لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162
امکانات هتل

  • رستوران
  • کافی شاپ
  • استخر روباز
  • پارکینگ
  • صندوق امانات
  • اینترنت در لابی
  • اینترنت در اتاق
  • تلویزیون ماهواره ای
  • استخر سرپوشیده
  • سونا و جکوزی
  • خشکشویی
  • سشوار
  • اتو
  • مینی بار
  • سرویس رفت و آمد خرید
  • خدمات ماساژ

اطلاعات تماس هتل

آدرس:

تلفن:

هتل White Monarch استانبول

درباره هتل

هتل White Monarch استانبول :

 

هتل وایت مونارچ استانبول در منطقه مجیدیه کوی واقع شده است و تنها 250 متر از مرکز خرید Trump Towers فاصله دارد و یکی از هتل ها برای انتخاب در سفر به این شهر است که دارای اتاق هایی با دکوراسیون عثمانی و این هتل دارای استخر سرپوشیده، حمام و سونا می باشد.

 

چشم انداز این هتل رو به خیابان است و به همین جهت اتاق های آن دارای نور طبیعی هستند. WHITE MONARCH HOTEL در فاصله 750 متری از مرکز خرید CEVAHIR قرار دارد و ایستگاه مترو شیشلی حدود 250 متر از هتل فاصله دارد.

 

فرودگاه آتاتورک تقریبا 20 کیلومتر از WHITE MONARCH HOTEL دورتر است.

میدان تقسیم نیز در فاصله کمی از هتل قرار دارد. این هتل از مرکز خرید پروفیلو حدود 350 متر و از مرکز خرید جواهر حدود 750 متر فاصله دارد.

 مهمانان هتل وایت مونارک می توانند از ماساژی آرامش بخش در مرکز آبگرم لذت ببرند. این مرکز همچنین شامل بدنسازی، استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا می شود.  مرکز خرید پروفیلو 350 متر، مرکز خرید جواهر 750 متر و ایستگاه مترو باس مجیدیه کوی 400 متر با هتل وایت مونارک فاصله دارند. ورودی مترو ی مجیدیه کوی در 300 متری هتل قرار دارد. فاصله ی فرودگاه آتاتورک با وایت مونارک 20 کیلومتر است.

 

 تمام اتاقهای هتل White Monarch Istanbul دارای سیستم تهویه ای مطبوع و مجهز به تلویزیون ماهوارهای با صفحه تخت،تلفن، صندوق امانات، مینیبار و دستگاه چای و قهوه ساز، حمام اختصاصی با یک سشوار و لوازم آرایشی رایگان است.  

 

رستوران هتل وایت مونارچ صبحانه را به صورت بوفه سرو می کند و در هتل یک رستوران à la carte وجود دارد که غذاهای مختلفی را برای شام و ناهار سرو مینماید.مهمانان می توانند از ماساژ آرام در آبگرم و از مرکز تناسب اندام و استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا در این هتل لذت ببرند.

 

 مرکز خرید پروفیلو 350 متر، مرکز خرید Cevahir حدود 750 متر و ایستگاه متدیکوئی متروبوس 400 متر و  فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر از این هتل در فاصله دارند و به دلیل نزدیکی به این مناطق  یک انتخاب مناسب برای مسافران میباشد.

 

 

هتل ۴ ستاره وایت مونارک استانبول منطقه شیشلی (White Monarch Hotel Sisli ) ، در مجیدیه کوی قرار دارد و تنها ۲۵۰ متر تا مرکز خرید ترامپ تاور فاصله دارد .  

 

اتاق های هتل این هتل 79 اتاق دارد که تمامی اتاق ها به امکاناتی چون: اینترنت رایگان، تلویزیون تخت، ملافه تمیز، آب معدنی رایگان، قهوه ساز و حمام اختصاصی با دوش آب مخصوص و سشوار و لوازم آرایشی رایگان، تلفن و گاوصندوق و ... مجهز هستند. تمام اتاق های این هتل زیبا، دارای سیستم تهویه مناسب می باشند. همه اتاق های هتل دارای تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای ، تلفن ، گاو صندوق ،مینی بار ،چای ساز و قهوه ساز ، دوش ، حمام ، سشوار ، لوازم بهداشتی رایگان و … میباشد . این هتل حدود 250 متر از مرکز خرید TRUMP TOWERZ فاصله دارد.

