوع جز خدماتی هستند که این هتل ارائه می دهد.

 

 مرکز کنگره استانبول و کنسرت هال و تئاتر ارتغرول نیز 1.2 کیلومتر از این هتل فاصله دارند.از امکانات هتل می توان به رستوران،کافی شاپ،بار،اسنک بار،لابی،خدمات 24 ساعته،اتاق چمدان،رزرو بلیط،گشت شهری،صرافی،ترانسفر فرودگاهی(با هزینه)،خشکشویی،واکس کفش،پارکینگ اشاره نمود.کارکنان هتل می توانند به زبان ترکی،ایتالیایی،آلمانی،انگلیسی،فرانسه و فارسی با مسافران صحبت نمایند.

 

 مترو در 300 متری هتل پارک آل ماجد (Al Majed Park ) توقف می کند. و سرویس دهی به شهر سلطان احمد را ارائه می کند. این هتل تا بسفر در کاباتاش 6 دقیقه (با ماشین) و با مرکز کنفرانس لوتفی کردار(Lutfi Kirdar ) ، مرکز کنگره استانبول، سالن کنسرت رسیت ری (Resit Rey ) 1/2 کیلومتر فاصله دارد.

رزرو : 02145162

مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به هتل Nova Plaza Park استانبول
معراج گشت آسمان