لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

رویدادهای دبی ( آذر ماه )

رویدادهای دبی ( آذر ماه )

دبی به منظور جذب گردشگر از سراسر دنیا و اطمینان از لذت بردن آنها ، رویدادها و فستیوال های گوناگونی را در طول سال ترتیب می دهد و جشن می گیرند . جهان تا همین سال پیش بود که با دبی آشنا شد ، شهری که مجلات بزرگ و معتبر غربی از آن با عنوان شهری ثرومند ، قوی ، ارزان و تهدیدی برای دیگر شهر ها و کشورها می باشد . اما بیشتر از همه ، دبی به عنوان شهری جدید در این مجلات معرفی ‌شده است . از هر نظر که بخواهید به تور دبی نگاه کنید ، تمامی چیزهای این شهر لوکس از دیگر مناطق دنیا وارد دبی شده است ، از ساختمان‌ ها و خودروهای لوکس و لهجه‌ مردم گرفته تا آرزو های مردمش که همه و همه متعلق به جایی غیر از شهر دبی می باشد . 

 

در واقع تنها بخش زیبایی‌ ها و پیشرفت‌ های بینظیر دبی که متعلق به خودش است ، همان بخشی است که از دیگر نقاط جهان به هدیه گرفته است . گردشگران  از این شهر با عنوان پدیده‌ ای نوظهور یاد می‌ کنند و اما دبی همان شهر قدیمی با ظاهری جدید است .  بنابراین ، اگر چه شهر دبی پدیده‌ ای نوین و مدرن است ، اما سرزمین دبی چیز جدیدی نمیباشد و منظور ما این است که در عصر ارتباطات ، هر سرزمین و مکانی می‌تواند به سرعت پیشرفت کند که دبی خیلی راحت توانست به این پیشرفت چشمگیر برسد و همانطور که قطعا می دانید سالیانه در این شهر زیبا انواع جشنواره ها ، رویداد ها و فستیوال های متنوع برگزار میشود که باعث جذب توریست از ایران و سراسر دنیا می شود .

دبی با وجود انواع رویداد های مهم ، جشنواره ها و فستیوال های متعدد از سراسر دنیا گردشگران زیادی جذب می کند

رویدادهای آذر 96 دبی

مسابقات راگبی هواپیمایی امارات

 

شما گردشگران می توانید مسابقات سرگرم کننده راگبی هواپیمایی امارات را از نزدیک مشاهده نمایید و به تشویق تیم مورد علاقه خود بپردازید زیرا این بازی ها یکی از هیجان بر انگیز ترین رویدادهای ورزشی و اجتماعی در دبی می باشد . در این رویداد 3 روزه که بیش از 10.000.000 هوادار در آن حضور دارند علاوه بر مسابقه راگبی می توانید به فعالیت های ورزشی ، مسابقات مختلف بپردازید و از انواع و اقسام غذاها و نوشیدنی های مختلف لذت ببرید و همچنین کودکان می توانند از کارگاه های سیرک ، قلعه پر سر و صدا و نقاشی های چهره خود بهره ببرند ، در ضمن بزرگسالان می توانند در موسیقی زنده و رقص راگبی راک بهمراه دوستان و خانوده خود در آن شرکت کنند .

 

زمان : 8 آذرماه الی 10 آذرماه 

 

مکان : The Sevens Stadium

 

قیمت بلیط : شروع از 300 درهم 

 

راگبی دبی

 

روز ملی کشور امارات

در این روز تمامی شهر های امارات با هم متحد میشوند زیرا در دبی جشن بزرگی برگزار می شود ، در روز 2 دسامبر آسمان های شهر دبی با آتش بازی های عظیم نورانی می شود و تمامی خیابان ها در این روزها جشن می گیرند و در دبی کنسرت های ویژه ، جشنواره های فرهنگی و ... برگزار می شود تا همگی این روز باشکوه را که نشان از اتحاد مردم است با هم جشن بگیرند .

زمان : 11 آذرماه 

 

روز ملی دبی

 

جشنواره بین المللی فیلم دبی

 

جشنواره بین المللی فیلم دبی بزرگترین جشنواره فیلم در خاورمیانه می باشد که همه ساله توسط برجسته ترین فیلم سازان و ستارگان حرفه بازیگری از سراسر جهان برگزار می شود  . در این جشنواره فیلم های برجسته هالیوود ، بالیوود و فیلم های مستقل از جمله : فیلم های عربی و ... به نمایش گذاشته می شود  و این رویدارد در اولین سال نمایش خود در سال 2004 میلادی با 76 فیلم به نمایش گذاشته شد و توانست 13.000.000 تماشاگر را به خود جذب کند .

از آن زمان به بعد بیش از 140 فیلم از بیش از 50 کشور مختلف اکران شده است و رشد آن تا حدی بوده است که در حال حاضر بیش از 50 هزار نفر هر ساله برای شرکت در این فستیوال به شهر دبی سفر میکنند .

زمان برگزاری دقیق این فستیوال هرساله چند روز قبل در ماه دسامبر اعلام می شود .

 

زمان : 10 آذرماه الی 10 دی ماه 

 

مکان : مدینه الجمیرا 

 

سایت : dubaifilmfest.com

فیلم دبی

بازارچه های خیابانی خانوادگی 

 

این رویداد هر جمعه شب در منطقه دبی مارینا برگزار می شود . در خیابان این بازارچه شما گردشگران می توانید انواع جواهرات ، لباسهای گل ارایی شده ، دکورهای خانه و همچنین وسایل خانه و ... را خریداری کنید .این رویداد که یک رویداد خانوادگی محسوب می شود باعث می شود که کودکان شما نیز می تواند با دلقک ها و تفریحات کودکانه سرگرم شوند . در ضمن اگر گرسنه شدید ، این بازارچه دارای سالن هایی است که به راحتی می توانید خود را با پاپ کورن ، پشمک و انواع اسنک ها سیر کنید .

 

زمان : 3 آذرماه الی 7 اردیبهشت ماه 

 

مکان : منطقه دبی مارینا 

 

ساعت : جمعه ها از ساعت 6 بعدظهر الی 11 شب

 

بازارهای محلی دبی


معراج گشت آسمان مجری مستقیم تور امارات با ارائه بهترین خدمات و کیفیت


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 33 امتیاز دهنده به رویدادهای دبی ( آذر ماه )
معراج گشت آسمان