لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

گالری هنر در بهشت تایلند ( Art in Paradise )

گالری هنر در بهشت تایلند ( Art in Paradise )

هنر در بهشت از آن دسته موزه هایی است که اگر اهل هنر نباشید نیز علاقه مند میشوید در سفر با  تور پاتایا  سری به این موزه بزنید . اصلی ترین تفاوت موزه هنر در بهشت پاتایا با دیگر موزه های هنری و نقاشی این است که در این موزه تماشاگران و گردشگران تعامل نزدیک تری با آثار هنری پیدا میکنند و ترجیح می دهند از نزدیک این جذابیت را ببینند .

گالری هنر در بهشت بیش از صد اثر منحصر بفرد در ده موضوع مختلف مانند حیوانات وحشی ، طبیعت و تمدن ما قبل تاریخ را در خود جای داده است

معرفی هنر در بهشت پاتایا

موزه هنر در بهشت Art in Paradise یک گالری هنری جذاب و سرگرم کننده و بسیار جالب است که فاصله بین هنر و تماشاگر را با نقاشی های سه بعدی خیلی کم کرده است و به ‌وسیله خنده و شوخی تعامل خوبی بین این دو ایجاد کرده است. هنرمندان این آثار ، با استفاده از هنر زیرکانه خود از سایه‌ ها و حاشیه‌ ها ، نقاشی ‌های حیرت‌ آور خود را بطوری روی دیوار کشیده‌ اند که باعث بوجود آمدن خطای دید شما میشود . 

 

ما در نگاه اول تصور می ‌کنیم که حیوانات داخل تصاویر دیوار را شکسته ‌اند و از آن بیرون آمده اند یا چندین نفر در حال افتادن از روی آبشار هستند و یا یک خرس قطبی می‌ خواهد یک تکه از نارگیل ما را بدزدد که زیبایی این نقاشی ها در کلمات نمی گنجد .

 

هنر در بهشت

 

این گالری هنری بیش از صد اثر منحصر بفرد در ده موضوع مختلف مانند حیوانات وحشی ، طبیعت و تمدن ما قبل تاریخ را در خود جای داده است . همچنین از برخی از آثار هنری کلاسیک کپی شده در اینجا می بینیند و عکس های بامزه ای در سفر خود بگیرید و شما در اینجا با دیدن اضافه شدن یک مداد به نقاشی مونالیزا به نحوی که به نظر شما مسافران میرسد که انگار شما همان لئورنادو داوینچی هستید که در حال کشیدن این نقاشی معروف هستید .


در گالری هنر در بهشت Art in Paradise شما نه از روی اجبار و اکراه بلکه با اشتیاق وصف نشدنی شروع به عکس گرفتن با خانواده و دوستانتان می ‌کنید و تایلندی ‌های زیادی را در اینجا می ‌بینید که سخت درگیر سرگرمی مورد علاقه ‌شان ، یعنی گرفتن عکس ‌های پشت هم از دوستان خود می باشند که با مهارت تمام در ژست ‌های خاص هر نقاشی قرار می‌ گیرند .

موزه هنر در بهشت 


برای دیدن کل گالری حدود دو ساعت زمان لازم است اما بسته به علاقه شما به این نقاشی‌ ها این زمان ممکن است کم یا زیاد هم بشود .  ضمنا بدانید که جایی دیگری در شهر پایاتا و تور تایلند  نیست که مثل گالری هنر در بهشت Art in Paradise جذاب و دیدنی باشد و آنقدر خوب و سنجیده برایش فکر شده و در کنار آن نیز خیلی حرفه ‌ای هم اجرا شده باشد و خانواده‌ ها بتوانند در هر آب و هوایی به آنجا بروند و خاطراتی مهیج  را برای خودتان به یادگار بگذارید .

 

لازم به ذکر است که در این موزه که بیشتر شبیه به یک گالری فوق العاده می باشد ، تصاویری خنده دار ، ترسناک ، هیجانی و ... دیده می شوند که به راستی چشمان آدمی را به خود خیره خواهد کرد .نقاشان با استفاده از هنرِ توجه به سایه اجسام و رعایت مرزها ، آثار زیبایی خلق کرده اند و نقاشان این آثار بسیار هوشمندانه عمل کرده و از نقاشی برای فریب دادن چشم ها استفاده نموده اند که شما را مبهوت خود خواهد کرد .


موزه هنر در بهشت پاتایا از ساعت 9 صبح تا 9 شب یکسره باز می باشد و البته چیانگ مای و بانکوک نیز موزه ای مشابه آن دارند ، این موزه در سکند رود واقع شده و از این نظر دسترسی نسبتا خوبی دارد و با جستجوی art in paradise در نرم افزارها می توانید به راحتی به این موزه بروید .

 

موزه هنر در بهشت پاتایا

 


تفریحات گالری هنر در بهشت

این گالری هنری بیش از 100 اثر منحصر بفرد در 10 موضوع مختلف مانند حیوانات وحشی ، طبیعت و تمدن ماقبل تاریخ و ... نیز دارد و همچنین از برخی از آثار هنری کلاسیک کپی شده و با آن ‌ها شوخی های بامزه‌ ای انجام گرفته شده است که شما از آن استقبال ویژه ای خواهید کرد و ضمنا یکی دیگر از سرگرمی های گالری هنر در بهشت این است که شما میتوانید عکس های متعددی از خود و دوستانتان بیندازید .

 

این مکان از لحاظ فرهنگی و تربیتی مکانی است که شما بخواهید با فرزندان ، دوستان و یا همسرتان را از نزدیک ببینیند و مطمئن باشید که هنگام خروج لحظات بسیار شاد و مفرحی را بر روی دوربین خود ثبت کرده اید . برای دیدن کل گالری حدود دو ساعت زمان لازم دارید اما بستگی به علاقه شما نسبت به این نقاشی‌ ها دارد این زمان ممکن است کم یا زیاد هم بشود .