 

WHITE MONARCH HOTEL دارای اتاق هایی با دکوراسیون زیبا عثمانی است که سلیقه خاصی را می طلبد و این سبک از معماری جلوه خاصی به اتاق های این هتل بخشیده است.   اتاق ها به شرح زیر تقسیم شده‌اند:  اتاق استاندارد 15 متری اتاق ECONOMIC 15 متری اتاق سوپریور 18 متری تمام اتاق ها دارای تلویزیون، تلفن، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت و صندوق امانات می‌باشد.  

 

از مقررات محدود کننده این هتل این است که از ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممانعت به عمل می آید. این هتل4 ستاره امکانات تفریحی زیادی را از جمله: سونا و آبگرم، مرکز تناسب اندام، مرکز ماساژ و استخر سرپوشیده، به توریست های تور استانبول ارائه می دهد.

 

مهمانان می توانند در آبگرم از ماساژی آرام که توسط کادری مجرب و ماهر ارائه می شود نهایت لذت را ببرند. ایضا مرکز تناسب اندام حرفه ای این هتل برای توریست های تور استانبول بسیار سرگرم کننده بوده و بعد از آن می توانند از استخر سرپوشیده یا حمام ترکی و سونا بهره ببرند. همچنین امکانات رفاهی WHITE MONARCH HOTEL عبارتند از: سالن پذیرایی از مهمان، آسانسور، مکانی مختص به سیگار کشیدن، خدمات نگهداری و خدمت رسانی به کودکان، خشکشویی، اتاق غیر سیگاری، میز پذیرش شبانه روزی برا مسافران تور استانبول، تبدیل ارز و سالن مهمانی و ...

 رستوران هتل  در این هتل صبحانه به صورت سلف سرویس ارائه می شود و برای وعده های ناهار و شام نیز منوی انتخابی در اختیار گردشگران قرار داده می شود. یک رستوران در داخل هتل انواع و اقسام غذاهای بومی ترکیه و غذاهای بین المللی را به مسافران و توریست های تور استانبول ارائه می دهد. این رستوران بالکنی با چشم انداز بسیار زیبا دارد که شما می توانید وعده های غذایی خود را در آنجا میل کنید. همچنین رستوران های زیادی در فاصله کمی از هتل وجود دارد که در صورت تمایل با کمی پیاده روی، می توانید از آن ها بهره ببرید. مکان و مشخصات هتل چشم انداز این هتل رو به خیابان است و به همین جهت اتاق های آن دارای نور طبیعی هستند. WHITE MONARCH HOTEL در فاصله 750 متری از مرکز خرید CEVAHIR قرار دارد و ایستگاه مترو شیشلی حدود 250 متر از هتل فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک تقریبا 20 کیلومتر از WHITE MONARCH HOTEL دورتر است. میدان تقسیم نیز در فاصله کمی از هتل قرار دارد. این هتل از مرکز خرید پروفیلو حدود 350 متر و از مرکز خرید جواهر حدود 750 متر فاصله دارد.  مهمانان هتل وایت مونارک می توانند از ماساژی آرامش بخش در مرکز آبگرم لذت ببرند. این مرکز همچنین شامل بدنسازی، استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا می شود.  مرکز خرید پروفیلو 350 متر، مرکز خرید جواهر 750 متر و ایستگاه مترو باس مجیدیه کوی 400 متر با هتل وایت مونارک فاصله دارند. ورودی مترو ی مجیدیه کوی در 300 متری هتل قرار دارد.

 

فاصله ی فرودگاه آتاتورک با وایت مونارک 20 کیلومتر است.

 

رزرو : 02145162

مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به هتل White Monarch استانبول
معراج گشت آسمان