 

هنر در بهشت

 


بخش های مهم گالری هنر در بهشت

شهر فرنگ | DIORAMA   


در این قسمت از گالری چندین ماکت سه بعدی وجود دارد که به راستی نام خوبی برای آن ها انتخاب کردند ، شهر فرنگ . در این بخش ماکت های دیده میشود که شهرهایی را نشان می دهند که با بررسی آن ها می توانید با فرهنگ و آداب و رسوم تایلندی بیشتر آشنا شوید .

 

دنیای زیر آب | AQUA 


در این بخش تصاویر سه بعدی زیبایی کشیده شده است که کاملا زنده به نظر می رسند و کمی هم ترسناک ، نقاشی هنرمندانه از کوسه های ترسناک با دندان های برنده که شما  بازدید کنندگان هنگامی که در برابر این آثار می ایستید و کاملا حس میکنید که این آبزیان وحشی در حال حمله به شما هستند .

 

 سافاری | SAFARI  


در این بخش از گالری هنر سه بعدی شهر پاتایا تصاویری از حیوانات درنده و وحشی وجود دارد که مضامین همه نقاشی های سه بعدی این قسمت حیوانات می باشند و بسیار هم مورد توجه گردشگران خواهد گرفت .


هنر کلاسیک | CLASSIC ART 


هنر کلاسیک هم که طرفداران زیادی در همه جای دنیا دارد که شما عزیزان می توانید در این بخش ببینید آن را از نزدیک لمس کنید ، آثاری برگرفته از هنرمندی های داوینچی و دیگر مشاهیر هنر که بسیار دیدنی است  .

 

 آیوتایا | AYUTTAYA  


آیوتایا نام سلسله ای است که بین سال های ۱۳۵۱ تا ۱۷۶۷ میلادی در کشور تایلند حکمرانی می کردند و یکی از بخش های این گالری سه بعدی به این دوره اختصاص داده شده است و جلوه ای بسیار زیبا از آن دوران را پیش روی شما می گذارد و دره ها و پرتگاه های سهمگین و فیل های غول پیکر از محبوب ترین آثار این بخش می باشند .

 

مصر | EGYPT    


همانطور که شما می دانید تمدن مصر و بناها و آثاری که در گذشته خلق کرده بودند از منحصر به فرد ترین تمدن های موجود در دنیا تا به امروز شناخته شده است و در این گالری زیبا از مصر الهام گرفته شده و در بخش ایجیپت تا مصر تصاویری ترسیم شده اند که نشان دهنده اماکن ، فرهنگ و تمدن مصری می باشد .


تایلندی | THAI  


در این قسمت نقاشی های سه بعدی جالبی از فرهنگ و آداب مردم تایلند مانند جشنواره فانوس تایلند قرار داده شده که گردشگران و بینندگان می توانند علاوه بر لذت بردن از زیبایی های تابلوها با رسوم تایلندی هم بیشتر آشنا شوند .

 

فانتزی | FANTASY  


شاید افرادی که به این گالری آمده اند تنها قصد شادی و تفریح و قرار گرفتن در میان نقاشی های زیبا را داشته باشند و آشنایی با تمدن های کهن مصری یا تایلند برایشان خیلی جذاب نباشد ، به همین منظور بخشی در این گالری وجود دارد که تصاویرش فانتزی و خنده دار هستند و موضوع مشخصی را بیان نمی کنند و تنها هدف از وجود آن ها سرگرم کردن مخاطبان خاص می باشد .

 

 دایناسور | DINOSUAR  


همواره دایناسورها به عنوان یکی از خشن ترین و ترسناک ترین حیوانات در طول تاریخ شناخته می شوند ، بنابراین می توانست موضوع خوبی برای طراحی های چند بعدی اینجا شود و شما بخش دایناسورها  تصاویر سه بعدی زیبایی را از دایناسورهای غول آسا نظاره میکنید و لذت می برید .

 

دسترسی و هزینه ها


زمان مراجعه :

 
برای بازدید از این گالری زیبا باید از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ به محل این موزه مراجعه نمایید .


هزینه بلیت :


هزینه بلیت این گالری برای بزرگسالان خارجی ۵۰۰ بات تایلند و برای کودکان خارجی ۳۰۰ بات تایلند می باشد ( در این مورد کودکان افرادی تلقی می شوند که قدشان زیر ۱۳۰ سانتی متر است ) اما برای تایلندی ها ۱۵۰ بات تایلند هزینه در بر خواهد داشت .

 

لازم است بدانید که اگر کارت عضویت در یکی از ارگان های تایلندی را همراه داشته باشید و یا به عبارتی دیگر در یکی از موسسات تایلند عضو باشید می توانید با نشان دادن کارت عضویتتان شما هم ۱۰ بات برای بلیت پرداخت نمایید .


شما گردشگران برای رسیدن به موزه یا گالری هنر در بهشت باید به سواحل شرقی تایلند و شهر پاتایا بروید ، این موزه دقیقا در محله چونبوری و در خیابان Banglamung واقع شده است .


پارکینگ : 

اگر با اتومبیل شخصی سفر می کنید نگران نباشید زیرا این گالری دارای پارکینگ است و استفاده از آن برای عموم مردم و گردشگران آزاد می باشد.


نکته مهم  :

این گالری دارای حمل و نقل رایگان است .

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 8 امتیاز دهنده به گالری هنر در بهشت تایلند ( Art in Paradise )
معراج گشت آسمان